AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Noe skikkelig Crazy jeg å vennina mi kan finne på neste helg? Kommer ikke på noe gøy for tiden, tips? Vi er 13 år.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 my little pony? flette hverandres hår? se på hanna montana? 1
Gjest _La Femme Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Spis en hel boks Dream yoghurt-is, og farg håret mørkelilla. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 Spis en hel boks Dream yoghurt-is, og farg håret mørkelilla. Og hiv peanøtter på isen. Det er heeeelt crazy, men jeg lover at det er deilig.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #7 Skrevet 28. april 2012 Serieøseforslag takk! noe vi kan flaue oss ut med elns TS
Jinta Skrevet 28. april 2012 #8 Skrevet 28. april 2012 (endret) Smink hverandre så stygt som mulig og ta bilde av det! http://fucknobadmakeup.tumblr.com/page/2 Endret 28. april 2012 av Jinta
misogynist Skrevet 28. april 2012 #9 Skrevet 28. april 2012 Om dere har lyst å skremme vettet av foreldrene deres, så rydd og vask hele huset grundig! Når de luer på hvorfor dere gjør dette så bare trekk på skuldrene og svar at det ikke er noen spesiell grunn. Kan love deg at foreldrene deres vil bli alvorlig stresset. Foreldre har veldig fargerike fantasier ser du... 2
sodastream Skrevet 28. april 2012 #10 Skrevet 28. april 2012 Om dere har lyst å skremme vettet av foreldrene deres, så rydd og vask hele huset grundig! Når de luer på hvorfor dere gjør dette så bare trekk på skuldrene og svar at det ikke er noen spesiell grunn. Kan love deg at foreldrene deres vil bli alvorlig stresset. Foreldre har veldig fargerike fantasier ser du... lol denne må dere gjøre 1
Gjest _La Femme Skrevet 28. april 2012 #11 Skrevet 28. april 2012 Serieøseforslag takk! noe vi kan flaue oss ut med elns TS Selv om at dere er russ kan dere jo prøve noen av årets russekrav siden dere ønsker å dumme dere ut. - Gå rundt i en stor by med en frossenfisk i bånd, og spør folk etter nummeret til dyrelegen. - Ha en seriøs samtale med en lyktestolpe i 5 minutter (foran masse folk). - Gå på en matvarebutikk foran hylla med hundemat og bjeff som en hund i 5 minutter.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #12 Skrevet 28. april 2012 Ja vel, noe du kan flaue dere ut med? Heheee, dere kan arrangere deres egne lille bad taste party og ta dere en tur på byen midt i lørdagshandelen med masse folk. Dere har kanskje noen fæle filler innerst i skapet, eller så har noen i familien noe.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #13 Skrevet 28. april 2012 Om dere har lyst å skremme vettet av foreldrene deres, så rydd og vask hele huset grundig! Når de luer på hvorfor dere gjør dette så bare trekk på skuldrene og svar at det ikke er noen spesiell grunn. Kan love deg at foreldrene deres vil bli alvorlig stresset. Foreldre har veldig fargerike fantasier ser du... Hahaha, den er OND! Jeg ryddet rommet mitt da jeg var liten, og jeg gjorde det NØYE. Det var såpass uvanlg til å være meg at faren min fikk et anfall av disse fargerike fantasiene du nevner, og jo mer jeg bedyret at det ikke var noen spesiell grunn og at jeg bare hadde lyst, jo mer nervøs ble han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå