Gjest Seleena Skrevet 25. januar 2004 #1 Skrevet 25. januar 2004 Hei ! Eg er ei jente som er ganske så høg og dette gjer at eg nesten får kompleksar når eg skal gå med høghela støvlettar. Eg føler at det einaste fine eg kan velge i, er støvlettar som passar dei minste jentene. Eg er ganske fornøyd med høgda mi slik den er, men eg er rimeleg lei av å gå med "joggesko" forma støvlettar og høghela støvlettar som ligna bestemor sine..... Eg blir nesten fortvila. Kor kan eg finne flotte støvelltar til meg til ein rimeleg pengar i dette landet? Nokre tips?
VesleBråka Skrevet 25. januar 2004 #2 Skrevet 25. januar 2004 Vær stolt av høyden din. Kjenner en jente på 185 som spankulerer rundt i høye støvletter og tøffe klær. Synes hun er flott jeg.
Gjest Paff Skrevet 25. januar 2004 #3 Skrevet 25. januar 2004 Jeg er 178 og bruker ofte, eller egentlig nesten alltid høyhælte sko/støvletter. Har aldri sett på det som noe problem! Den eneste gangen jeg har vurdert høyden på sko er da jeg giftet meg, mannen min er 180 så jeg valgte ikke de høyeste skoen for å si det sånn. Men ellers kan jeg gjerne være høyere enn både han og veninnene mine! Har alltid fått komplimenter for høyden/holdningen min. (kan legge til at pga en viss tåoperasjon og nye kule flate støvletter så går jeg i de akkurat nå for tiden, men ellers... :D )
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2004 #4 Skrevet 25. januar 2004 Jeg er 1.76 og går nesten alltid i sko med litt hæler på jeg også :D
Peluche Skrevet 25. januar 2004 #5 Skrevet 25. januar 2004 Det eneste som kan gjøre høye jenter flottere er enda mer høyde :D Er ganske høy selv og ganske pysete når det gjelder det, men det er bare inni hodet mitt, for egentlig ser det kjempeflott ut og vitner om god selvtillit at man tør å "stå for" høyden sin!
Gjest Madden Skrevet 25. januar 2004 #6 Skrevet 25. januar 2004 Oppmuntring oppmuntring!!! Vær stolt av høyden din! Jeg er selv 1,83 cm på strømpelesten og er gift med en mann på 1.80..hadde ikke høye hæler på bryllupsdagen, men prøver så godt jeg kan å bruke høye hæler så ofte jeg kan! Det kjentes uvant til å begynne med, men duverden så gøy det er å kunne handle sko uten å tenke så MYE over det med hælhøyde! Prøv, så får du se..det krever tilvenning og endel arbeid med hvordan du oppfatter deg selv! Vær stolt av alle dine centimeter, både i lengde og bredde!! :D
Madison Skrevet 25. januar 2004 #7 Skrevet 25. januar 2004 hmmm,kanskje jeg og skulle begynne å ikke tenke så mye over høye heler. Er jo stilig, men føler seg jo fort veeeldig høy når man er 177-178 uten sko. *slutte å tenke på det fra nå* :D
Madison Skrevet 25. januar 2004 #8 Skrevet 25. januar 2004 men om typen er lavere i utgangspunktet..så føler man seg ihvertfall som en kjempe da.. :-?
Gjest Madden Skrevet 25. januar 2004 #9 Skrevet 25. januar 2004 JO...en gjør jo det...MEN! så er det utrolig mange fordeler med litt høyde på hælene: Bedre/rankere holdning (forutsetter passe høyde da... ) Lengre ben Slankere ben Det oser automatisk litt autoritet av høye mennesker....tror jeg da! Men...det er selvsagt ikke alle som kjenner seg komfortabel med høyden...og som sagt..det tar lang tid å bearbeide holdninger..jeg har vel kjempet halve livet med det! først nå begynner jeg å kunne droppe noen av fordommene!
Gjest Madden Skrevet 25. januar 2004 #10 Skrevet 25. januar 2004 De fleste menn jeg kjenner synes det er ganske sexy...selv om jeg ikke akkurat føler det slik når jeg går sammen med mannen min...som blir noen cm kortere..og siden jeg er noen kilo for tung hender det at jeg føler meg dobbelt så stor... Dagsform har mye å si...men stort sett føler jeg at jeg har blitt flinkere til å gi blaffen! Prøv å ikke tenk på hva andre synes..som regel tenker de motsatt av det du tror de gjør... (forvirrende ikke sant?)
Madison Skrevet 26. januar 2004 #11 Skrevet 26. januar 2004 Hihi skal være innvikla ja Stort sett syns jeg det er stilig med jenter med høye heler,selvom de er høye fra før. På meg selv er det vel mest det at jeg ikke er så vant til det, er som regel bare til litt finere klær. Sjeldent gått i høye heler til "vanlig". Skal sjekke litt skobutikker når jeg får lønning men kommer ikke helt over den om at når typen er lavere.. et par cm synes jo ikke, men synlig forskjell. og høye sko i tillegg.. stakkar, kan jo ikke gjøre det mot oss (kan jo gå med det alene da*ler*) Jeg tror kanskje jeg tenker for mye
Gjest Madden Skrevet 26. januar 2004 #12 Skrevet 26. januar 2004 Kjent problem i denne leiren det ja... Grubler meg forderva iblant! Kjøpte noen kjempelekre italienske sko..på salg! var kjempefornøyd selv om de hadde 6 cm hæl, og jeg faktisk blir nærmere 1,90 med de på...forbanner meg avogtil på at jeg ikke fant en mann på over 2 meter...men sånn er det jo bare med min flaks da! Er jo ikke helt kurert..så det blir mye til at jeg bruker de når jeg skal på tur alene...eller når jeg føler at jeg har DAGEN! selvsikkerhet på boks...det hadde vært no det!! Vi får være oss selv...høye eller ikke...! :D
Andrine22 Skrevet 26. januar 2004 #13 Skrevet 26. januar 2004 Dere er kjempeheldige dere som er høye! Hadde alltid lyst og bli like høy som min mor (175 cm), men jeg får nøye meg med mine 168 cm...
Gjest sexysadie Skrevet 26. januar 2004 #14 Skrevet 26. januar 2004 Kjæreste Seleena. Bare kos deg i høyhælte sko,du.
Gjest Seleena Skrevet 26. januar 2004 #15 Skrevet 26. januar 2004 Tusen takk for støtte. Faktisk så hjalp det med eit "spark bak" frå dåke! Eg trudde faktisk ikkje eg var så lett påverkeleg ...... Trur jammen meg eg skal berre kjøpe eit par sånne sko eg altså. Eg er jo stolt over høgda mi (176), og kjærasten er 10 cm høgare enn meg så det burde jo egentleg ikkje være noko problem. 8)
Gjest Madden Skrevet 27. januar 2004 #16 Skrevet 27. januar 2004 Din heldiggris!!! du har jo ingenting å klage over!!!! skulle gjerne ønske mannen min var 10 cm høyere enn meg!!!
Musemor Skrevet 27. januar 2004 #17 Skrevet 27. januar 2004 Ja for all del, klart du kan gå med høye hæler!! Jeg går alltid med høye hæler, men så er ikke jeg mer enn 1,62 heller :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå