AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 jeg er en jente i begynnelsen av 30-årene. alle mine tidligere mannfolk har vært selvstendige karer men bein i nesa og visse holdninger som irriterte vettet av meg. jeg vil ha en tøffelhelt! hvor finner jeg slike? 2
dk73 Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Er bare å oppsøke nærmeste Bingolokale der du bor....der vil du nok finne en del eldre damer og du kan spørre om noen av de har en sønn boende hjemme....du vil sikkert få napp der. Da vil du klare å skaffe deg en tøffel til man og ei skikkelig bingodame til svigermor 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 Kan jeg spørre hvorfor? Jeg kan ikke forstå at et voksent menneske ikke vil velge en partner som er et selvstendig individ med egne meninger og preferanser.
sodastream Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 men hvis du er surrejenta og i tillegg skal ha en tøffelhelt funker det da ?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #7 Skrevet 29. april 2012 Kan jeg spørre hvorfor? Jeg kan ikke forstå at et voksent menneske ikke vil velge en partner som er et selvstendig individ med egne meninger og preferanser. jeg søker en selvstendig mann men som likevel ikke er psykopat og kontrollfreak... mvh ts 1
Gjest Quake Skrevet 29. april 2012 #8 Skrevet 29. april 2012 Kan jeg spørre hvorfor? Jeg kan ikke forstå at et voksent menneske ikke vil velge en partner som er et selvstendig individ med egne meninger og preferanser. "Finnes noen for alle" heter det, så hvorfor ikke tøffelhelter også? De trenger da kjærleik di au. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #9 Skrevet 29. april 2012 Jeg har prøvekjørt ett par tøffelhelter tidligere.. kunne gjerne sendt over noen mobilnr til deg, da jeg trudde det ikke fantes håp i verden for disse gutta... men damn, det finnes noen der ute for alle :-D 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #10 Skrevet 29. april 2012 Har funnet meg en som er akkurat passe tøffel men samtidig selvstendig og har et eget liv. Passer meg perfekt. De finnes overalt, men det lønner seg å kjenne personen før man innleder et forhold for å unngå overraskelser. Kodeordet er SNILL og ikke så frampå. 2
Gjest .-L-. Skrevet 29. april 2012 #11 Skrevet 29. april 2012 Skal jeg gå på butikken for deg?, skal jeg lage middag for deg?, trenger du noe?, er du lei deg? Hvorfor er du lei deg? Jeg skulle egentlig ut med kammeratene mine, men siden du er sur vil jeg ikke, jeg kan heller holde rundt deg hele dagen, hva? skal jeg gå på butikken igjen? Skal jeg pusse skoene dine?, jeg kan ta klesvaksten og oppvaksen! Joda for all del, mange vil jo ha 100% kontroll på forholdet. Så lenge man er lykkelig så skal ikke jeg kritisere det 1
Surriball Skrevet 29. april 2012 #12 Skrevet 29. april 2012 jeg søker en selvstendig mann men som likevel ikke er psykopat og kontrollfreak... Jeg vil ikke si at det er definisjonen på tøffelhelter, men normale, hensynsfulle menn. Forøvrig vil jeg anbefale å satse på nerdene De fleste nerdene jeg kjenner (og jeg vil definitivt kalle meg selv en nerd også) er koselige, snille menn. Mange kjekkaser i denne kategorien også, altså! Hvor gammel er du? Hvis du er ung, start på universitetet og heng med gutta der. Anbefaler spesielt teknologifag, de er fulle av snille, artige, søte nerdegutter.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #13 Skrevet 29. april 2012 Man er ikke nødvendigvis underdanig og uselvstendig selv om man er litt tøffel. Jeg har alltid greid meg selv på alle mulige måter og har meninger som alle andre, men jeg ser også at jeg innhar en del tøffelegenskaper. Rolig+innesluttet=tøffel?
lys Skrevet 29. april 2012 #14 Skrevet 29. april 2012 Jeg har prøvd (småsjalu) tøffelhelt. Synes ikke det var noe særlig stas!
