dreamcatcher Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Noen som kan gi meg noen råd om hva jeg kan sette som pris? Vurderer å selge noe tøy etter barnet, men det er jo litt utenom sesong da, så jeg har ikke funnet tilsvarende produkter på nett:-) Hva ville du satt som pris? Burberry Duffelcoat, brukt maks 10 ganger. Str 4 år. Pris Fru Lyng ca 2500 Burberry vinterjakke, en del brukt. Str 4 år. Usikker på ny pris Burberry badekåpe, brukt maks 10 ganger. Ca 850 tror jeg på Tante Pose.
jolie Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 For merketøy ville jeg lagt meg på litt under halv pris. Kommer an på hvor pent brukt det er, selvfølgelig. For "merketøy" (dvs typisk dansk design) ville jeg lagt meg på ca 1/3 av prisen. Og for H&M, Lindex og lignende ville jeg nok tatt mellom 10 og 50 kroner per plagg evt kjørt pakkepriser. Prisene reguleres av tilbud og etterspørsel. Det er ingen som gidder å betale halv pris av en brukt H&M-genser når en tilsvarende kommer på salg til 30 kroner om et par uker likevel.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Noen som kan gi meg noen råd om hva jeg kan sette som pris? Vurderer å selge noe tøy etter barnet, men det er jo litt utenom sesong da, så jeg har ikke funnet tilsvarende produkter på nett:-) Hva ville du satt som pris? Burberry Duffelcoat, brukt maks 10 ganger. Str 4 år. Pris Fru Lyng ca 2500 Burberry vinterjakke, en del brukt. Str 4 år. Usikker på ny pris Burberry badekåpe, brukt maks 10 ganger. Ca 850 tror jeg på Tante Pose. Brukt er brukt,uansett hvor mange ganger. Ser på Finn at folk selger billig. Tror du må gå langt under halv pris for å få solgt 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 jeg gir bort tøy som barna mine vokser ut av jeg. Syns det er flott hvis andre kan glede seg over det. Hvis man har råd til Buberry tøy til små barn så har man vel råd til å arve det bort?
dreamcatcher Skrevet 29. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2012 Takk for svar, forsøker meg på litt under halv pris. Jeg gir bort alt det andre tøyet til en slektning, men vet at hun synes Burberry er litt flashy, så da vil jeg selge det til noen som liker det istedenfor. Og fordi om man kjøper dyrt tøy, så kan man da sette pris på å få litt tilbake og?:-)
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #7 Skrevet 29. april 2012 Takk for svar, forsøker meg på litt under halv pris. Jeg gir bort alt det andre tøyet til en slektning, men vet at hun synes Burberry er litt flashy, så da vil jeg selge det til noen som liker det istedenfor. Og fordi om man kjøper dyrt tøy, så kan man da sette pris på å få litt tilbake og?:-) Nå tror jeg de fleste ikke kjøper så dyrt tøy til sine barn,så selv halv pris er dyrt. Du kan jo forsøke. Ser du på alle varer der inne,så krever ikke folk halv pris for noe. Slv ting som er dyrt. 2
Sushi Skrevet 29. april 2012 #9 Skrevet 29. april 2012 De som kjøper Burberry til ungene sine, kjøper de egentlig klær brukt? 1
dreamcatcher Skrevet 29. april 2012 Forfatter #10 Skrevet 29. april 2012 La det ut til noe under halv pris. Alt solgt i løpet av en time:-) 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå