Gå til innhold

Dagens bryllupsshow.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....var ikke akkurat så veeeldig noe jeg anbefaler.....

Ok, det var mye fint å se på der, og masse deilige smaksprøver, men det var ca 400 for mange mennesker der!! Det var helt umulig å se hva som var på de forskjellige standene, og å snakke med noen av ekspertene kunne du bare glemme.

Det var lite kjoler, bare de siste ti minuttene av totalt tre timer, og alt for mye undertøy. Og show-stopperen var alldeles grusefull.....

Thomas og Harald var seg selv og reddet nok showet for mange.

Men dette hadde jeg ikke gidde å kaste bort penger på hvis jeg visste hvordan det ble....

Flere som var der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.... kall meg fordømmende, men jeg tipper at du bor i Oslo/omegn siden du ikke nevner hvilket show og hvor. Du bare antar at alle her vet hva det er snakk om og at alle her vet hva som skjer i Oslo....

Bare et lite grynt fra en vestlending.... :blunke:

Correct me if I'm wrong...

Skrevet

Var ikke der jeg, kommer meg aldri på show :cry:

Skrevet

Peluche: Showet ver på Oslo Plaza.

Må si meg enig med Tex: det var aaaalt for mye folk der. Virka som de hadde solgt for mange billetter, siden det var så mange som måtte stå.

Syntes det var gøy og se på de forskjellige brudekjolene (og fornøyd konstatere at ingen av dem var så fin som min :blunke: )

Men ellers syntes jeg at jeg gikk mest i kø :-?

Skrevet

Jeg var der også kl 14 i dag,og jeg syns det var gøy jeg..Fikk ideer til borddekorasjoner...

men syns der var ALT for mange folk der ...Man fikk jo ikke snakka med noen ,ble litt folksomt...

Mange flotte selskapskjoler,så jeg og toastmasteren min skal nok ta oss en tur til lillestrøm torv ja...

Men jeg syns det var verdt det jeg :sjarmor:

Skrevet
Hmmm.... kall meg fordømmende, men jeg tipper at du bor i Oslo/omegn siden du ikke nevner hvilket show og hvor. Du bare antar at alle her vet hva det er snakk om og at alle her vet hva som skjer i Oslo....  

Bare et lite grynt fra en vestlending....    :blunke:  

Correct me if I'm wrong...

Regner med at årets bruder er såpass oppdaterte at de til enhver tid vet hvor det er show, følgende også hvor de til enhver tid omtalte show er :blunke:

Skrevet

Da angrer jeg ikke på helge turen med min kjære da. Hadde egentlig lyst til å dra men valgte det bort.

Skrevet

Regner med at årets bruder er såpass oppdaterte at de til enhver tid vet hvor det er show, følgende også hvor de til enhver tid omtalte show er :blunke:

:o :o :o

Litt av en ting å si! Man kan være oppdatert selv om man ikke automatisk vet hva som foregår i Oslogryta! For ikke å snakke om alle brudene som legger vekt på andre ting enn å fly rundt på show før de gifter seg...!

Det er selvsagt revnende likegyldig for meg som bor i Bergen hvilke show som er i Oslo. Makan. :o

Skrevet

Jeg tror det var en spøk, jeg, Peluche....

Skrevet
Jeg tror det var en spøk, jeg, Peluche....

:oops:

Ok da... får passere for denne gang :D

Skrevet

Forøvrig satte jeg opp den fantastiske lysestaken alle gjestene fikk i gave på showet som-jeg-ikke-vil-fortelle-hvor-var i går.

Klokken halv fem i natten vekket den hele huset,

da den brått knuste av seg selv.... :o

Skrevet
:o hmm det var rart tex :(

Mmmmhmmmmm!! Og gjett hvem sin støvsuger som sluttet å virke...

i GÅR!!!...

...dagen etter vi kræsja bilen og to dager etter at den andre bilen stoppa... og bare tre timer etter at hanken på kjelen, som min datter kokte seg makaroni i igår (og glemte å rydde...) knakk rett av og etterlot seg makaroni over hele kjøkkengulvet.... kokt makaroni som er så lett å få opp, særlig uten støvsuger....

Helt klart ikke min uke.....

Skrevet
:klem2:

Tusen takk, jea, det varmet...

Er slutt på kakaoen min også, men jeg har iallefall fått fyr på peisen! :ler:

Skrevet

Syns showet, jeg ikke vil nevne hvor var, var ALT for langt!!!Tror det var færre mennesker kl 1700 da vi bare stod i kø i 5 min og fikk sitteplass på rad tre. MEN, att det går anne og bruke modeller med anorexia på brudeshow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hørte rykter om att hun ene alien tvillingen har det, og det så jo sånn ut også!Skulderbladene var så spisse att du kunne ha stukket deg på dem!!!!!Syns de kunne ha vist kjolene på normalt tynne modeller. Jeg vet dette da min venninne også var med som mannekeng.

Og hva er poenget med å putte en EKKEL transvestitt med ekle tenner som danser rundt til en idiotisk sang, inn i ett show som skal være vakkert??Hva var poenget der??Syns det var så mye som gjorde showet stygt.....anorektikere som holdt på å brekke, stygge transvestitter med ekkel grønn glitrende susp, irriterende bryllupsliste dame, og Harald og Thomas snakket til oss(brudene)som om vi var nek hele gjengen..............

Sånn, der fikk jeg sagt hva jeg syntest........ :ler:

Skrevet

Var der med venninnen min som skal gifte seg, altfor mye mennesker, syns jeg egentlig de skal få litt pepper for.

Syns visningen av selskapskjølene var flaut. Kjolene hang jo omtrent ikke på modellene :o Kjolene ble stygge, dressene til gutta var for korte i armene, syns i det hele tatt det var skikkelig uproffesjonelt!

Artige borddekorasjoner da... Og min telysestake står enda :wink:

Skrevet

Enig med att modellene var altfor tynne..Men akkurat han transvestitten var jo kul da..Satte litt preg på showet...Og Harald og thomas var morsomme....Og hun dama fra bryllupslistene syns jeg sa mye intressant..

Nå er jeg vant med frisør show,og da ser vi mye sprøtt......

så jeg likte showet godt...

Skrevet

Jeg synes heller ikke dette var mye å skryte av! Altfor masse folk! Sambo og jeg fikk sett på en eller to stand :x Da det var litt mindre folk da vi skulle ut stoppet jeg på den ene standen for å se og da fikk jeg surt beskjed om å følge på vidre, da de ventet på neste gruppe! Ble litt snurt jeg da!! Nei, det her var absolutt ikke verdt pengene! Thomas og Harald var det eneste som var bra!

Skrevet

Jeg var der sammen med mamma, og vi koste oss vi! Kom tidlig og fikk gode plasser. Er nok enig i at de hadde stappet altfor mange folk der, og at man ble stående i en stampe i pausene. Rett før pausen var over, fikk jeg så vidt levert bryllupslisten min til GlasMagasin-damen, og det var lurt, for jaggu meg vant jeg ikke bryllupssuite på Bristol!! JIPPI!!! Vi har nemlig ikke bestilt suite, fordi vi synes det ble for dyrt, så derfor var dette kjærkomment. Har ringt Bristol, og de har ledig suite den aktuelle datoen!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...