Aliceka Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Noen som vet om en bra serie? Jeg ser: The vampire diaries, The secret sircle, 90210, og Nikita. Hvor jeg har et par episoder igjen av hver serie.. Jeg har sett: Greys anatomy, Terra nova og The walking dead.
Ryvre Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 True Blood. Når du ser denne så skjønner man hvor dårlig Vampire Diaries er (men jeg ser på den også da )
Aliceka Skrevet 28. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2012 True Blood. Når du ser denne så skjønner man hvor dårlig Vampire Diaries er (men jeg ser på den også da ) Har prøvd det også.. synes ikke det var så bra
Gjest Tekola Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Hvor gammel er du? Det kan være til hjelp det også :gjeiper:
Gjest badeand1 Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Supernatural The river Alcatraz Fringe. 1
Gjest Sobril Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 Ser Six feet under om dagen. Synes det er en veldig bra serie.
Tinelise Skrevet 28. april 2012 #7 Skrevet 28. april 2012 Enig i True Blood love it! Game of Thrones! Secret diary of a call girl er hysterisk morsom:) Dexter
Aliceka Skrevet 28. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 28. april 2012 Hvor gammel er du? Det kan være til hjelp det også :gjeiper: Er 20 år
Stueloff Skrevet 28. april 2012 #9 Skrevet 28. april 2012 Misfits, Skins, Being Human og Secret Diary of a Call Girl. Britene vet å lage gode serier
Ryvre Skrevet 28. april 2012 #11 Skrevet 28. april 2012 Har prøvd det også.. synes ikke det var så bra Jeg syns heller det ikke var så bra når jeg prøvde å se den første gangen. Så ventet jeg et års tid og testet igjen og er helt hekta nå
CathFoto Skrevet 28. april 2012 #14 Skrevet 28. april 2012 Sopranos Sons Of Anarchy Criminal Minds Revenge The Firm The River In Plain Sight House Skins Misfits Shameless L Word Silent Witness Secret Diary Of A London Call Girl Tudors The Borgias Downton Abbey Monroe Cold Feet The Killing Livvaktene Borgen Big Bang Theory How I Met Your Mother Modern Family My So Called Life Gossip Girl One Tree Hill Inbetweeners Being Human Det var det jeg kom på på stående fot, kommer litt an på hva liker, men litt av hvert på listen.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #15 Skrevet 28. april 2012 Jeg syns heller det ikke var så bra når jeg prøvde å se den første gangen. Så ventet jeg et års tid og testet igjen og er helt hekta nå Samme her, men liker Vampire Diaries like godt som før jeg ble hektet på True Blood. "Guttene" der er mye heitere.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #16 Skrevet 29. april 2012 Dexter. Jersey Shore . Supernatrual. The walking dead. Ringer. GCB. Grey's Anatomy. Oth(one tre hill) The real housewives of new jersey. How I meet you mother. Csi Ncsi Criminal minds Special Victims Unit Cold Case Kongen av Queens Two and a Half Men My Name Is Earl Game of Thrones Band of Brothers Nurse Jackie Pretty Little Liars Alcatraz Laid Private Practice Buffy Angel Firefly Doctor Who Torchwood Lost Girl Being Human UK The Wire (beste serien EVER!) The SopranosThe Tudors Mad Men Downton Abbey Rome Boardwalk Empire Breaking Bad
Illicitus Skrevet 30. april 2012 #17 Skrevet 30. april 2012 Downton abbey Suits Body of proof Mclouds daughter Utfra hva som ikke allerede er nevnt (som jeg kan se).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå