Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner at dette kanskje er et skudd i mørket, men lurer på om det er noen her som har kjennskap til handlemuligheter i Stettin, Polen? Jeg har vært der før, men synes det var litt vanskelig å finne gode butikker, i alle fall på få dager og lite tid til byvandring. Jeg tenker spesielt på å kjøpe meg et par converse til våren, men tror ikke jeg har tid til å lete rundt på måfå. Vet det er en del norske studenter i Stettin som sikkert har bedre peil enn meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skjønner at dette kanskje er et skudd i mørket, men lurer på om det er noen her som har kjennskap til handlemuligheter i Stettin, Polen? Jeg har vært der før, men synes det var litt vanskelig å finne gode butikker, i alle fall på få dager og lite tid til byvandring. Jeg tenker spesielt på å kjøpe meg et par converse til våren, men tror ikke jeg har tid til å lete rundt på måfå. Vet det er en del norske studenter i Stettin som sikkert har bedre peil enn meg.

Da jeg var i Szczecin brukte vi egentlig mest tid på sightseeing og lite shopping, men det ble da litt :) Hvis du har en grei idé om hva du vil handle, tror jeg nesten at det enkleste/mest praktiske er å dra på senteret Galaxy, som ligger ganske så midt i byen. Finner det meste der :) Jeg likte særlig godt kjeden Cropp Town, og en kjapp googlings bekreftet at de fortsatt har butikk i Galaxy. Casual, "converse-stil", om det er noe for deg :) Klærne holder grei kvalitet. Har et par jeans kjøpt på Cropp Town i 2008, og de er fortsatt i flittig bruk, ikke har de mista fasongen, og ikke er de synlig slitte :)

God tur, Szczecin er koselig :)

Edit: Oi, ser at det kan se ut som reklame det der - absolutt ikke min intensjon, var mer et tips fra toppen av huet :)

Endret av Mermaid Blues

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...