Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også! Hvordan klarer man å la være å spise disse produktene, da? :ler:

Skrevet

Det går så fint atte. Tenker smaken ikke er heeeelt som sjokkis.

Venstre fortann har forresten brutt gjennom hos G. Det ser ut til at hjørnetannen ved siden av er neste ut. Han har, forståelig nok, vært sår i gommene i dag, og hatt litt lettere for å sutre. Ellers stod han og rugget på alle fire også i dag! :hjerte:

Skrevet

Jeg fikk mer lyst på godteri enn å ta et bad....

Skrevet

:ler: Skjønner hva du mener aricept. ;)

Dere får ha en strålende dag, alle sammen! :smilbla:

Skrevet
:goodbye: Innom og følger med på dagene til deg og G
Skrevet

Heisann.

Her går det i det vante. Han har i det siste begynt å mislike stellebordet. Vi må jo legge han ned, må vite, og det er IKKE gøy.:ler: Men det går seg nok til. Skiftes på må han jo uansett. Der er det ingen valgmuligheter.

Skrevet

Det er lignende her. C klarer ikke å ligge i ro et sekund mens hun skal skiftes bleie på, bare snur seg rundt på magen og kravler inn i dusjen :fnise:

Skrevet

Ahhh, nesten så jeg koser meg med bleieskift på den nyfødte. Hun ligger stille og det er enkelt å ta tak i begge bena og løfte :ler:

Skrevet

:ler:

Det går seg nok til, tenker jeg. Er litt artig at han har begynt å vise hvor viljesterk han kan være. I ettermiddag gikk han opp i bro, fordi han var misfornøyd med at han skulle få ny bleie.

Skrevet

Litt sånn holder Vesla på med også, hun strekker seg så lang hun er for å slippe å få på bleia. :lol: Er jo litt morsomt, særlig når hun lager misfornøyde lyder når vi tar på klær også.

Skrevet

Tannsirkus! Har vært våken mer eller mindre sammenhengende siden klokka fire i natt. G har vært våken, urolig, knirkete og kavete, men var allikevel i fyr og flamme klokka kvart over seks. :Gjesp:

Gjett om jeg skal legge meg med han i nitiden.

Skrevet

Åh.... Kjenner jeg _gleder_ meg til slikt sirkus.... :sukk:

Får håpe det går fort over :)

Skrevet

Litt sånn holder Vesla på med også, hun strekker seg så lang hun er for å slippe å få på bleia. :lol: Er jo litt morsomt, særlig når hun lager misfornøyde lyder når vi tar på klær også.

Det er ikke alltid klær er poppis her heller.

Skrevet

Åh.... Kjenner jeg _gleder_ meg til slikt sirkus.... :sukk:

Får håpe det går fort over :)

Ja, det vil jeg tro. Det går over.Tar gjerne noen dager. Det er jo hvertfall to tenner som skulle ut denne runden. En har brutt gjennom og jeg skal speide etter den andre i dag. Er ikke rart at det er ubehagelig når gommen sprekker opp. Det klør, ofte irriteres ene nervebanen, slik at de får plager med øret...

Men, this too shall pass.

Ønsker deg en skjønn sovebaby, som ikke plages veldig med tannfrembrudd.

Skrevet

Ja... Det var det da... Om jeg kan bestille så vil jeg ha en som sover søtt hele natten og ikke volder noen problemer, akkurat som sin mor... :nigo:

Og ja, det meste går over, ganske så fort :)

Får håpe du får hvile litt du og nå :klem:

Skrevet

Jeg fikk en time med smådupping av og på.

I morgen er fortann nummer to ute, og hjørnetennene er gjennom om noen dager, ser det ut til. Fire tenner på en gang. Ikke rart det blir sirkus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...