Arlea Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Jeg skjønner at dette kanskje er et skudd i mørket, men lurer på om det er noen her som har kjennskap til handlemuligheter i Stettin, Polen? Jeg har vært der før, men synes det var litt vanskelig å finne gode butikker, i alle fall på få dager og lite tid til byvandring. Jeg tenker spesielt på å kjøpe meg et par converse til våren, men tror ikke jeg har tid til å lete rundt på måfå. Vet det er en del norske studenter i Stettin som sikkert har bedre peil enn meg.
Mermaid Blues Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 (endret) Jeg skjønner at dette kanskje er et skudd i mørket, men lurer på om det er noen her som har kjennskap til handlemuligheter i Stettin, Polen? Jeg har vært der før, men synes det var litt vanskelig å finne gode butikker, i alle fall på få dager og lite tid til byvandring. Jeg tenker spesielt på å kjøpe meg et par converse til våren, men tror ikke jeg har tid til å lete rundt på måfå. Vet det er en del norske studenter i Stettin som sikkert har bedre peil enn meg. Da jeg var i Szczecin brukte vi egentlig mest tid på sightseeing og lite shopping, men det ble da litt Hvis du har en grei idé om hva du vil handle, tror jeg nesten at det enkleste/mest praktiske er å dra på senteret Galaxy, som ligger ganske så midt i byen. Finner det meste der Jeg likte særlig godt kjeden Cropp Town, og en kjapp googlings bekreftet at de fortsatt har butikk i Galaxy. Casual, "converse-stil", om det er noe for deg Klærne holder grei kvalitet. Har et par jeans kjøpt på Cropp Town i 2008, og de er fortsatt i flittig bruk, ikke har de mista fasongen, og ikke er de synlig slitte God tur, Szczecin er koselig Edit: Oi, ser at det kan se ut som reklame det der - absolutt ikke min intensjon, var mer et tips fra toppen av huet Endret 1. mai 2012 av Mermaid Blues
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå