Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, de er noe for seg selv. Nå knurrer han over at han har klart å spise opp smoothien sin! Dumme pakken som gikk tom, før han ville det selv! :fnise:

Jaja, da er det ikke annet å gjøre enn å sitte på rumpa og prøve å spise tærne sine! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planke er herlig :ler:!! :rødme:

Høres veldig likt ut som min situasjon. Kom gjerne med noen visdomsord om hvordan du klarte det. Her klarer jeg ikke å komme meg i bilen uten at minst en av dem gråter, gjerne begge :tristbla:

Vinteren har vært tøff, med levering og henting i to barnehager som ligger i bilavstand fra hverandre. Nå nærmer de seg 1,5 og 3,5, så jeg merker at ting går bedre og bedre dag for dag :). Begge modnes og skjønner mer, på sitt nivå.

Nå skal jeg forresten skrive noe som ingen vet: jeg nærmer meg IKM i disse dager....

Endret av lille katt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

G vil sikkert ikke være som alle andre ;) Krabbe gjør jo alle, liksom, han vil nok være original! C krabber jo som lynet og har gjort det en stund, men hun sto i planke hun også. Det så skikkelig slitsomt ut, men de er jo treningsfantomer disse små.

Bra mensen er på hell. Det høres ikke noe særlig ut :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krysse for deg, katt. ;)

Ellers så vet hvertfall G hva han vil. Det er unektelig litt rart å se han stå i planke, men han finner vel ut av det.

Forøvrig er han veldig glad i å lese boka si om farger. Har lest boka tre ganger i dag. Han finner den, sutrer og kaver for at vi skal lese for han, og når vi setter oss og åpner første side...da lyser han opp og smiler stort! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planke er første skritt til krabbing ;) Om ikke lenge fyker han sv sted på alle fire!

Så herlig han er som liker å lese bok da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er nå rar, for han har null problem med å stå på alle fire, han rugger frem og tilbake i en fælandes fart, men legger seg langflat når han vil noe sted. ;)

Ellers har han begynt å si lys de siste dagene. Eller dys da. Han ser på taklampene, sier dys og smiler. Spør vi han hvor lyset er, så titter han på nærmeste lampe og sier dys. Nan er banan. Så han begynner å bli flink på det språklige, synes jeg.

Han vet godt hva ball, bok og tippen (lekefugl) er, og titter på de når vi spør hvor den er. :rødme: Ballen og boka skyndter han seg ofte for å hente også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink :)

E gjorde akkurat det samme, når han ville fremover måtte han ned på magen og krype, nå gjør han det aldri lenger, nå krabber han i turbofart.

E har også enkelte leker han finne igjen når vi spør etter de, og særlig en liten tremann - da lyyser han opp.

Han har såvidt begynt med å strekke armene i været når vi spør hvor stor han er, og han peker, vinker og sier ofte hei og hade. Og naaaamm ;) ved hver eneste matbit.

Det er så gøy med utvikling, og så store de små knøttene våre har begynt å bli - skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er moro. Når jeg spør om han skal komme til mamma (da ligger han oftest på gulvet), så løfter han på armene, sli at jeg skal få tak i han, og plukke han opp. Skjønningen! Vinking ser han ikke vitsen med enda. Han bare flirer når folk vinker hadet til han. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C vinker heller ikke enda, bare med bena ;) Og så gråter hun når folk går, for hun vil at alle skal være med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takk. Du har nå en going selv, da.

Første dag alene med pappa fikk veldig fint. De hadde kost seg de. :hjerte: Men han var litt ekstra mammadalt når jeg kom hjem da. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å lese om de små :rødme:. Mine jenter er også utrolig herlige for tiden. Vi er virkelig inne i en utrolig koselig periode nå :hjerte:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Dagenen FLYR! Jeg er opptatt både her og der, og sommerskolen tar opp mye tid nå. G krabber litt bakover, og åler seg framover i et skummelt tempo, og er desto mer ivrig på pratingen.

Det går mest i "dys" om dagen. Det betyr lys.

Andre ord er: der (uttalt dæææjh), ball (han sier ba, og mener ball), pus, mamma, og pappa. :hjerte: Vi er så stolte atte!

Om kvelden er jeg stort sett hengete i nebbet. Er trøtt, og lurer meg på hvordan det skal gå til høsten. ;) Planen i sommer er å gjøre rommet til G ferdig, og kjøpe ny seng. Det blir en sprinkelseng, selv om jeg gjerne skulle hatt en skuvseng, men de er ikke fullt så praktiske til de små. Fine er de da.

Vi har det bra hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at dere har det bra :)

Og dagene har vel en tendens til å springe avgårde med et knøtt i hus som krever sitt, samt at det er sommer! :hoppe:

Ha en skikkelig super dag snuppa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dagene flyr. I går var vi i hagen og herjet på ettermiddagen. G satt fint på et pledd og lekte lenge. Han syntes det var stas å være ute. Smake på gress fikk han, og han rygget avgårde på plenen. :ler:

I dag var han på gjestevisitt på sommerskolen. Pappaen hadde en viktig avtale. Han sjarmerte (selvsagt) alle. :hjerte: Han syntes det var spennende å være her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk nok regnet det i Oslo da jeg var der... Haha, så mye for å rømme til sol og sommer. ;) Men, om ikke annet, det var i det minste varmt! +15 tenker jeg, eller deromkring!

Nå blir det ikke Oslo på meg før jeg er på vei tilbake nordover etter ferien min. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sommer i dag, da! Det gjør ikke noe at det kom litt regn på slutten ... sommerregn er bare koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...