Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er neimen ikke lenge siden vi var å besøkte dere synes jeg, men det er jo da snart 1 år siden faktisk. :dåne: Tida flyr!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sykt hvor fort tiden går faktisk, blir skremt når jeg ser på vesla og ser hvor stor hun er blitt på kort tid. *grøss* Er det rart man ikke får gjort alt man vil sier jeg - tida flyr fra en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er første dag i barnehagen over, og det har gått over all forventning! :) G storkoste seg med de andre ungene, til tross for null soving før barnehagen, og han spiste 2,5 skive til lunsj der, og drakk masse vann!

Personalet er kjempehygglige, så dette ser ut til å bli fint for lillemann. :)

Nå ligger han og sover i senga si. Han kubbet nesten momentant når jeg la han. Var bare noen knirk, så var han i drømmeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at G koste seg i barnehagen da :)

Og gratulerer med 1 åringen i morra - jeg skriver litt på forhånd jeg, så jeg ikke glemmer det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ettåring i morgen! :klemmer: Og så fint at det går bra i barnehagen. I starter på mandag, og jeg skal forsøke å snike meg med den første dagen selv om pappaen må ta brorparten av tilvenning pga. jobbstart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at G blir 1 år i morgen. Gratulerer med stor gutt!! (litt rart å tenke på at Vesla blir 6 måneder på onsdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter. Dere får ha lykke til med tilvenningen dere også, H. :)

I morgen blir det et lite middags- og kakebesøk. Jeg satser på å få inn litt blåbær på hus, slik at G kan få spise frukt og bær når vi spiser kake. Ei i barnehagen (forøvrig ei på min barselgruppe) ble rimelig overrasket når hun fant ut at vi ikke har noen plan om å gi G kake.

For å være ærlig ser jeg ikke vitsen å stappe krem og sukkerbrød i en ettåring. Det blir jo bare for ens egen del at en gjør det, ikke fordi barnet har så lyst. G er dessuten utrolig glad i frukt og bær, så hva er vel bedre enn å gi han det da? ;)

Dessuten er jeg ikke redd at kakenekt nå, kommer til å gi oss en gutt som IKKE liker kake når han blir større. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fikk smake ørlite av kakene på bursdagsbordet, men var mest interessert i vaflene, som hun elsker. Jeg lager dem med lite sukker og med sammalt spelt i tillegg til hvetemel. :) Krem holder jeg henne unna, på grunn av laktoseoverdosen den inneholder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessuten er jeg ikke redd at kakenekt nå, kommer til å gi oss en gutt som IKKE liker kake når han blir større. :ler:

Tror ikke det er noen fare, nei :ler:.

Og det er utrolig mye lettere å begrense slikt med det første barnet. A derimot, oppdaget overraskende tidlig at storesøster fikk noe spennende som hun også ville smake. Helt umulig å nekte henne! Nå er hun halvannet, og "is" er et av de viktigste ordene i ordforrådet hennes :fnise:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Bokalven. :)

Jeg har nå kjøpt inn bringebær, blåbær, rips og jordbær. Hjemme har vi ananas, så da blir det riktig fest for gutten!

Dagen i barnehagen gikk også veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...