Nótt Skrevet 29. juli 2010 #11641 Del Skrevet 29. juli 2010 Fikk sms'en din, men siden vi var i Sverige svarte jegikke. Så utrolig flink han er blitt, det er litt av en milepæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 29. juli 2010 #11642 Del Skrevet 29. juli 2010 Hurra for G! Og tenk, snart ett år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #11643 Del Skrevet 29. juli 2010 Takk, jenter! Han er så stolt atte! Vi også. Vi fikk brev fra barnehagen også i dag, med informasjon om hvordan vi skulle få til en best mulig innkjøring for gutten. Vi var også velkomne til å besøke barnehagen i forkant. Det har vi lyst til. På lørdag skal vi dra med en annen familie på akvariet og se. Det blir nok stas tenker jeg. Vi kjøper like godt årskort til akvariet. Det er MYE rimeligere enn å kjøpe enkeltbillett. Særlig når vi tenker det blir flere turer dit i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 30. juli 2010 #11644 Del Skrevet 30. juli 2010 God helg!! Her er det ferietid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #11645 Del Skrevet 30. juli 2010 Takk. Kose deg med ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 30. juli 2010 #11646 Del Skrevet 30. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #11647 Del Skrevet 30. juli 2010 Det er farlig å være ny på å stå. Det har resultert i to fall med påfølgende gråt. Om ikke annet blir han bedre på balansen etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. juli 2010 #11648 Del Skrevet 30. juli 2010 Det er farlig ja, men er jo eneste måten å lære på da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #11649 Del Skrevet 30. juli 2010 Det er akkurat det, så får han heller falle litt. Han er jo bygd for å klare fall fra egenhøyde da, så jeg bekymrer meg ikke så mye, akkurat. Jeg bare plukker han opp og trøster når det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 30. juli 2010 #11650 Del Skrevet 30. juli 2010 Akvariet er gøy! Det blir mye knall og fall de neste ti-femten årene, så du blir vant med det etterhvert . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 30. juli 2010 #11651 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Jeg synes I falt mye mer da hun lærte å sitte, men det var kanskje fordi det var det aller første hun lærte av krumspring. Du skal se at G blir veldig flink på å sette seg ned forsiktig etterhvert. Endret 30. juli 2010 av Honesty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #11652 Del Skrevet 30. juli 2010 En annen ting jeg lurer litt på er dette: Hvorfor har det seg slik at G måtte sove en superkort ettermiddagslur i dag, noe som resulterte i en grinete og klengete unge, akkurat på den dagen jeg skulle være alene med han? Pluss på at jeg lå i over en time for å få han til å sovne i kveld. I det han skulle til å sovne, så satte den hersens skinnfilla (les: katten) i å hyle og skrike for INGENTING, og vekket selvsagt G som ble helt i hundre igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #11653 Del Skrevet 30. juli 2010 Ja, G lærer nok å sette seg etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 30. juli 2010 #11654 Del Skrevet 30. juli 2010 En annen ting jeg lurer litt på er dette: Hvorfor har det seg slik at G måtte sove en superkort ettermiddagslur i dag, noe som resulterte i en grinete og klengete unge, akkurat på den dagen jeg skulle være alene med han? Pluss på at jeg lå i over en time for å få han til å sovne i kveld. I det han skulle til å sovne, så satte den hersens skinnfilla (les: katten) i å hyle og skrike for INGENTING, og vekket selvsagt G som ble helt i hundre igjen! Story of my life. Her blånekter I å sove mer enn en gang, selv om hun bare sov 40-50 minutter tidlig på dag. Og i morges var hun trøtt allerede 09.30, og det er altfor tidlig. Jeg klarte å holde henne gående til 10.45, men da sovnet hun på to minutter trilling, og sov i to timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #11655 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg er vel for godt vant. Men han var skikkelig grinete, kunne ikke være borte to sekunder fra der han mente jeg skulle være, før det var fullstendig krise! sender deg forresten en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 30. juli 2010 #11656 Del Skrevet 30. juli 2010 Takk, jenter! Han er så stolt atte! Vi også. Vi fikk brev fra barnehagen også i dag, med informasjon om hvordan vi skulle få til en best mulig innkjøring for gutten. Vi var også velkomne til å besøke barnehagen i forkant. Det har vi lyst til. På lørdag skal vi dra med en annen familie på akvariet og se. Det blir nok stas tenker jeg. Vi kjøper like godt årskort til akvariet. Det er MYE rimeligere enn å kjøpe enkeltbillett. Særlig når vi tenker det blir flere turer dit i år. Å, dere skulle vært der denne uken for da var det bare tre stykker, og alle i knøttegruppen. De har hatt det ekstra moro siden de var så få, faktisk vært i Akvariet på onsdag med barnehagen også, samt Fløyen og Ablegøyer i dag. Neste uke er det visst 12-13 stykker, så det er vel en grei tid å stikke innom det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #11657 Del Skrevet 30. juli 2010 Tenker jeg sender en mail til styrer, slik at de vet vi kommer. Er greit å vite sånt på forhånd, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. juli 2010 #11658 Del Skrevet 30. juli 2010 Det er veldig greit å vite sånn på forhånd, for på den måten kan personalet ta seg litt ekstra av dere og svare på alle spørsmål dere har. *snakker av erfaring* Er jo greit at de ikke er på tur den dagen dere finner ut at dere vil ta turen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 30. juli 2010 #11659 Del Skrevet 30. juli 2010 Barnehagen snuppa skal starte i, ligger på turveien vår, så vi går forbi flere ganger hver dag. Her om dagen traff vi et følge unger som gikk og sang "På låven sitter nissen". Så kaldt er det da ikke? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #11660 Del Skrevet 30. juli 2010 Ja, det er det jeg også tenker, Nótt. Synes jeg ser ungene, og hører de, H. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå