O'hara Skrevet 13. juni 2010 #11581 Del Skrevet 13. juni 2010 Klart!! Det har dere all grunn til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #11582 Del Skrevet 13. juni 2010 Og om noen måneder, er det din tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 13. juni 2010 #11583 Del Skrevet 13. juni 2010 Hahahaha! Ja grøss og gru... Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom akkurat den tiden frem til de begynner å bli skjønne... Menmen, alle sier jo det er noe eget med ens egne, så jeg krysser fingrene for at det er slik... Jeg synes jo egentlig jeg har nok med hunden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #11584 Del Skrevet 13. juni 2010 Ja, det er noe egen med ens egne. Det er sant. Men barseltiden kan være slitsom for det da. Er ikke gitt at man svever på rosa skyer, selv om man koser seg med den nyfødte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 13. juni 2010 #11585 Del Skrevet 13. juni 2010 Vi får se, mannen tror jo som sagt det er bare rosenrødt.... Så en av oss må vel være motvekten i tankene?? Neida, prøver å ikke ta noen sorger på forskudd, man vet jo aldri hvordan det går Nå synes jeg det er mest koselig å sitte her og høre på Den Lille Sorte ligger her og snorker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #11586 Del Skrevet 13. juni 2010 Nei, man kan ikke ta sorgene på forskudd. Samtidig tror jeg det bare er lurt å være forberedt på at den første tiden for mange er unntakstistand og en slags transportetappe til et bedre familieliv når ting kommer mer i balanse. Tross alt må man bli kjent med den lille utenfor magen, og det er faktisk ikke gjort i en håndvending. Det være sagt, så går det seg jo til for de aller, aller fleste. Til tross for hormonutbrudd, barseltårer, opp for amming x ganger i løpet av natta, med tilhørende bleieskift den første tiden etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. juni 2010 #11587 Del Skrevet 13. juni 2010 Og for noen av oss så går det helt smertefritt, uten barselstårer og de verste hormonutbruddene. Lurer på om det er noe galt med meg jeg. Men det er greit å være forberedt på at det kan være ganske så tøft den første tiden ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #11588 Del Skrevet 13. juni 2010 Du var heldig med den, Nótt, og det var deg vel unt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. juni 2010 #11589 Del Skrevet 13. juni 2010 Du var heldig med den, Nótt, og det var deg vel unt. Jeg er veldig glad jeg slapp så billig unna, men samtidig så synes jeg at jeg fortjener det med tanke på hva som skjedde i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #11590 Del Skrevet 13. juni 2010 Nei, det som skjedde i fjor var ikke noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 15. juni 2010 #11591 Del Skrevet 15. juni 2010 Grattis på etterskudd med 10mnd dagen til lille G. Too bad at jeg gikk glipp av bilde, men der får jeg igjen for å være så treg. :gjeiper: Jeg er sikker på at han er like skjønn som på de forrige bildene. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #11592 Del Skrevet 15. juni 2010 Takk. Jeg synes selvsagt han er skjønn, som alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 15. juni 2010 #11593 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg hadde også en knirkefri barseltid med nr. 1. Var nesten aldri trøtt og sliten, nattammingene gikk kjapt, og vi sov gjerne sammen til 9 om morgenen. I tillegg var hun jo utrolig blid og fornøyd nesten hele tiden. Var litt tøffere med nr. 2 ja, hun har nok litt sterkere humørsvingninger, selv om det sikkert hadde vært mye mer overkommelig om hun hadde vært den første. Det er litt mer pes når man skal opp tidlig med den eldste, få henne i barnehage, og i tillegg være en god og tålmodig mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 16. juni 2010 #11594 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Jeg hadde også en knirkefri barseltid med nr. 1. Var nesten aldri trøtt og sliten, nattammingene gikk kjapt, og vi sov gjerne sammen til 9 om morgenen. I tillegg var hun jo utrolig blid og fornøyd nesten hele tiden. Var litt tøffere med nr. 2 ja, hun har nok litt sterkere humørsvingninger, selv om det sikkert hadde vært mye mer overkommelig om hun hadde vært den første. Det er litt mer pes når man skal opp tidlig med den eldste, få henne i barnehage, og i tillegg være en god og tålmodig mamma. Høres veldig likt ut som min situasjon. Kom gjerne med noen visdomsord om hvordan du klarte det. Her klarer jeg ikke å komme meg i bilen uten at minst en av dem gråter, gjerne begge Endret 16. juni 2010 av Kara W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 24. juni 2010 #11595 Del Skrevet 24. juni 2010 næmmen gratulerer så masse! når har prinsen bursdag da? blir vel litt mindre tid på KG men en aktiv snart ett-åring i huset - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #11596 Del Skrevet 24. juni 2010 Takk, Maxine. 10 august er den magiske datoen. Kan nesten ikke tro at det snart er et år siden han kom til verden! Det blir litt begrenset med tid til KG, men litt tid er det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 24. juni 2010 #11597 Del Skrevet 24. juni 2010 Håper du har noen fine dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #11598 Del Skrevet 24. juni 2010 Sett bort fra noen dager med mensmerter fra H og 1 x grønn OB i timen, så har jeg det i grunnen veldig fint. G har begynt med et nytt triks nå. Han gidder nemlig ikke krabbe. Han står på alle fire, rugger frem og tilbake i voldsom fart,men har funnet ut at å kravle på magen er veldig effektivt, så i stedet for å lære å krabbe, har han begynt å stå i planke! På tærne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 24. juni 2010 #11599 Del Skrevet 24. juni 2010 For et syn! Og for menssmerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #11600 Del Skrevet 24. juni 2010 Ja, han er litt av et syn. Av og til legger han seg ned, med hodet på armen, og bare slapper av. I sånn ca. 3 sekunder. Magen er ganske bra i dag. Så da blir det tur til senteret for å sende pakke, og for å køpe Hollegrøt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå