HanneB Skrevet 25. januar 2004 #1 Del Skrevet 25. januar 2004 Skal dere selv velge/bestemme hvordan brudebuketter skal være? Min kjære vil gjerne overraske meg og ordne med brudebuketten. Det får han selvfølgelig, det eneste jeg har sagt er hvilke farger jeg ønsker og litt om hvordan stil jeg ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. januar 2004 #2 Del Skrevet 25. januar 2004 Så koselig! Jeg skal ordne den selv..Er så få buketter jeg liker at jeg stoler ikke på at han klarer å ordne en som jeg liker, dessverre. Etter tradisjonen så skal jo brudgommen ordne dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 25. januar 2004 #3 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg vil ordne brudebuketten min selv, og det syns min kjære er helt greit. Jeg er litt sær på hvordan den skal se ut, så da tror jeg det er best at jeg ordner den selv! Men kommer til å konferere med ham om hvordan den blir, slik at den også vil være i hans smak. Funker fint for oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 25. januar 2004 #4 Del Skrevet 25. januar 2004 Som Tari sier så skal brudgommen ordne dette etter tradisjonen, så også her. Har ingen formening om hva slags bukett jeg vil ha, blir nok glad uansett. Det jeg har gjort er å passe på at vi ble enige om hvilke farger vi skal pynte med, og han kommer nok til å få med seg bilde av kjolen til søskenbarnet sitt som driver med blomster, så blir de nok enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. januar 2004 #5 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg skal ordne det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 25. januar 2004 #6 Del Skrevet 25. januar 2004 Mamma nevner hele tiden at etter tradisjonen så skal sambo gjøre det. Men ettersom jeg vil at buketten skal stå både til meg og kjolen, så vil jeg gjøre det selv. Er også veldig kresen på blomster og farger så da vil jeg helst ordne det selv. Har tenkt på at jeg kan gå ned dit å fortelle henne hvordan jeg vil ha den, vise bilde av kjolen å så kan sambo gå ned å ordne den etterpå .. Blir da liiitt etter tradisjonen da i så fall... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 25. januar 2004 #7 Del Skrevet 25. januar 2004 Sambo ville ordne buketten til meg men det vil jeg ikke..Den vil jeg ordne selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 25. januar 2004 #8 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg har ikke hørt noen ønsker om det, så det blir nok jeg som må ordne det selv. Men han har vært med å velge den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 25. januar 2004 #9 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg gir blomsterdekoratøren helt frie tøyler, så hos oss vet ingen av oss hvordan den ser ut før den store dagen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. januar 2004 #10 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg blir nektet adgang til den delen av planleggingen..... Men vi har bestemt at fargene på buketten skal gå igjen i trykksakene, og de er pyntet med mørkerøder roser, sølv og eføy... så jeg går jo ut i fra at jeg får noe i den stilen. Forøvrig har han gitt meg mye flotte blomster tidligere, og han har veldig god smak når det gjelder blomster. Jeg har tom fått en nydelig brudebukett før, som jeg ble veldig fornøyd med. Så den jobben overlater jeg til min kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 26. januar 2004 #11 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg blir å lage en collage med buketter som kan være i stil med kjolen, så får han selv bestemme utfra den eller egen fantasi. Men om jeg kjøper den kjolen som jeg har vist dere tidligere, så tror jeg nok jeg vil gå for en litt enkel og ikke så stor bukett... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. januar 2004 #12 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg skal ordne buketten selv, sambo hadde ikke lyst til å gjøre det! Han vet vel hvor kresen og nøye jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 26. januar 2004 #13 Del Skrevet 26. januar 2004 Den skal jeg nok ordne med selv... Jeg er sikker på at sambo hadde funnet en fin en, men jeg vil jo gjerne at den skal stå til kjolen og at gjennomgangsfargene går igjen i buketten.... De fleste menn tenker ikke på slikt, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 26. januar 2004 #14 Del Skrevet 26. januar 2004 Såklart jeg skal ordne den selv - vil ha full kontroll!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 26. januar 2004 #15 Del Skrevet 26. januar 2004 Han har foreløpig sett et par buketter jeg liker, men jeg kommer nok til å gi ham nærmere instruksjoner også Han har selv lyst til å ordne den, det har hele tiden vært det som er hans oppgave :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fia Skrevet 26. januar 2004 #16 Del Skrevet 26. januar 2004 Er nok litt gammeldags jeg da, for dette overlater jeg til samboeren min. Han fikk laget etter eget ønske en aldeles nydelig oppsats når han fridde så jeg stoler helt og holdent på at han får laget en nydelig bukett til brullypet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 26. januar 2004 #17 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg skal ordne buketten selv' date=' sambo hadde ikke lyst til å gjøre det! Han vet vel hvor kresen og nøye jeg er... [/quote'] Samme her, jeg spurte han i går om han hadde tenkt på det etterå ha lest litt her inne. Men, da svarte han - nei, det tør jeg ikke for du syns ingenting blir like bra som det du gjør selv...Og det var egentlig litt skremmende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. januar 2004 #18 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg valgte å ordne med den delen selv...stolte ikke helt på at han klarte det på egen hånd... Men her har du jo fått gode tips til hvordan du kan la ham få det ærefulle oppdrag og samtidig prøve å sikre helhet! Det med collagen var en kjempeide, den kan han jo ta med til blomsterdekoratøren! Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 26. januar 2004 #19 Del Skrevet 26. januar 2004 Sambo har fått helt frie hender til å ordne med buketten. Han pleier å ha god smak, så jeg tror nok at den skal bli fin. Han vet at jeg liker tradisjonelle buketter, så jeg tror ikke jeg får en så veldig stor overraskelse. Jeg er selvsagt veldig spent på fargene. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 26. januar 2004 #20 Del Skrevet 26. januar 2004 Min G er verdens snilleste og herligste, men totalt "lost" når det gjelder blomster, så det ordner jeg selv. Skal ha noe med blå iris, DET er ihvertfall sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå