privatist89 Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Hei Jeg sitter å jobber med opptaksprøven(hjemmeoppgaven) på AHO, har søkt på både Arkitekt linjen og Industridesign. Lurer på om det er noen andre som holder på med det samme? Evt om det er noen som går på AHO og hvordan dere løste hjemmeoppgaven den gangen dere søkte? Eller kanskje noen som har søkt, men ikke kom inn. (man kan jo lære litt av alt ) Jeg synes det er vanskelig å vite helt hvordan jeg skal gripe ann det hele! Hvor mye forventes det, hvordan utforme det, osv? Har aldri jobbet med slike oppgaver før, men synes det er veldig spennende! Er det noen som har no tips, innspill, erfaringer, meninger eller tanker? opptaksprøven ligger her (om noen vil se den) http://www.aho.no/no/Studier/Opptak/Opptak/Opptaksprovene/Hjemmeoppgave-2012/
m-marie Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 Hei! denne så jeg ikke før nå. Har selv søkt aho. var på skoleprøven for to uker siden. spenndt på hvordan det gikk med deg? har du fått brev ang. poengsum? hva fikk du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå