Gå til innhold

Brudebuketten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det fiksa jeg selv ettersom jeg jobber i blomsterbutikk ville jeg ha kontroll på det!!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jeg som bestemte min bukett, men min mann var med da det ble ordnet.

Jeg hadde veldig klare formeninger om hva slags bukett jeg ville ha eller ikke vill ha, sammen med farger, så han var glad han "slapp" å ordne dette på egenhånd. Men jeg tror det ville vært spennende og valgt den løsningen hvor han bestilte den også....

Skrevet

Niks, ingen innblanding fra hans side.... dette skal jeg ordne selv. Da blir det jo ikke bare kjolen han ikke har sett før, men buketten også. Helheten liksom...

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg har bedt min kjære ordne med buketten. Jeg skal bare si om jeg vil ha en varm eller kald bukett, fargemessig. :) Håper det blir bra!

Skrevet

Hei!

Jeg ordner dette "selv". Dvs. jeg tror nok jeg lar blomsterbutikken ordne med alt, slik at det blir en spennende overraskelse på dagen. Forteller jo selvsagt hvordan vi skal pynte bordene og gir de et bilde av kjolen. Trodde egentlig det var ganske vanlig å gjøre det på denne måten?

Tar dere andre og finner et bilde av buketten dere ønsker og leverer denne? Er jo litt spennende å ikke vite også ikke sant? :wink:

Skrevet

Jeg stoler vel egentlig på at han hadde klart å ordne bukett til meg på egenhånd, men vi har liksom diskutert oss fram til farger&stil i fellesskap, så da var det naturlig at vi tok avgjørelsen om brudebukett sammen også. Ikke så veldig romantisk, kanskje, men vi er fornøyde begge to og det er vel kanskje det viktigste :blunke:

Skrevet

Hei

Jeg laget buketten min selv jeg !! Bilde av den ligger her inne et sted, hvis noen har lyst å titte.

Klem fra Pludre :kul:

Skrevet

Buketten er det eneste jeg har hatt klart for meg.. I alle år har jeg tullet med at jeg skulle ha legeplanter/giftige planter i buketten, da det har tilknytning til yrke og jeg er ganske botanikkglad. Blomsterdamen ble superglad for en slik utfordring, og gledet seg til å begynne. Revebjelle er feks hjertemedisin.. :wink:

Så jeg er glad for at vi ikke har skikken med å kaste buketten til selskapet, kan bli farlig. Nåja, det er jo ingen som tygger på brudebuketter.

M

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...