Saeria Skrevet 8. august 2010 Forfatter #11681 Del Skrevet 8. august 2010 Ikke sant! Dette året har bare blitt borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. august 2010 #11682 Del Skrevet 8. august 2010 Er neimen ikke lenge siden vi var å besøkte dere synes jeg, men det er jo da snart 1 år siden faktisk. :dåne: Tida flyr!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. august 2010 Forfatter #11683 Del Skrevet 8. august 2010 Ikke sat. Og vesla di er straks halvåret! Noen ganger skulle jeg ønske at vi kunne bremse tida litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. august 2010 #11684 Del Skrevet 8. august 2010 Det er sykt hvor fort tiden går faktisk, blir skremt når jeg ser på vesla og ser hvor stor hun er blitt på kort tid. *grøss* Er det rart man ikke får gjort alt man vil sier jeg - tida flyr fra en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2010 Forfatter #11685 Del Skrevet 9. august 2010 Da er første dag i barnehagen over, og det har gått over all forventning! G storkoste seg med de andre ungene, til tross for null soving før barnehagen, og han spiste 2,5 skive til lunsj der, og drakk masse vann! Personalet er kjempehygglige, så dette ser ut til å bli fint for lillemann. Nå ligger han og sover i senga si. Han kubbet nesten momentant når jeg la han. Var bare noen knirk, så var han i drømmeland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 9. august 2010 #11686 Del Skrevet 9. august 2010 Så flott at G koste seg i barnehagen da Og gratulerer med 1 åringen i morra - jeg skriver litt på forhånd jeg, så jeg ikke glemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2010 Forfatter #11687 Del Skrevet 9. august 2010 Takketakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 9. august 2010 #11688 Del Skrevet 9. august 2010 Så fint at det gikk så bra med lille G i barnehagen. Høres ut som han kommer til å kose seg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2010 Forfatter #11689 Del Skrevet 9. august 2010 Ja, han vil nok få det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 9. august 2010 #11690 Del Skrevet 9. august 2010 Gratulerer med ettåring i morgen! Og så fint at det går bra i barnehagen. I starter på mandag, og jeg skal forsøke å snike meg med den første dagen selv om pappaen må ta brorparten av tilvenning pga. jobbstart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. august 2010 #11691 Del Skrevet 9. august 2010 Tenk at G blir 1 år i morgen. Gratulerer med stor gutt!! (litt rart å tenke på at Vesla blir 6 måneder på onsdag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2010 Forfatter #11692 Del Skrevet 9. august 2010 Takk, jenter. Dere får ha lykke til med tilvenningen dere også, H. I morgen blir det et lite middags- og kakebesøk. Jeg satser på å få inn litt blåbær på hus, slik at G kan få spise frukt og bær når vi spiser kake. Ei i barnehagen (forøvrig ei på min barselgruppe) ble rimelig overrasket når hun fant ut at vi ikke har noen plan om å gi G kake. For å være ærlig ser jeg ikke vitsen å stappe krem og sukkerbrød i en ettåring. Det blir jo bare for ens egen del at en gjør det, ikke fordi barnet har så lyst. G er dessuten utrolig glad i frukt og bær, så hva er vel bedre enn å gi han det da? Dessuten er jeg ikke redd at kakenekt nå, kommer til å gi oss en gutt som IKKE liker kake når han blir større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 9. august 2010 #11693 Del Skrevet 9. august 2010 I fikk smake ørlite av kakene på bursdagsbordet, men var mest interessert i vaflene, som hun elsker. Jeg lager dem med lite sukker og med sammalt spelt i tillegg til hvetemel. Krem holder jeg henne unna, på grunn av laktoseoverdosen den inneholder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 9. august 2010 #11694 Del Skrevet 9. august 2010 Dessuten er jeg ikke redd at kakenekt nå, kommer til å gi oss en gutt som IKKE liker kake når han blir større. Tror ikke det er noen fare, nei . Og det er utrolig mye lettere å begrense slikt med det første barnet. A derimot, oppdaget overraskende tidlig at storesøster fikk noe spennende som hun også ville smake. Helt umulig å nekte henne! Nå er hun halvannet, og "is" er et av de viktigste ordene i ordforrådet hennes . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2010 Forfatter #11695 Del Skrevet 9. august 2010 Ja, det er helt klart enklere med nummer en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. august 2010 #11696 Del Skrevet 10. august 2010 Du tenker akkurat sånn som det vi gjør. Har heller ikke tenkt at vesla skal få for mye kake for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. august 2010 #11697 Del Skrevet 10. august 2010 Gratluerer med små'n sin ettårsdag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. august 2010 Forfatter #11698 Del Skrevet 10. august 2010 Takk, Bokalven. Jeg har nå kjøpt inn bringebær, blåbær, rips og jordbær. Hjemme har vi ananas, så da blir det riktig fest for gutten! Dagen i barnehagen gikk også veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 10. august 2010 #11699 Del Skrevet 10. august 2010 Får gratulere idag også da GRATULERER MED 1-ÅRINGEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 10. august 2010 #11700 Del Skrevet 10. august 2010 Gratulerer med 1-åringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå