Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Da skjønner jeg godt at han er utidig når det er så mange tenner som skal frem på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er forståelig, ja. Nå har han sovet ganske lenge, for det tar jo på for en liten gutt, å ikke få sove ordentlig om natta. Er i svime jeg og, men kunne nesten ikke sove med han på denne luren. Jeg skal jo sove til natta, og det var litt å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en time med smådupping av og på.

I morgen er fortann nummer to ute, og hjørnetennene er gjennom om noen dager, ser det ut til. Fire tenner på en gang. Ikke rart det blir sirkus.

Du blir da raskere ferdig med hele sulamitten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg tenkte også, selvom det er tøft når det står på så blir du raskere ferdig enn om de hadde kommet en og en. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FIRE tenner på én gang?? Det er jo ikke mulig, det ... (sett litt for mye Kinder-reklame :sjenert: ) Men forresten, dette er jo ingen spøk for stakkars G (og foreldrene hans). Cs to tenner ved siden av de fortennene oppe er på vei ut de også, men det er ikke noe unaturlig nattevåk enda, i alle fall. Det kommer kanskje :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært deilig å gjøre det, hvertfall! :ler:

Jeg tenker det blir et deilig bad i kveld, med Oh' my achy muscles i, eller deilig havre, melk og honning! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes synd på de små som skal få så mange store tenner på kort tid! A har fått haugevis av tenner, og den ene svære jekselen etter den andre presser seg frem. Så store tenner til en så liten munn! Ikke rart de er grinete i perioder!

Jeg har nettopp hatt vondt i den ene visdomstanna mi - den har sikkert kommet ut noen millimeter til - og fyttikatta så grinete og sur jeg har vært. Ordentlig tannverk, vondt å spise, vondt å bevege kjeven.... og da har jeg fått litt ekstra medfølelse for de små som får MANGE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke greit. I tillegg er han så skjør i gommene for tida, og øm, så når han tippet over på snørra, begynte han å blø. gråte også, selvsagt.

Heldigvis var mammatrøst god medisin, for han sluttet å gråte veldig fort. Men å tørke blod fra en liten munn, det var ikke så stas. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj.. Håper prinsen er bedre :)

Forresten, har du prøvd Babasling? Synes de så litt kjekk ut? Tenkte jeg skulle sy meg en Mei Tai og, men driver fortsatt og vurderer både det ene og det andre... Og synes at det er ALT for mye å velge og sette seg inn i... :sukk:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, den har jeg ikke prøvd. Har prøvd ringslynge av typen maya wrap, og den var ikke noe for meg. Det er noe med å ha vekten på bare en skulder. I starten er sjal bare helt gull. Barnet er trygt og tett inntil, og G sov kjempegodt i sjalet. Når han sovnet, dro jeg over en sjalflik, så slapp han å få lys i fjeset.

Og ja, han fikk puste. ;) (mange som tror at baby inntullet i sjal=pustestopp :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... Da tror jeg jeg går for opprinnelig plan, nemlig sjal. Jeg hadde egentlig ikke tenkt så mye på at det ble litt for mye belastning på en skulder :klaske:

Og det sier jeg, jeg som ikke kan bruke en veske på skulderen i 10 minutter engang... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjal er helt klart timgen. Her sover vesla supergodt i sjalet når hun sovner. Vi har også prøvd ringslynge, men det funket kun når hun var helt nyfødt så ble hun for tung rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...