Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Mannen elsker det allerede! :roll:

Jeg prøver pent å forklare han at livet med en liten en ikke alltid nødvendigvis trenger å bety glede, rolige dager og hygge, men der hører han ikke på meg gitt!

Han er virkelig oppi dette... Får tårer i øynene når han hører hjertelyd og slikt, og greier ikke å se at noe kan være negativt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han vil nok lande på jorda med et brak etterhvert, O'Hara. :ler: Bare sørg for å gi ham sin dose av bæring ved magevondt osv så fikser det seg selv. Her er mannen veldig flink til å roe snuppa, og dessuten tuller og tøyser han mer med henne enn hva jeg klarer. Ergo utfyller vi hverandre bra. Men dersom han hadde vært overbeskyttende mens jeg var gravid, hadde jeg blitt til en (liten) furie, for slikt kan jeg ikke fordra.

Det er morsomt hvordan de utvikler seg, Saeria. :) Her har jo I krabbet rundt en stund nå, og før det var det mye frustrasjonssutring når hun ikke kom seg dit hun ville. Dumme jeg trodde at det skulle gi seg da krabbekvoten var knekt, men der tok jeg feil. Nå er det å reise seg som er det neste interessante, men hun får ikke helt til, og roper og sutrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, mannen din vil lande med et brak, O'Hara. :ler: Min er også som Honesty sin. Han tuller og tøyser mer enn meg, men vi utgjør da et godt team.

Det er vel slik at det er mange motoriske koder som skal knekkes nå, og det er jo litt kjedelig når det resulterer i sutring og roping, så vi får håpe at det går radig forbi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med Gs eksapader ;) Her har C utviklet seg noe enormt den siste måneden (mellom 10 og 11 måneder), men hun har egentlig sovet som vanlig, med unntak av noen netter (hun har jo våknet ofte ganske lenge). Den siste måneden har hun lært å sette seg opp, åle fremover, krabbe (hun ålte vel i 2 dager før krabbingen begynte, så hun ble aldri den store ålen :fnise: ) og si mamma (og noe som ligner på pappa). Hun prøver også å reise seg, og hun står oppreist på knærne og vingler og prøver å balansere. Så en kjempeforandring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med sånne fremskritt. Synes jeg ser C med vingleknær. :fnise:

Ikke sant? :) Hun er veldig morsom nå, men litt skummel også, for hun kan finne på å falle forover uten å ta seg for, rett på "naien". Men vanligvis tar hun seg for, og hvis hun faller bakover, løfter hun hodet så det ikke smeller i bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat det er skummelt, men det er skummelt uansett hvor gamle de er. For det å falle forover kan jo skje når som helst alder, og inntil de er ca 3 år så er det ikke alltid de tar seg for når de faller forover. Har sett det flere ganger i barnehagen nemlig - skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E reiser seg hele tiden og overalt, han har aldri falt fremover, men veeeldig ofte bakover.

Det skjer jo så fort også, man rekker ikke ta tak i de før de ligger der og hyler...

Han løfter med andre ord ikke opp hodet, det deiser i gulvet :(

Så hyler han og gråter en skvett (2-3 minutter) og så er det på`n igjen... :ler:

Lærer ikke, men får håpe det er noe som kommer med alderen, han er jo bare 9mnd - har reist seg en halv mnd tid ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hvor de utvikler seg. G har også falt bakover og deiset med hodet i gulvet. hyl og skrik, selvfølgelig, men de skal tåle et fall fra egen høyde, så selv om det smerter for både mor og barn, så går det bra.

Vi har vært på bæretur, og steike meg så VARMT det er i dag! Skulle hatt shorts på meg i stedet!

Om ikke annet ble flere kalorier brent når jeg gikk og svettet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkeug varmt her også, klamt faktisk. Ble skikkelig varm og svett av å gå ned og hente posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo deilig også da, men det bekrefter at vi trenger nye vinduer (steike varm stue), og i tillegg har vi igjen fått veps et eller annet sted rundt huset/i huset/i bakken, så vi får støtt og stadig en veps og to i stua. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Badeender, badetrøfler, bademuffins, sukkerskrubb og badebomber. Prøvde å finne igjen bildet hos såpebobla som selger disse herlighetene.

Minner meg på at jeg trenger mer sukkerskrubb til dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badeender, badetrøfler, bademuffins, sukkerskrubb og badebomber. Prøvde å finne igjen bildet hos såpebobla som selger disse herlighetene.

Minner meg på at jeg trenger mer sukkerskrubb til dusjen.

:ler: What?

:hallo:

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpebobla har deilige badeprodukter. Særlig trøfler, smør på flesk, sukkerskrubbene og dusjsmør er digg. For gode bad er bademuffins, bomber og andre fizzy produkter deilige. Gode dufter som havre, melk og honning, tropiske dufter, vanilje, champagne...mmmm! :hjerte:

De har til og med sjokoladebadeprodukter! :strix:

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...