AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 En utrolig historie fra Polen. En kvinnelig tannlege som hadde blitt forsmådd av eksen, tok en saftig hevn, da eks-kjæresten kom til hennes klinikk pga tannverk. Hun dopet han ned og trakk ut alle tenna på han! :skratte: :skratte: Link 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 MOrsomt? Hun skulle vært sperra inne på lik linje som en voldtektsmann. Hadde du syntes det var morsomt om det var en mannelig tannlege som fjerna tennene til et kvinnfolk? 11
Snøvott Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Hadde kjønnene vært byttet om hadde nok ikke dette blitt fremstilt som en rasende festlig historie. 8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #7 Skrevet 28. april 2012 Tannlege tok hevn: Trakk ut alle tennene til eksen etter bittert brudd Marek Olszewski (45) fikk tannverk få dager etter at han hadde dumpet tannlegekjæresten, Anna Mackowiak (34), og gikk til tannlegeeksens klinikk for behandling. Marek Olszewski forlot Anna Mackowiak til fordel for en annen kvinne, og det bitre bruddet gjordeat Anna Mackowiak ikke klarte å motstå fristelsen til å utføre en svært brutal hevn. Trakk alle tennene Mackowiak ga først sin tidligere kjæreste en kraftig dose bedøvelsesmiddel, så plukket hun ut alle tennene hans. Da «behandlingen» var over, sa hun at det hadde skjedd noen komplikasjoner og satt på en bandasje, som gjorde at Marek Olszewski ikke hadde mulighet til å åpne munnen Den bitre tannlegen henviste så eksen til en spesialist for videre behandling. - Jeg prøvde å være profesjonell og holde følelsene på avstand, men da jeg så ham ligge i tannlegestolen tenkte jeg bare «hvilken drittsekk», sier Anna Mackowiak ifølge Daily Mail. http://www.dagbladet.no/2012/04/28/nyheter/tannlege/utenriks/21358085/ Bitter liten kvinne det der. Håper hun får minst tre år så kan hun tenke godt og grundig over den skade hun har gjort han. Tenner har en viktig funksjon, både fysisk men også psykisk. Jeg er glad for at min tannlege er en mann.
Gjest Seajewel Skrevet 28. april 2012 #8 Skrevet 28. april 2012 Nok til å miste lisensen det, så det slo nok tilbake på henne selv, noen burde vært sperra inne... 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #9 Skrevet 28. april 2012 Hadde kjønnene vært byttet om hadde nok ikke dette blitt fremstilt som en rasende festlig historie. Hadde hudfargen vært en annen ville det ikke en gang vært skrevet om det i avisen. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #10 Skrevet 28. april 2012 Merkelig, jeg finner ikke noe om dette på polsk? Jeg finner ingen polske nettsider som skriver noe om dette? Suspekt.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2012 #11 Skrevet 28. april 2012 Nok til å miste lisensen det, så det slo nok tilbake på henne selv, noen burde vært sperra inne... Det er godt mulig at berettiget harme kan rettferdiggjøre hevnen, men generelt kan det ikke anbefales å ta loven i egne hender. Hun burde heller anmeldt mannen og latt politiet ta oppgjøret med ham.
Snøvott Skrevet 28. april 2012 #13 Skrevet 28. april 2012 Det er godt mulig at berettiget harme kan rettferdiggjøre hevnen, men generelt kan det ikke anbefales å ta loven i egne hender. Hun burde heller anmeldt mannen og latt politiet ta oppgjøret med ham. Å forlate noen til fordel for en annen rettferdigjør ikke noe slikt, nei. Dama er ikke helt god, stakkars den mannen som er uheldig nok til å bli den neste kjæresten hennes. 3
misogynist Skrevet 28. april 2012 #14 Skrevet 28. april 2012 Siden det var en forsmådd kvinne sin handling så kan en nok ikke forvente annet en massiv applaus her inne... Pluss krav om full frifinnelse selvsagt. 2
yes2yes Skrevet 28. april 2012 #16 Skrevet 28. april 2012 Det der er å beregne som overgrep, misbruk av stilling og vandalisering på legeme, og hun bør straffes deretter. 10
FoxyFish Skrevet 28. april 2012 #17 Skrevet 28. april 2012 Siden det var en forsmådd kvinne sin handling så kan en nok ikke forvente annet en massiv applaus her inne... Pluss krav om full frifinnelse selvsagt. Har du LEST svarene som er kommet her inne? Er du mindre begavet? 11
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #18 Skrevet 28. april 2012 For ei fittekjerring. Skulle vært fratatt lisensen, betalt oppreisnong, og vært innesperret. Nesten så hun fortjener å få kreft. 2
Gjest ~Good&Bad~ Skrevet 28. april 2012 #19 Skrevet 28. april 2012 Det der er bare alt for drøyt. Helt sprøtt!
misogynist Skrevet 28. april 2012 #20 Skrevet 28. april 2012 Har du LEST svarene som er kommet her inne? Er du mindre begavet? Jeg har notert meg at trådstarter finner hele episoden hysterisk morsom. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå