Gå til innhold

Amerika.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Amerika er jo stort, men det er i dette omeråde jeg lyst til å reise, men hvor?

Noen som noen reisetips eller har vært noen plasser "over there" som kan anbefales.

Har tenkt litt på Florida, men vet jo ingenting om det, og kjenner heller ingen som har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymjente18

Jeg kom selv akkurat hjem fra 3 mnd. i Biloxi, Mississippi. Kjempe fint sted. Rett ved Mexico Gulfen, milevis med strender, masse restauranter og butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags type ferie er du ute etter? Storbyferie, badeferie, opplevelsesferie, fornøyelsesparker, sightseeing?

Amerika er STORT og det finnes uendelig med muligheter.

Hvis du greier å spesifisere litt nærmere hva du vil hva ut av ferien din, er det enklere å hjelpe deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for svar.

Det blir nok en blanding av opplevelse og badeferie jeg ønsker, men også kanskje fornøyelsespark.

Tenkte på 3 uker bare jeg og min kjære mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på Florida, men vet jo ingenting om det, og kjenner heller ingen som har vært der.

Florida er supert! Har vært der selv, og det er en av de beste feriene jeg har hatt :briller: Og når du er på jakt etter en blanding av opplevelses- og badeferie, er Florida stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Florida er supert! Har vært der selv, og det er en av de beste feriene jeg har hatt :briller: Og når du er på jakt etter en blanding av opplevelses- og badeferie, er Florida stedet!

For ikke å snakke om fornøyelsesparker 8)

Florida er herlig! Varmt og deilig, god mat, flott natur, gode shoppingmuligheter, et utall fornøyelsesparker (Universal Studios, Disney World, Sea World, Wet'N'Wild, Kennedy Space Center), perfekte strender (Fort Lauderdale er veldig bra), og verdens flotteste solnedgang (Key West)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Florida, og det kan anbefales :D Bodde i Fort Lauderdale kjørte litt rundt og kikka Orlando, Miami, Key West og Palm Springs veldig fin ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...