Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe skikkelig Crazy jeg å vennina mi kan finne på neste helg? Kommer ikke på noe gøy for tiden, tips? Vi er 13 år.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring på og stikk av.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

my little pony? flette hverandres hår? se på hanna montana?

• Liker 1
Skrevet

være opp helt til midnatt?

• Liker 1
Gjest _La Femme
Skrevet

Spis en hel boks Dream yoghurt-is, og farg håret mørkelilla.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spis en hel boks Dream yoghurt-is, og farg håret mørkelilla.

Og hiv peanøtter på isen. :haar: Det er heeeelt crazy, men jeg lover at det er deilig. :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Serieøseforslag takk! noe vi kan flaue oss ut med elns TS

Skrevet

Om dere har lyst å skremme vettet av foreldrene deres, så rydd og vask hele huset grundig! Når de luer på hvorfor dere gjør dette så bare trekk på skuldrene og svar at det ikke er noen spesiell grunn. Kan love deg at foreldrene deres vil bli alvorlig stresset. Foreldre har veldig fargerike fantasier ser du...

• Liker 2
Skrevet

Om dere har lyst å skremme vettet av foreldrene deres, så rydd og vask hele huset grundig! Når de luer på hvorfor dere gjør dette så bare trekk på skuldrene og svar at det ikke er noen spesiell grunn. Kan love deg at foreldrene deres vil bli alvorlig stresset. Foreldre har veldig fargerike fantasier ser du...

lol denne må dere gjøre :)

• Liker 1
Gjest _La Femme
Skrevet

Serieøseforslag takk! noe vi kan flaue oss ut med elns TS

Selv om at dere er russ kan dere jo prøve noen av årets russekrav siden dere ønsker å dumme dere ut.

- Gå rundt i en stor by med en frossenfisk i bånd, og spør folk etter nummeret til dyrelegen.

- Ha en seriøs samtale med en lyktestolpe i 5 minutter (foran masse folk).

- Gå på en matvarebutikk foran hylla med hundemat og bjeff som en hund i 5 minutter.

AnonymBruker
Skrevet

Ja vel, noe du kan flaue dere ut med? :lur:

Heheee, dere kan arrangere deres egne lille bad taste party og ta dere en tur på byen midt i lørdagshandelen med masse folk.

Dere har kanskje noen fæle filler innerst i skapet, eller så har noen i familien noe.

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, den er OND! :skratte:

Jeg ryddet rommet mitt da jeg var liten, og jeg gjorde det NØYE. Det var såpass uvanlg til å være meg at faren min fikk et anfall av disse fargerike fantasiene du nevner, og jo mer jeg bedyret at det ikke var noen spesiell grunn og at jeg bare hadde lyst, jo mer nervøs ble han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...