AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Hvordan bli kvitt? De er i mange rom, også badet. Dritekkelt. Og kan de gjøre at man klør og får utslett? Biter de eller noe sånt?
Lærerinna Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Dette problemet lurer jeg også på. Her har vi prøvd Nippon - tube med flytende til å legge på skål el.l. som maurene visstnok skal bringe tilbake til tua og drepe hele maur-gjengen uten særlig godt resultat. Idag har vi kjøpt noe pulver vi fant på et hagesenter. Håper det virker bedre. Tror ikke de biter el.l, men det er skikkelig ekkelt. Her klatrer noen i sofaen innimellom også. Dersom noen har mirakelkur, håper jeg dere vil dele!
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Ja, det er kjempeekkelt. Har det heldigvis ikke selv, men mine foreldre har fått en god del nå og sist jeg overnattet en helg der så merket jeg jeg fikk små utslett og klødde. slo meg ikke før nå at det KAN være maurene? jeg vet ikke? uansett kjempeekkelt, spesielt når de er på badet og du såvidt tør sette deg på dassen for du er redd maur plutselig kryper oppover ræva di
Aldrisur Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Hadde samme problemet hver vår - marsjerende sukkermaur i lange baner. Kjøpte et par bokser som skulle plasseres der jeg antok maurene kom inn og ved enden av "stien". Boksene er på størrelse med skokrembokser og har et lite hull i siden. Mulig det er Nippon dette også, vet ikke, men ble kvitt maurene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå