Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sykdommene ute av huset nå eller?

De er så herlige om dagen, disse små. De har jo vært det hele tiden, men det er noe nytt og flott med hver tid som kommer. Jeg smelter fullstendig da lillegutt kommer og gir meg kos, helt uoppfordret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi er endlig friske. :) Det er en herlig tid med G nå. Det er stadig noe nytt og det er full fart og mye moro. Han er en veldig blid gutt, og vi synes selvsagt at han er verdens skjønneste. ;)

Skrevet

Han er helt herlig da. :) Er godt å høre at det ikke bare er her det er full fart for tiden. Vesla går jo bare mer og mer og har såvidt begynt å løpe også. :hakeslepp:

Skrevet

Ja, han er en ordentlig godgutt! Travel hun frøkna di, men akk så herlig!

Skrevet

Hun er supertravel, skulle ønske hun kunne roe det ned litt, men samtidig ikke. For det er veldig moro med all den utviklingen. :)

Skrevet

Hun er seg selv. Bryr seg lite om hva som er tidlig eller sent, og det er klart det er moro å følge sitt eget barn. Uansett.

Skrevet

Innom med et :hallo:. Er lei av graviditeten og skulle ønske det var litt mindre enn ti uker igjen...

Skrevet

Heisann.

Lei av graviditeten? Tungt svangerskap denne gangen? Får håpe junior i magen finner ut at han vil ut en uke eller to før da. ;) Det er jo ikke uvanlig med tredjemann.

Skrevet

:vinke:

Vi har en delvis krabbende, delvis stabbende gutt i huset! Nå har han så smått begynt å VILLE gå litt selv. Han har jo syntes det var moro å stabbe noen skritt for så å hive seg i armene våre, men i helga har han villet gå selv, så da har han reist seg opp og gått litt. De nye kunstene ble selvsagt vist i barnehagen i dag! :hjerte:

Skrevet

:hjerte: Ja, han er bare helskjønn.

Og vi har endelig skjønt hva han mener med dabbedys. De siste dagene har han blitt mye tydeligere om morgenen. Det første han sier etter mamma og/eller pappa, er da på dys (Ta på lys!).

Er det rart farmora mener han er i "lysalderen"? :skratte:

Skrevet

Heisann.

Lei av graviditeten? Tungt svangerskap denne gangen? Får håpe junior i magen finner ut at han vil ut en uke eller to før da. ;) Det er jo ikke uvanlig med tredjemann.

Hadde ikke vært meg imot :). Selv om det betyr at jeg mister litt av permisjonen. A kom 6 dager før, det var helt greit :).

Skrevet

Gratulerer med en stabbende gutt. Det er så gøy når de har kommet så langt. :hjerte:

Skrevet

Takk. Han er ganske godt fornøyd selv også. ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Er G blitt en racer på gåinga nå, eller foretrekker han fortsett å krabbe? Forskjell på hvor fort de foretrekker gåing etter de har lært seg det, har jeg lest..

Skrevet

Nå er han er racer! Han krabber litt enda, men går full fres! Han er skikkelig aktiv. Ikke stille 2 sekinder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...