Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Jeg vet Nótt koser seg med stadiene jenta (ikke gutten...merker vi ammetåke her? :fnise: ) hennes går gjennom, og jeg koser meg med guttens utvikling. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*susspånai*

Har værthos frisøren i dag, og det var deilig med noen timer egenpleie. Ellers er ting ved det samme gamle her. Ikke stort å berette i grunn.

G er 10 måneder, 9450gram og 74 lang, så han vokser til! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store, fine gutten. :hjerte: Jeg lurer på hvor mye I veier, for hun er som en lang, tynn strek for tida. Heldigvis har interessen for mat tatt seg opp, så lenge hun får styre selv. I dag har hun ikke spist noe barnemat, men bare brødskiver, frukt, grønnsaker (vi hadde salat, og limabønner var stas), samt yoghurt med sviskemos og havregryn til kvelds, hvor hun spiste opp hele den lille porsjonen jeg hadde fikset. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A var 10 kg på 10-månederskontrollen. Nå er hun snart 17 måneder, og er mindre enn 10 kg... Hun har strekt seg i høyden, da. Men hun tok så fælt av i vinter da hun var så mye syk, og så har hun aldri tatt igjen det tapte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, da, katt. :( Ikke greit når de er syke.

I liker yoghurt altså? Det gjorde G også. Jeg gav han en smak med biola naturell med revet jordbær, og da var det en som sa nommenommenom! :hjerte:

Jeg fikk forresten rå sjokolade i posten i dag! Det var stas. Prøvde 100% kakao sjokoladen, og ehh...den blir nok å bruke i matlaging, ja! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er god og rund, da. :hjerte: Men det der synes jeg er en jentebleie, som du bør selge til meg sporenstreks. :jolie:

(Vet du om barnehagen aksepterer TB, forresten? Jeg har egentlig tenkt å presentere det slik at "her er I, hun bruker TB. Sånn gjør man." Mannen mener jeg er frekk, men jeg har ikke brukt tusenvis av kroner på bleier for skoj).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ganske mange som bruker tøybleier for tiden, da? Til slutt må vel barnehagene ha lært trikset.

Så søt G er! Jeg synes faktisk han ligner på C ;) Men rundere :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tropper opp første dagen og sier han bruker tb, ferdig med den saken. Det er vårt valg, og vår rett som foreldre å velge hva barna skal bruke, og ikke noe barnehagen kan bestemme.

Får vi plass i den som vi står på venteliste på, noe som er meget sannsynlig siden de bygger ut nå, så er de superpositive og GODT vant til tøy. De setter til og med ALLE ungene på avdelingen på potte! :strix:

Og, H? Du klarer ikke vri den bleia ut av meg! :ler:

Den mangler en knapp til boosteren da (falt av i første vask), så jeg fikk en erstatning gratis, men den funker jo for det.

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligner G på C? Artig. Det er ikke rart han er rundere da. For det første er han jo gutt, og han synes mat er stas.

Skjønner det er slitsomt med matnektere da. :troest:

Uff...nå er det utviklingssprang eller noe på gang. Han har vært veldig urolig i kveld og gråter i søvne. Det gjorde han i natt også.

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig han er! :hjerte:

Har lyst på en til, jeg... :rødme:

Har også smakt sånn 100%-sjokolade... Mannen elsker mørk sjokolade, men selv han syntes at den 100%eren ble litt i overkant :fnise:. Var jo som å ta en skje Regiapulver, tørt, beskt og jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar for en tredje, ja? :)

Jeg klarer meg med G. Enn så lenge hvertfall. Han er nå mammas godklump da. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hællandussen - så herlig G er :)

Og grattis med 10 mnd dagen hans litt på etterskudd.

Må skyte inn at E fikk se bildet av G på pcen nå (han er så opptatt av pcen...) og da lagde han koooselyder og smilte bredt :rødme:

Endret av Soon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...