lille katt Skrevet 28. desember 2010 #11861 Del Skrevet 28. desember 2010 God jul i Saeria-stuen! Vi har også hatt litt soveluksus nå i julen - de tre siste morgenene har startet rundt kvart på 9! A er så stor nå at vi bare har droppet dagluren hennes, og lagt henne til vanlig tid, og så har hun likevel sovet lenge om morgenen . Rart det der, når liv og død skjer om hverandre. Faren min døde bare noen dager før D ble født, husker at det var ganske surrealistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #11862 Del Skrevet 28. desember 2010 Ja, det er rart med det. Skal si A er blitt stor, og så er du godt på vei med nummer tre. Er jeg frekk om jeg spør om dere vet hva det blir? Det spiller jo i grunnen ingen rolle, jeg er bare nyfiken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 28. desember 2010 #11863 Del Skrevet 28. desember 2010 Det blir . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #11864 Del Skrevet 28. desember 2010 Næmmen! Så koselig da! Er jentene spent på lillebror som skal komme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 28. desember 2010 #11865 Del Skrevet 28. desember 2010 Blir spennende og ikke minst nytt med en lillebror, ja. D er opptatt av babyen i magen, mens A ikke skjønner greia helt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #11866 Del Skrevet 28. desember 2010 Nei, D er nok litt for liten enda. Det blir nok koselig å få en gutt i hus. Ikke minst for pappaen som har vært dominert av østrogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 28. desember 2010 #11867 Del Skrevet 28. desember 2010 Antakeligvis . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #11868 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg bor i en testosterondominert kåk. Til og med katten er gutt! Han er riktignok kastrert, så det er ikke rare testosteronet igjen der da. .fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #11869 Del Skrevet 28. desember 2010 Ja, og jeg har nå begynt å strikke lik lue til G, som den lillefetteren hans fikk i dag. Vi fikk brått beskjed om at mor var klar for besøk, så da dro vi. Det var en søt liten sovegutt. Klirret det i eggstokkene når jeg så den skjønne lille bylten? Nei. Faktsik ikke i det hele tatt. Er godt fornøyd med å bare ha G enda jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 30. desember 2010 #11870 Del Skrevet 30. desember 2010 Håper det er greit at jeg stiller et spørsmål her siden det er letteste måte å få tak i deg på. :gjeiper: Da du var ferdig med roaccutan-/isotretinoinkur, hvorlang tid tok det før huden ble mer normal igjen? Jeg har ca to uker igjen av hestekuren nå, og merker jeg holder på å bli litt gal av å ha knusktørr hud i ansikt og hodebunn, og av å ikke kunne bruke kontaktlinser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #11871 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg vil anslå at det tok en mellom to og fire uker før det var normalisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 30. desember 2010 #11872 Del Skrevet 30. desember 2010 Takk for svar. Det skal jeg greie å holde ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #11873 Del Skrevet 30. desember 2010 Det klarer du nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #11874 Del Skrevet 1. januar 2011 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 2. januar 2011 #11875 Del Skrevet 2. januar 2011 Godt nytt år til deg også Saeria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #11876 Del Skrevet 2. januar 2011 Takk, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 13. januar 2011 #11877 Del Skrevet 13. januar 2011 Er så lite på KG om dagene at jeg storkoser meg egentlig! Jeg får ikke oppdatert meg rundt om skikkelig likevel, er litt inne i blogger og titter, men mesteparten av tiden går med til den lille frøkna. Kjenner det gjør godt egentlig. Men, man savner jo folk da (på den måten det går an å savne folk man ikke har møtt), så jeg kommer bare innom og sier hei, håper alt står bra til, og at jeg ikke har glemt deg Kommer kanskje sterkere tilbake senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #11878 Del Skrevet 13. januar 2011 Det er da helt naturlig at det meste av tida går med til den nye sjefen i huset. Jeg har vel enda ikke kommet meg ut av tåka, og det er ikke mange ukene til G er halvannet! En oppdatering herfra i korte ord: Har vært syk i noen dager. Oppkast, magekramper, kvalme...blæ! Fått masse garn i posten! Har for mye å gjøre hva studiene angår, og på alt for kort tid...blæ! Gutten min er selvsagt den vakreste skapningen i hele verden, og jeg elsker han av hele mitt hjerte! Det går ikke en dag uten at han smelter mammaen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. januar 2011 #11879 Del Skrevet 13. januar 2011 Så godt å høre at dere har det bra, selvom du har vært syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #11880 Del Skrevet 13. januar 2011 Ja, vi har det i grunnen veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå