Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahahaha!

Ja grøss og gru... Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom akkurat den tiden frem til de begynner å bli skjønne... :ler:

Menmen, alle sier jo det er noe eget med ens egne, så jeg krysser fingrene for at det er slik... :ler:

Jeg synes jo egentlig jeg har nok med hunden.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noe egen med ens egne. Det er sant. Men barseltiden kan være slitsom for det da. Er ikke gitt at man svever på rosa skyer, selv om man koser seg med den nyfødte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se, mannen tror jo som sagt det er bare rosenrødt.... Så en av oss må vel være motvekten i tankene?? :ler:

Neida, prøver å ikke ta noen sorger på forskudd, man vet jo aldri hvordan det går :)

Nå synes jeg det er mest koselig å sitte her og høre på Den Lille Sorte ligger her og snorker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man kan ikke ta sorgene på forskudd. Samtidig tror jeg det bare er lurt å være forberedt på at den første tiden for mange er unntakstistand og en slags transportetappe til et bedre familieliv når ting kommer mer i balanse. Tross alt må man bli kjent med den lille utenfor magen, og det er faktisk ikke gjort i en håndvending.

Det være sagt, så går det seg jo til for de aller, aller fleste. Til tross for hormonutbrudd, barseltårer, opp for amming x ganger i løpet av natta, med tilhørende bleieskift den første tiden etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og for noen av oss så går det helt smertefritt, uten barselstårer og de verste hormonutbruddene. Lurer på om det er noe galt med meg jeg. :vetikke:

Men det er greit å være forberedt på at det kan være ganske så tøft den første tiden ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var heldig med den, Nótt, og det var deg vel unt. :klemmer:

Jeg er veldig glad jeg slapp så billig unna, men samtidig så synes jeg at jeg fortjener det med tanke på hva som skjedde i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis på etterskudd med 10mnd dagen til lille G. :) Too bad at jeg gikk glipp av bilde, men der får jeg igjen for å være så treg. :gjeiper: Jeg er sikker på at han er like skjønn som på de forrige bildene. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en knirkefri barseltid med nr. 1. Var nesten aldri trøtt og sliten, nattammingene gikk kjapt, og vi sov gjerne sammen til 9 om morgenen. I tillegg var hun jo utrolig blid og fornøyd nesten hele tiden.

Var litt tøffere med nr. 2 ja, hun har nok litt sterkere humørsvingninger, selv om det sikkert hadde vært mye mer overkommelig om hun hadde vært den første. Det er litt mer pes når man skal opp tidlig med den eldste, få henne i barnehage, og i tillegg være en god og tålmodig mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også en knirkefri barseltid med nr. 1. Var nesten aldri trøtt og sliten, nattammingene gikk kjapt, og vi sov gjerne sammen til 9 om morgenen. I tillegg var hun jo utrolig blid og fornøyd nesten hele tiden.

Var litt tøffere med nr. 2 ja, hun har nok litt sterkere humørsvingninger, selv om det sikkert hadde vært mye mer overkommelig om hun hadde vært den første. Det er litt mer pes når man skal opp tidlig med den eldste, få henne i barnehage, og i tillegg være en god og tålmodig mamma.

Høres veldig likt ut som min situasjon. Kom gjerne med noen visdomsord om hvordan du klarte det. Her klarer jeg ikke å komme meg i bilen uten at minst en av dem gråter, gjerne begge :tristbla:

Endret av Kara W
Lenke til kommentar
Del på andre sider

næmmen gratulerer så masse! når har prinsen bursdag da? blir vel litt mindre tid på KG men en aktiv snart ett-åring i huset -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Maxine. 10 august er den magiske datoen. Kan nesten ikke tro at det snart er et år siden han kom til verden! Det blir litt begrenset med tid til KG, men litt tid er det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett bort fra noen dager med mensmerter fra H og 1 x grønn OB i timen, så har jeg det i grunnen veldig fint.

G har begynt med et nytt triks nå. Han gidder nemlig ikke krabbe. Han står på alle fire, rugger frem og tilbake i voldsom fart,men har funnet ut at å kravle på magen er veldig effektivt, så i stedet for å lære å krabbe, har han begynt å stå i planke! På tærne! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er litt av et syn. Av og til legger han seg ned, med hodet på armen, og bare slapper av. I sånn ca. 3 sekunder. ;)

Magen er ganske bra i dag. Så da blir det tur til senteret for å sende pakke, og for å køpe Hollegrøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...