Gjest agurk Skrevet 5. juli 2004 #1523 Skrevet 5. juli 2004 Tar med meg noen pærebrus og kommer innom for å gratulere!
Lythande Skrevet 5. juli 2004 #1529 Skrevet 5. juli 2004 Kommer jeg forsent til å være med på festen?????? :enig_animasjon: :enig_animasjon: :bukke: Her har det jammen skjedd mye siden sist jeg var her - dumt å dra på ferie uten å ha pc tilgang, men det var kos da.
Saeria Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #1530 Skrevet 6. juli 2004 Feste dere. Selv har jeg sovet natta gjennom og holder på å gjøre meg klar for jobb.
Lythande Skrevet 6. juli 2004 #1533 Skrevet 6. juli 2004 Nå må du passe godt på deg selv - ikke slit deg helt ut.
Diaz Skrevet 6. juli 2004 #1535 Skrevet 6. juli 2004 Heyyyyyyy Saeria, hopper inn med ønske om en fortsatt fortreffelig kveld, og takk for festen igår, har faktisk litt hang-over etter all pærebrusen
Saeria Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #1537 Skrevet 7. juli 2004 Skal nok ikke slite meg ut, jenter. Jobben i går ettermiddag tok mye kortere tid enn hva jegtrodde, så da kunne jeg gå hjem, lage middag og sovne før planlagt. Betty: Håper du er bedre i dag, etter all Morn til Green og resten av gjengen. Sovna før jeg fikk sagt natti i går. :oops: Det var i grunnen digg.
Diaz Skrevet 7. juli 2004 #1538 Skrevet 7. juli 2004 Hallo i uken Joda Betty-mor har kommet seg etter både pærebrus og gotterispising. Nå sitter hun og stålsetter seg til og gå til frontalangrep på skittentøyet Her må man ikle seg både omo ultra og comfort skyllemiddel, skal det bli fart i sakene......... Ha en fortsatt renvasket dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå