Fluffe Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Ok dette er vannskelig å forklare. Men jeg lurer på hvordan søker man inne på eks kvinneguiden med google? Hvis ikke søkefunskjonen her fungerer og jeg leter etter alt som ommhandler rosiner, hvordan bruker jeg google til å finne alt om rosiner på kvinneguiden? Hjelp Nei jeg leter ikke etter rosiner
Fluffe Skrevet 28. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2012 Rosiner + kvinneguiden? Nop.... Ikke slik.
HedvigR Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 site:forum.kvinneguiden.no "det du søker på her" 2
Mrs.Shadows Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 I google chrome kommer det automatisk om du skriver der du skriver inn nettsider, men ikke på kvinneguiden (i alle fall ikke hos meg)..
Fluffe Skrevet 28. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2012 site:forum.kvinneguiden.no "det du søker på her" Tuuuuusen takk
Mrs.Shadows Skrevet 28. april 2012 #8 Skrevet 28. april 2012 Så utrolig mye det sto på KG om rosiner..
Lutetium 71 Skrevet 29. april 2012 #9 Skrevet 29. april 2012 Ok dette er vannskelig å forklare. Men jeg lurer på hvordan søker man inne på eks kvinneguiden med google? Hvis ikke søkefunskjonen her fungerer og jeg leter etter alt som ommhandler rosiner, hvordan bruker jeg google til å finne alt om rosiner på kvinneguiden? Hjelp Nei jeg leter ikke etter rosiner Som nevnt, "site:forum.kvinneguiden.no" + søkeordet funker bra, men det er jo litt omstendelig. Selv legger jeg alltid inn denne her i firefox. Da er det bare å skrive inn det man vil søke etter i søkeboksen, og trykke shift + enter. Bonusen er at man kan utheve ord nedover i teksten på en nettside (tenk merkepenn med ulike farger), så du finner det du leter etter 100ganger raskere. Noe av denne funksjonaliteten er allerede innebygd i firefox (ctrl + F), men da må man merke ett og ett ord av gangen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå