Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda. Har det fint. Kan ikke klage.

Har satt opp en timeplan, og det neste halve året er jeg på skolen til klokka 19.00 4 dager i uka. :-? Men jeg har ikke noe valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg hive meg i dusjen og så skal jeg og broren min ut og spise på Mexikans resturant, og så på kino,- "The day after tomorrow"! :D Gleder meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Saeria :)

Ser at du lurte på om hvor det er lurt og bosette seg i en radius på 45 min med tog til Oslo.

Tja, nå er ikke jeg noen ekspert, men Strømmen, Lillestrøm er sentralt, og andre siden av Oslo har du Stabekk, Lysaker, Sandvika evt Asker.

Alle har togstasjon og ligger ikke mer enn 45 min fra hovedstaden.

Der er masse andre steder også, men sjekk litt opp og spør gjerne igjen hvis du lurer på et bestemt sted.

( Er litt kjent rundt omkring,for jeg har bodd litt forskjellige steder i Akershus)

Lykke til med boligjakten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh! Masse besøk! :hoppe:

Fisk: Skolen begynner til litt varierende tider, og det er lengre pauser mellom timene før og de timene som varer til 19.00. Det var bare de tidspunktene to av fagene jeg må ta gikk på, så jeg hadde ikke noe valg.

Naken: Tusen takk for skryt for signeturen. Det er en annen del av samme Nightwish sang som den forrige signaturen. Det er greiere å skifte signatur enn avatar, synes jeg. :wink: Kose deg med mat og film. Jeg også vil se den filmen.

Betty: Tusen takk for tips. Vi har tittet en del på finn.no, og mange av de stedene som hadde fine hus til salgs lå alt for langt vekke fra sivilisasjonen. Vi vet jo ikke hvor alle kommunene en kan søke på ligger, men nå vet vi at Aurskog-Høland er ALT for langt borte fra ALT! :ler:

I dag har jeg i grunnen ikke gjort så mye. Har hengt opp klær, hentet ned det tørre. Nå som det er så varmt tørker det meste på et døgn på tørkeloftet. Jeg kjøpte Vichy Normaderm hudkrem på apoteket. Jeg har testa den ut, denne uka. Fikk en prøve. Huden min har blitt så fin! Jeg hadde toneren fra før (Ikke normaderm, men Vichy ett eller annet :wink: . Likte den. Kjøpte så Normaderm rensegele, som har vært super. Så med rens, toner og krem blir jeg babymyk i ansiktet. :hoppe:

Ellers så har jeg kjøpt to kurver jordbær, så her skal det koses! Jeg har fått oppskrift på butikkdamas stuede champignoner. Jeg liker ikke sopp, men mammen gjør. Hun som eier butikken (butikkdama) sier at jeg kommer også til å like disse, så jeg får prøve da. :wink:

Middagen i dag, blir spaghetti med hjemmelaget saus. Må huske å ta ut kjøttdeig fra frys.... Sånn. Gjort.

Jeg håper resten av dagen blir bra.

Kos dere i kveld, folkens!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, takk for srkriblinga i boka mi, glemte å ta en titt her inne! Lurer på om jeg må lese 82 sider for å oppdatere meg litt ;) Du får ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 82 sider er nok litt drøyt.

Jeg kan ta kortversjonen: Jeg er ei 24 år gammel jente som bor med min forlovede på 27 i Bergen. Vi har vært sammen i 4 år og 3 mnd.,og vært forlovet i 4 år og en måned.

Jeg har studert reiseliv et år. Dumt valg. Gått på Uib og tatt arkeologi og ax.phil og ex. fac. Dumt valg. :oops: Og nå er planen å følge den store drømmen om å bli dyrepleier. Det betyr 1 år med forbedring av vitnemål, og flytting til Oslo.

Mannen min er utdannet innen IT og er en data og fotballgutt.

Jeg kommer egentlig fra Rogaland. En øy som heter Ombo, og som ingen vet hvor er. :ler: Flytta til Haugesund tre år etter min far ble drept da han var i tjeneste som offiser i FN styrken i Libanon, fordi min mor hadde funnet seg en ny flott mann. Da var jeg 9.

Oppveksten i Haugesund er en blanding av gode minner, og det å bli holdt utenfor, fordi jeg ikke var god nok. Derfor har jeg ingen planer om å flytte tilbake. Og jeg savner overhodet ikke de jeg gikk i klasse med. I Haugesund var jeg også en hestejente. Der er mesteparten av de gode minnene.

Flytta til Bergen i forbindelse med min frivillige førsteganstjeneste. På Haakonsvern traff jeg min kjære. Han var dog uten uniform, men ferdig med tjenesten sin. Flytta sammen samme dag vi ble sammen, og siden har jeg ikke sett meg tilbake.

Som person er jeg nok snill, rolig, tålmodig og personligheten min er vel en blanding av Nemis, Sallys fra Tim Burtons A Nightmare before Christmas og Lenores. Jeg er litt goth, men ser ikke sånn ut. :ler:

Det var Saeria i kortversjon. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha fisken, er sitat fra Van Helsing den siste linja i hvertfall. Husker ikke hvor den første linja kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig for at Saeriavennen bosetter seg i nordenden, dvs Lillestrøm-området. Da kan jeg nemlig komme meg til henne med buss uten å dra til byen.

Egoistisk? Hvem? Jeg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig for at Saeriavennen bosetter seg i nordenden, dvs Lillestrøm-området. Da kan jeg nemlig komme meg til henne med buss uten å dra til byen.

Egoistisk? Hvem? Jeg? ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme for meg hvor i området du bosetter deg, så lenge det er god kollektiv forbindelse.... :-)

Skal prøve å ordne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Går det bra med deg? Goooood helg!!  :-)

Her har men det så fint. Chatter med lunacia, og koser meg. Mannen ser på fotball. God helg til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Jeg koser meg masse!

Hvis du kommer deg østover Saeria, må vi ha mange alvetreff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal vi alve oss masse! :D

Må bare passe på at Naken får barnevakt, og at hun har et tog som passer. Hun kommer jo sørfra. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...