Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Han liker bare ikke å bli lagt på rygg. ;)

Samme som her. Skifter mest mulig stående, men det blir alltid litt krig med bæsjebleiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

:vinke: Der var du innom en liten tur, ja. Hvordan går garn- og strikkedilla? Jeg er plutselig opptatt med IRL her, og har mannen hjemme igjen, denne gangen for godt. Det skal nesten bli interessant, for det begynner å bli en stund siden sist.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen hjemme for godt. Det er jo ikke verst. Her er garndilla enda i levende live. Holder på strikke en longie til høsten. Så skal jeg strikke jakke. Har custom knapper på vei. :nigo:

Står til liv med I?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I har vært så blid (stort sett) i dag at jeg kommenterte til mannen at noen måtte ha forbyttet henne med en annen unge. :ler: Vi har vært på restaurant (familietypen) med svigerfamilien, og hun oppførte seg utmerket hele tiden, og ble bare ørlite sur da hun ikke fikk herje vilt med tusjene den større kusinen hadde med seg. :) Dessuten sovnet hun greit, og søvn er noe vi har slitt med i over en uke nå. Det virker som om det var smart å redusere dagsovingen til maks en time, og så forskyve leggingen til 19.30. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Så bra da! G har vært stort sett utelukkende smørblid i dag! Noen få, jeg vil ha viljen min, men får den ikke utbrudd, men slik hører da med når man skal teste ut viljen. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg først leser her, så kan jeg stille nok et dumt tøybleiespørsmål.

Om natta bruker vi jo BBH night, men har kun to. Har en tredje på vent fra Bleieboden, men de har jo vært utsolgt en stund. Så da sier det seg at vi ikke har nok mellom vask og tørk og det går litt engangs på natta innimellom.

Jeg har enda ikke turt å prøve andre bleier på natta. Hvem ville du evt. prøvd først på natta av BG og HH? Det er vel bare å stappe de med så mange innlegg jeg får plass til.... Kom på nå at jeg har jo en annen formsydd fra BBH som ikke holdt hele natta, men jeg har jo ikke prøvd med mer innlegg i den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HH er litt større, så jeg tror jeg ville testet med den først, for når de stappes med mye innlegg, blir de ofte litt snauere i passformen, rett og slett.

En vanlig BBH ville jeg også bare stappet med det jeg klarte/tror behovet er, for så og se om det fungerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken størrelse har du i BBH Night? Har Krusedull muligens flere igjen?

Her har vi vært ute alle mann, og har gått tur med hunden, og I i akebrett. Hun var som vanlig ikke helt blid da vi skulle gå inn, og hylte og bar seg, men sluttet raskt da jeg bare ble sittende å se på henne i stedet for å delta. :ler:

Nå baker jeg en amerikansk sjokoladekake, og har begynt å forberede middagen. Vi har invitert svigers på middag, og skal servere ovnsbakte kyllinglår med amandinepoteter, haricots verts (grønne bønner) og saus av crème fraîche, honning og Dijon-sennep. Det er deilig å endelig ha mannen hjemme, og få tid til litt utstrakt kokkelering. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig da!

Jeg har jo mannen hjemme, men noen utstrakt kokkelering skal jeg ikke skryte på meg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker nok mer å lage maten enn å spise den, men ikke når I henger fast i låret mitt, sutrer, klatrer eller gjør det hun kan for å skade seg selv. Derfor har det blitt lite matlaging mens vi har vært alene, spesielt av typen som innebærer stekeovn, som jo er skumle greier med ukontrollerte smårollinger løpende omkring. :ler:

Nå skal mannen etterhvert begynne i en normal jobb på land, så da blir det nok tid til litt av hvert, får jeg håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok fint å få tid til å sysle på med litt saker og ting når mannen kommer hjem permanent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner å kunne strikke. Har flere prosjekter jeg gjerne skulle fortsatt med, men når armen sier nei, så sier den nei. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...