Nótt Skrevet 3. desember 2010 #11821 Del Skrevet 3. desember 2010 Gratulerer med A på den eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 3. desember 2010 #11822 Del Skrevet 3. desember 2010 Gratulerer med A på eksamen! Var det ikke den du trodde du hadde gjort det så dårlig på? Husk at eksamener ofte rettes av to personer, som så blir enige om karakteren, så du kan ikke skylde alt på sensor. Noe av skylden må du nok ta på egen kappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #11823 Del Skrevet 3. desember 2010 Wow! Grattis med A Saeria!! Hvilken duktig flicka! Du er vel midt i eksamenskjøret nå? hvordan går det med studiene? Takk. Jeg hadde egentlig ingen eksamener dette semesteret, men tok på meg to stykker i Oslo. Oppgaver derimot...sukk... Gratulerer med A på den eksamen. Takk! Gratulerer med A på eksamen! Var det ikke den du trodde du hadde gjort det så dårlig på? Husk at eksamener ofte rettes av to personer, som så blir enige om karakteren, så du kan ikke skylde alt på sensor. Noe av skylden må du nok ta på egen kappe. Jo, jeg hadde ikke forventet så mye akkurat, for jeg syntes besvarelsen satt langt inne. Ikke så ille som hjemmeeksamenen, for den måtte PINES ut av meg...Men jeg må si at jeg er råfornøyd, særlig mtp. at jeg ikke hadde lest så mye og jeg hadde heller ikke sovet noe særlig de siste tre døgnene før jeg stod opp halv fem eksamensdagen. Så jeg får vel ta litt ære selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. desember 2010 #11824 Del Skrevet 3. desember 2010 Synes du skal ta all æren jeg da. Er da ingen andre som har lest og gjort oppgaver for deg, er det det da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 3. desember 2010 #11825 Del Skrevet 3. desember 2010 Gratulerer så mye! Jeg er sikker på at karakteren er velfortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #11826 Del Skrevet 3. desember 2010 Takk, takk. Jeg tenker å be om begrunnelse for karakteren da, for det kan være veldig lærerikt å se hva jeg gjorde bra, og hva jeg kunne gjort bedre. Jeg fant ut i ettermiddag at jeg kunne ha ringt i dag, men jeg var jo på kurs hele dagen, så jeg hadde jo ikke sjans. Satser på å høre om det er ok på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 3. desember 2010 #11827 Del Skrevet 3. desember 2010 Flinke Saeria! Snart jul . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 3. desember 2010 #11828 Del Skrevet 3. desember 2010 Gratulerer med A - så deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #11829 Del Skrevet 3. desember 2010 Takk, jenter. Nå er det fredelig i heimen. G stakkar er sylte forkjøla og har ligget og hostet i sengen med jevne mellomrom i nesten 2 timer. Han la seg tidlig i dag, for han sov så lite i barnehagen. Ellers har jeg vært på kurs de siste to dagene. Ok det i grunnen, selv om ikke alt har vært like interessat. God helg, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 3. desember 2010 #11830 Del Skrevet 3. desember 2010 Næmmen, gratulerer så mye med A!!! Det er deg vel fortjent Flinka! God bedring til søte G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #11831 Del Skrevet 3. desember 2010 Takketakk. G ligger og sover godt nå, heldigvis. Jeg gav han litt hostesaft, og det har hjulpet på en slimete liten hals. Så satser vi på snalig bedring for lille gullklumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 3. desember 2010 #11832 Del Skrevet 3. desember 2010 Ja, god bedring til stakkars G. I har vært forkjølet siden barnehagestart, men egentlig bare snufsete, og nå er det nesten borte. Før neste bølge kommer. Det har også gått vannkopper i barnehagen uten at hun er blitt smittet. Hvordan trives G i barnehagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #11833 Del Skrevet 3. desember 2010 Takk. Han har vel vært sammenhengende småsnørrete hele høsten, men nå er hosten her også. G trives veldig godt i barnehagen, og vi er bare helt utrolig fornøyde. Fantastiske ansatte, hyggelige foreldre, flotte unger, og en guttsom ikke alltid vil hjem...da kan vi ikke annet enn å være glad for at vi fikk plassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
talin Skrevet 8. desember 2010 #11834 Del Skrevet 8. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #11835 Del Skrevet 8. desember 2010 Laien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #11836 Del Skrevet 19. desember 2010 Enda en helg hvor G er syk. Det er nok en eller annen form for omgangssyke. Først kastet han opp pga. slim, men etterhvert kom også løs mage med illeluktende bæsj, sprutoppkast og feber over 39. En stk. gutt med feberroser i kinnene og som har sovet en del i dag. Godt jeg har fri nå, for da blir vi hjemme, og mannen går på jobb. og jeg? Jeg sitter nå her og har en svak eim av oppkast rundt meg. Skikkelig hot mama. altså. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 19. desember 2010 #11837 Del Skrevet 19. desember 2010 Uffa, masse god bedring til lillegutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #11838 Del Skrevet 19. desember 2010 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 19. desember 2010 #11839 Del Skrevet 19. desember 2010 God bedring til G! Her har vi oppdaget Viljen om dagen, og det er ikke helt enkelt for en liten kropp. Det blir mange frustrasjoner, og våre forsøk på avledning, fungerer ikke alltid like bra. Men vi lærer nok etterhvert, og hun lærer å takle de nye følelsene bedre. Hvordan er det med G ellers om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #11840 Del Skrevet 19. desember 2010 Nei, Viljen er ikke alltid den letteste å takle. Han har oppdaget den så smått han også. Han er en meget bestemt ung herremann, og han vet hva han vil og ikke vil. Ellers er han en liten skøyer. Finner alltid på noe for å få oss til å le, og i barnehagen humper han på knærne i skikkelig rockestil når han blir oppspilt! Han er egentlig en veldig blid gutt, men vet som sagt å si i fra når han IKKE er enig i noe vi foretar oss. Hva med di tøtte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå