Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Jeg har bare prøvd meitai, men skulle gjerne prøvd flere typer bæretøy. Har bare sett andre bruke sjal, og jeg må innrømme at det virker helt avsindig mye styr å håndtere så mange meter tøy! Jeg synes til tider det er kavete nok med stroppene til meitaien. Kunne gjerne tenke meg å prøve mer enkle varianter som f.eks. Babasling, ergo og lignende.

Men nå er vesla 16 måneder og eldstemann 3 år og 4 måneder, så det spørs vel om det blir noe innkjøp av nye ting med mindre vi får en til *øøøønske*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var det drittvær, så vi har holdt oss inne. Håper på godvær i morgen. da skal jeg flashe!

katt: Beco butterfly 2 kan jeg anbefale av lette formsydde seler. Du kan putte i barnet før du tar den på, og du fester den med klips. Enkelt og greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde snø og sludd i går, men i dag skinner sola omkapp med... Uhm... Seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, klart, men det varte desverre ikke så lenge. Hadde regn i går, og småregn i dag. Og kaldt. Men nå kikker sola så vidt fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Saeria ;)

Du som er tøybleieguru nr. 1 her inne: jeg har kommet over 2 stk Bum Genius lommebleier, one size inkl. 4 microfiber innlegg til totalt kr 200,- (brukt), er dette en allright deal?

Aner jo ikke priser, og så fant jeg denne annonsen hvor selgeren bor i samme by som meg - er jo litt nysgjerrig på å prøve...

På forhånd takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G har vært en liten sol i dag. Bare stas, så kan ikke klage. Han har det veldig fint.

Jeg har sittet mye inne jeg og. Holder på med et kronerullingsprosjekt, så det tar litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soon jeg svarer for Saeria; jeg synes det virker som en grei deal. Og det er veldig greie bleier å prøve, er de som er Mannens favoritt her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Saeria ;)

Du som er tøybleieguru nr. 1 her inne: jeg har kommet over 2 stk Bum Genius lommebleier, one size inkl. 4 microfiber innlegg til totalt kr 200,- (brukt), er dette en allright deal?

Aner jo ikke priser, og så fant jeg denne annonsen hvor selgeren bor i samme by som meg - er jo litt nysgjerrig på å prøve...

På forhånd takk :klem:

Ja, så lenge strikkene er ok, og borrelåsene i grei stand, så er det en god deal. Du får si i fra om du vil prøvelåne et par bleier av meg. Det eneste jeg ville hatt i BG-bleiene i stedet for det store mikrofiberinnlegget, er et i bambus i stedet. For veldig mange fungerer mf bra, men når det blir fullt, og ungen deiser på rumpa, kan det lekke litt. Mf er litt som en svamp. Suger mye, slipper lett. Bambus suger litt saktere, men slipper ikke væsken...

Men som sagt, kan du få låne noen av meg, så kan jeg sende ved noen tips og instruksjoner, og noen bambusinnlegg. De kan man få kjempebillig fra UK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips ang bambus, og takk for tilbud.

Men jeg tror jeg heller da kjøper de to jeg fant på nett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det du. BG er stort sett bombesikre. Vært obs på at han kan bli rød før huden venner seg til tøy. Er gjerne litt slik når man går fra engangs.

Ellers står du fritt til å spørre og grave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert.

Vet hvor jeg skal henvende meg ja ;)

Nå er det natt her, prøve å få litt søvn.

God natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Vi har hatt en veldig koselig dag på hytten. Svigers ble veldig overrasket og glade for å få besøk av en ung, strålende blid, herremann. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kronerulling hjemmefra er smart :Nikke: Her i huset jobbes det sånn dann og vann når jeg har anledning, kanskje ikke så supereffektivt, men det gjør i hvert fall at det kommer litt penger inn uten at jeg må skaffe meg jobb på dagtid, som jo ikke er mulig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm...

Her har vi hatt en strålende helg med hyttetur og god tur i Langeskogen og langs løvstakken på den nye veien de holder på å anlegge fra Langeskogsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...