Gå til innhold

Dagens bryllupsshow.....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sa til mamma da vi satt der, se på de tvillingene de ser ut som de er marsboere!!

mamma var ikke enig, men jeg syns de var grusomme.....

Radmagre var de også!! Og de to såkalt store modellene, ja de hadde nok kjole helt opp i str 36-38 (!!!) de var virkelig diiiigre ja...., lett å se åssen kjolene satt på skikkelige jenter ja......

(Til opplysning var jeg særs spydig nå)

Jeg syns ellers villfuglen var morsom, det eneste muntre innslaget som var der. Dessuten syns jeg at de to gutta som danset litt var litt stilige. Men det var omtrent syv tusen for mage bruder der.....

Men de ti tiåringene vi hadde med oss ELSKET thomas og Harald, da..... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud så mange misfornøyde mennesker her da!! :o Til tross for at showet kanskje ikke var så bra som forventet, så har dere alle dratt av fri vilje (regner jeg med...), så slutt å klag så fælt! (uff...) :o :o :fy:

Skrevet

Ja, vi dro av fri vilje, og betalte det til og med!

Men det r ikke dermed sagt at det er en selvfølgelighet å være fornøyd.

Når det koster såpass, og er såpass mye oppstyr, forventer man en viss standard.

Ser ikke noe galt i å sette spørsmålstegn ved noe...

Var du der Lille Lotte?

Skrevet

Jeg var også en av mange på plaza igår kl 17. Forventningene var kanskje ALT for høye for jeg trodde det var masse brudekjoler, masse utstillerer og ja... få svar på massssse jeg lurte på. Av 3 timer så syntes jeg vel 50 kjoler var litt snaut, de annonserte tross alt med "stor kjolevisning". Utstillerene kunne jeg bare glemme å snakke med, det var sikkert 400 i kø forran meg og vi hadde tross alt bare 40 min (brukte nemlig over 10 min for å komme oss ut til pause). Jeg er enig med Tex, det var ikke værdt pengene. Og kjolen de avsluttet hele showet med.... kunne de absolutt ha spart seg!!!!!!!!!!! :hoho:

Skrevet

Jeg betalte faktisk 650 kroner for dette showet, og syns jeg fikk veldig lite igjen for pengene.

det bør det være lov til å si syns jeg....

Dessuten syns jeg ikke akkurat de kan kalle det årets største brudekjolevisning når de viste flere truser enn kjoler....

Skrevet

Når du nevner undertøy: Skjønner ikke helt hvorfor det var mest svart de viste. :evil:

Skrevet

Enig, ingen som har svaorte sloggi under en brudekjole vel!! :ler:

Og de der slørene de hadde rundt rumpene sine hele tiden..... :roll:

Skrevet

Hey, nok en pike som var på show i går, og jeg må si meg enig i kritikken. Klaustrofobisk mange mennesker, latterlig få brudekjoler, uinteressante selskapskjoler/undertøy og tennerskjærende mye dans. Jeg går da vel ikke på bryllupsshow for å se folk danse! Snakk om å trekke ut tida for at modellene skulle få tid til å skifte...

Lysestaken var dog fin, og jeg fikk svært lyst til å starte kjoleprøvingen. Det er vel også på tide, kun 4 mnd igjen.

Skrevet

Lysestaken min knuste som sagt av seg selv i natt....

Skrevet

Uff da. Selvantenning hadde vært morsommere, men... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...