Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

God jul i Saeria-stuen! Vi har også hatt litt soveluksus nå i julen - de tre siste morgenene har startet rundt kvart på 9! A er så stor nå at vi bare har droppet dagluren hennes, og lagt henne til vanlig tid, og så har hun likevel sovet lenge om morgenen :).

Rart det der, når liv og død skjer om hverandre. Faren min døde bare noen dager før D ble født, husker at det var ganske surrealistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er rart med det.

Skal si A er blitt stor, og så er du godt på vei med nummer tre. :hjerte: Er jeg frekk om jeg spør om dere vet hva det blir? Det spiller jo i grunnen ingen rolle, jeg er bare nyfiken. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, D er nok litt for liten enda. Det blir nok koselig å få en gutt i hus. Ikke minst for pappaen som har vært dominert av østrogen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Jeg bor i en testosterondominert kåk. Til og med katten er gutt! Han er riktignok kastrert, så det er ikke rare testosteronet igjen der da. .fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg har nå begynt å strikke lik lue til G, som den lillefetteren hans fikk i dag.

Vi fikk brått beskjed om at mor var klar for besøk, så da dro vi. Det var en søt liten sovegutt. Klirret det i eggstokkene når jeg så den skjønne lille bylten?

Nei. Faktsik ikke i det hele tatt. Er godt fornøyd med å bare ha G enda jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er greit at jeg stiller et spørsmål her siden det er letteste måte å få tak i deg på. :gjeiper:

Da du var ferdig med roaccutan-/isotretinoinkur, hvorlang tid tok det før huden ble mer normal igjen? Jeg har ca to uker igjen av hestekuren nå, og merker jeg holder på å bli litt gal av å ha knusktørr hud i ansikt og hodebunn, og av å ikke kunne bruke kontaktlinser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Annonse

:klemmer:

Er så lite på KG om dagene at jeg storkoser meg egentlig! :nigo:

Jeg får ikke oppdatert meg rundt om skikkelig likevel, er litt inne i blogger og titter, men mesteparten av tiden går med til den lille frøkna. Kjenner det gjør godt egentlig. Men, man savner jo folk da (på den måten det går an å savne folk man ikke har møtt), så jeg kommer bare innom og sier hei, håper alt står bra til, og at jeg ikke har glemt deg :)

Kommer kanskje sterkere tilbake senere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da helt naturlig at det meste av tida går med til den nye sjefen i huset. Jeg har vel enda ikke kommet meg ut av tåka, og det er ikke mange ukene til G er halvannet! :ler:

En oppdatering herfra i korte ord:

Har vært syk i noen dager. Oppkast, magekramper, kvalme...blæ!

Fått masse garn i posten! :strix:

Har for mye å gjøre hva studiene angår, og på alt for kort tid...blæ!

Gutten min er selvsagt den vakreste skapningen i hele verden, og jeg elsker han av hele mitt hjerte! Det går ikke en dag uten at han smelter mammaen sin. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...