Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har siden puberteten vært plaget med mørke, synlige hår på overleppa, som jeg inntil nylig har fjernet med barberhøvel. Siden jeg ofte fikk "nupper" og småkviser av barberingen begynte jeg for en stund siden å nappe hårene i stedet, men selv om hårene og småkvisene har forsvunnet føler jeg at "barten" bare har blitt enda synligere :sjenert: Vet ikke helt hvordan jeg kan forklare det men det er liksom som med menn med kraftig hårvekst: selv om de fjerner barten ser man likevel at de har hårvekst der. Synes dette er utrolig plagsomt og skjemmende, selv om det bare viser i godt/sterkt lys. Noen som vet om det går an å gjøre noe for å bli kvitt dette problemet? Hva gjør dere andre med mørk hårvekst på overleppa?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Voks eller laser!

AnonymBruker
Skrevet

Voks eller laser!

Så voks vil fjerne både hårene og den "håfrie barten"? Problemet med voks er jo bare at man må la hårene gro før man kan fjerne de, er ikke så kult å gå rundt med synlig bart i flere dager liksom :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Du må benytte muligheten når den er der!

AnonymBruker
Skrevet

Laser. Google på nettet etter laserklinikker nær deg.

Har du PCOS?

AnonymBruker
Skrevet

Laser. Google på nettet etter laserklinikker nær deg.

Har du PCOS?

Ikke som jeg vet om. Er ikke så plaget ellers med hårvekst på unormale steder, men det kan jo være.

Hvor mange laserbehandlinger må man ha før hårene forsvinner?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke som jeg vet om. Er ikke så plaget ellers med hårvekst på unormale steder, men det kan jo være.

Hvor mange laserbehandlinger må man ha før hårene forsvinner?

Varierer veldig. Ca 7?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...