Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Det er det. Dessuten kom det i det middagen var ferdig, slik at mannen og svigerfar ble jaget inn naturlig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: er så opptatt med å lære å strikke, surfe diverse fora, og holde meg i prat hos Nótt at denne boka dovner hen.

Det er ikke mye nytt som har skjedd da. G prøver å reise seg enda, og begynner å skjønne at det er lurt å gjøre det inntil møbler eller noe, i stedet for midt på gulvet. Han prater mye. Det går i dys (lys), pus, nam, nan (banan), mamma, pappa, faffa (farfar), baby, litt ja og nei og dæh (der). Så han har et greit ordforråd, og skjønner hva vi mener når vi f.eks. sier "putte i munnen". Han kaller støvsugeren for dodo. :fnise: Så det ser ut til at talegavene kommer først her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss lar visst talegavene vente litt på seg. C sier ikke mer enn "mamma" og "pappa" (men det gjør hun tydelig), og så sier hun masse annet som vi ikke forstår enda. Dumme foreldrene, det er jo så opplagt!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vesla noen remser som vi skjønner skal være mamma eller pappa, men er ikke i nærheten av å være det. :lol: Hun er søt når hun ligger og babler for seg selv, hun har nemlig begynt å suge underleppa inn i munnen når hun prater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søta. G holdt på med mamamamamama og dadadadadada en stund, før han klarte å kutte ved mamma, og plutselig sa han bare pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det som regel:"Auamammajaja" og det tror vi er mamma. Mens til pappa tror vi hun sier "babbababab", den er litt mer usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G kalte mannen for babababa, det fant vi ut, selv om vi også var usikre. Men det var Mannen som var bababa en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så god! :hjerte:

Her er ikke prating så viktig, i hvertfall ikke ordene. Hun babler og kjefter konstant, men ingenting som jeg forstår noe av. Hun bruker nok energien sin på det fysiske, for hun er høyt og lavt om dagen, i hvertfall hvis hun har fått en god natts søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det ikke så viktig med krabbingen. Tror han blir som meg. Han kommer til å gi beng i hele krabbingen, og hoppe rett på gåing om noen måneder.

Kjefte kan han også. Ikke bekymre deg for det. Han er en MEGET bestemt ung herremann, og kan både kjefte og surmule! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix:

Ååååå!!!!! Det må være fantastisk!

Eh... Eh... :sjenert:

Jeg tror jeg har glemt å svare deg på en sms...?? Jeg hadde lagt meg og nesten sovnet, og når jeg ikke svarer med en gang har jeg en tendens til å glemme det.. :flau:

Og, jeg er ikke sikker på om det er du, for jeg mistet alle nummerene mine da mobilen min ble stjelt.

Har laget åpen dagbok istedenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt. Glemmer å svare innimellom jeg også. Skal følge deg i boka, men først må jeg på butikken og handle. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...