Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

:)

Han likte ikke å bli stukket da. Ei heller å bli undersøkt av legen, for da måtte han ligge på rygg. På toppen av det hele klarte han, for første gang siden han var nyfødt, å tisse på meg før vi skulle til undersøkelsen (han hadde nett blitt veid), og jeg hadde dradd med meg skolesekken på ryggen, slik at jeg skulle kunne komme meg på første buss etter jeg hadde levert han i barnehagen. :forvirret:

Den gang ei. Jeg måtte hjem for å skifte...

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har jo vokst forbi I, jo. :dåne: Dvs. han er en knapp centimeter lengre, men hun er jo plutselig en lettvekter på 9,1 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med tisseuhell :fnise:. Eller - kanskje ikke for deg, akkurat der og da, men litt artig å lese om :).

A var faktisk hele 10 kg på 10-måneders-kontrollen. Men så fikk hun virus på virus på virus og var langt nede på 9-tallet både på 1-års-kontrollen og månedene etterpå... Ikke moro når de små krymper i stedet for å vokse. Nå er det en stund siden vi har veid, men hun vokser og har kjempegod matlyst, og kjennes definitivt veeeldig tung ut når hun insisterer på å bli bært overalt, så jeg regner med det har gått seg til :).

Jeg er forresten 8 fullgåtte i dag :hoppe:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 8 fullgåtte! :hoppe:

Så G har vokst forbi I nå. Jaja, så kan skje. Hun har jo vært mer aktiv enn G da, så det er gjerne ikke så rart egentlig.

I kveld har jeg gjort noe jeg sjelden gjør, nemlig tatt meg et bad med et par levende lys på karkanten, og med ansiktsmaske i fjeset og bademuffin i badevannet. Deilig for en trøtt og sliten mamma. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du på TI om mannen som spiste en badetrøffel? Jeg måtte lese høyt for mannen her i huset, og sa at det godt kunne vært han som hadde gjort noe sånt. :rulle:

Jeg har tatt 1/2 glass ripasso, og skal ta hunden ut til gjerdet på tissing. Hvis da I sover. :roll:

Hvordan er det å være tilbake på skolen, i nytt kull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så godtesyk at jeg godt kunne spist en bademuffin :).

Men takk for tipset, jeg tror jeg skal ta meg et fotbad til Bones på TV3 :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Dagene her er travle. Er midt i gruppearbeid, og det går faktisk ganske greit. Ellers har G våknet hver natt med baijs i bleia, av den litt mindre festlige typen, så den lille melkeskvetten han har fått, den kuttes!

Det hadde visst gått ett eller annet i barnehagen også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke så uvanlig, nei. Fikk jo vite at det er noe som går i barnehagen også da...Uansett var det en gutt som måtte på potten i natt, og med de avsindige mengdene vann han får i bhg, måtte bleia byttes også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg også sett en rad med navnede potter inne på stellerommet i barnehagen, men I har pottenekt, og hyler bare jeg tenker på å sette henne på den. Dumt, for det begynte ganske bra. :forvirret:

Hun er nok over gjennomsnittet viljesterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja, det vet jeg. Fikk 1000 kroner dekket av BIR! :nigo:

Magen til G er litt funky enda, derav potting i firetida i natt. :Gjesp:

Dumt at I har pottenekt da. Ofte går det over etter noen måneder, men jeg vet jo at I er ei MEGET bestemt ung dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...