Cuckold Skrevet 29. april 2012 #15 Skrevet 29. april 2012 jeg er en jente i begynnelsen av 30-årene. alle mine tidligere mannfolk har vært selvstendige karer men bein i nesa og visse holdninger som irriterte vettet av meg. jeg vil ha en tøffelhelt! hvor finner jeg slike? Det finnes to typer tøffelhelter. På den ene side menn som bare gjør som kvinnen sier uten å tenke over det, på den annen menn som har inngått et avtalt spill med en partner og der begge liker å leke med skjevheter for spenningens skyld. Tilsvarende finnes det to typer kvinner i forhold til tøffelhelter. På den ene siden kvinner som bare vil ha viljen sin og som ellers er svært konvensjonelle og konservative, slike kvinner er sjefen i forholdet, men vil ikke nødvendigivs innrømme det, og hennes dominans handler på ingen måte om seksuell lekenhet. På den annen side har vi kvinner som matcher menn av kategori to, altså kvinner som liker å leke med skjevheter og som gjør det for spenningens skyld. Jeg har i grunn minst sans for de forhold der den ene bare er under tøffelen uten at det engang er noen diskusjon om det og uten at det er del av en seksuell lek. På samme måte som jeg synes det er mye mindre problematisk med kvinner som underkaster seg i et SM-forhold enn kvinner som er oppvokst i undertrykkende kulturer og som er så kuet at de ikke engang oppfatter undertrykkelsen som undertrykkelse.
Anglofil Skrevet 30. april 2012 #16 Skrevet 30. april 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. KG er ingen datingtjeneste og kontaktannonser o.l. vil bli fjernet. Yvonne (mod)
Tøffelhelt Skrevet 3. mai 2012 #17 Skrevet 3. mai 2012 jeg er en jente i begynnelsen av 30-årene. alle mine tidligere mannfolk har vært selvstendige karer men bein i nesa og visse holdninger som irriterte vettet av meg. jeg vil ha en tøffelhelt! hvor finner jeg slike? Toffel helter finner mann over alt..... lykketil med letingen;)
Gjest Anna.S Skrevet 3. mai 2012 #18 Skrevet 3. mai 2012 Jeg skjønner tankegangen, jeg gjør virkelig det. Det å ha en flott mann som er selvstendig og manndig, men som samtidig tar hensyn og vil at jenta skal ha det bra. Som legger til side sine egne behov innimellom og bare passer på deg litt. Vi ønsker oss alle en prins innerst inne. Men prinser er ikke mammadalter som slikker føttene dine. De har ryggrad og er stolte, men vet å ta vare på prinsessa si. Glem tøffelen og finn en sko som passer nettopp deg..!
Tøffelhelt Skrevet 7. mai 2012 #19 Skrevet 7. mai 2012 Jeg skjønner tankegangen, jeg gjør virkelig det. Det å ha en flott mann som er selvstendig og manndig, men som samtidig tar hensyn og vil at jenta skal ha det bra. Som legger til side sine egne behov innimellom og bare passer på deg litt. Vi ønsker oss alle en prins innerst inne. Men prinser er ikke mammadalter som slikker føttene dine. De har ryggrad og er stolte, men vet å ta vare på prinsessa si. Glem tøffelen og finn en sko som passer nettopp deg..! Nei hvorfor skal mann glemme tøffelen da? mann kan være tøffel, og ikke være mamma gutt... er ikke mange tøfler som er mamma gutter, en ordentlig tøffel er selvstendig men ja kanskje litt mer opptatt av å faktisk være der for kvinnen, og tilfredsstille henne på alle gode tenkelige måte som finnes.... og gi henne mer oppmerksomhet enn en macho mann... så sånn er det en god macho mann er en selvopptatt egoist av en annen verden..... hvorfor skal dere ha en bad boy i noen år da før dere bytter til en som faktisk setter kvinnen mer i fokus? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå