Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner jeg godt, Bokalven.

Her er alt bra. Har gjort i stand til å ta i mot 12-14 damer, hvorav en del med en småtass på slep, i morgen. Bleietreff, må vite! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alt bra. Har gjort i stand til å ta i mot 12-14 damer, hvorav en del med en småtass på slep, i morgen. Bleietreff, må vite! :fnise:

Bleietreff faktisk :ler: Ikke rart noen mener at småbarnsmammaer i ammetåken er helt sprø. Håper dere koser dere masse og får utvekslet nyttige erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bleietreff faktisk :ler: Ikke rart noen mener at småbarnsmammaer i ammetåken er helt sprø. Håper dere koser dere masse og får utvekslet nyttige erfaringer.

:ler:

Kos dere masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ha bleietreff på mandag, du kan snakke om papirbleier og jeg om tøybleier. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig koselig. Sistemann gikk for 5 minutter siden. Det ble mye annet enn bare bleieprat da, men de ferske mødrene fikk da tafset litt, de fikk med seg hjem freebees (bleier, innlegg og tøy), det var kake på bordet, frukt og ungene koste seg.

G var den mest høylytte. :gjeiper: Han sutrer når han ikke får vilja si, og protesterte høyt når det var noe som ikke passet han, men det er nå så. :ler: han var kjempetrøtt på slutten, og når han begynte å legge seg i armene mine for å kose, da var det å legge han. Så lå han og pratet litt, før han sovnet. Mett av inntrykk! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Snart er han ett år! :dåne: Er det virkeligsnart så LENGE siden jeg lå på Storken og brølte?!? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du? Har tenkt tanken selv. Hvertfall at han snart er konfirmant! Jeg eldes sjelden når jeg tenker på de da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er rart at ettårsdagen nærmer seg. Lille søtingen min som smiler og titter på lyset i lampen vår nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal legge meg senere siden jeg skal på "fest" i kveld, men først skal det vaskes en maskin med klær og gås en tur i gråværet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ha bleietreff på mandag, du kan snakke om papirbleier og jeg om tøybleier. :lol:

Så lenge vi slipper å prate om innholdet i bleiene, så :ler:

Tiden går utrolig fort, ja. Kan ikke tro at jeg faktisk er mamma til en to-åring! Det er bare å passe på å nyte tiden. Husk å leve i nuet og få med deg alle de fantastiske stadiene den lille gutten din skal igjennom (for det er ikke jeg noe flink til...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...