Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Jeg kunne heller ikke ha Manduca; for spinkle og beinete (skuldre...) meg ble stroppene altfor hardt polstret, pluss at jeg likte Becoen i og med at jeg kan ta henne på ryggen uten å ha hjelp tilgjengelig. Jeg vet ikke hvordan den er for større personer, for her er mannen gjennomsnittlig og jeg litt tynnere, men jeg sliter med å få strammet hoftebeltet nok når jeg ikke har tykke klær. Aller best regulerbart er nok dog en meitai, siden man kan få stroppene så lange som man vil, nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Becoen kan reguleres masse den og, og meitai får en med ulike stroppelengder. Fordelen til meitaien er at den tilpasses deg hver eneste gang du tar den på, du slipper å måtte endre på noen innstillinger. Becoen er i grunnen også grei slik. Jeg syntes den var lettere å få på ordentlig enn manducaen, selv om manducaen i utgangspunktet er en veldig god sele.

Sjal får en også i ulike lengder. Der vil lengden være avhengig av hvordan en ønsker å knyte. Noen knytinger krever mer sjal enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd Manduca og sjal jeg også, og for meg ble de for "styrete", for mange stropper osv. Dessuten likte ikke C å sitte så tett (dog er det sikkert bare noe å venne seg til). Becoen likte vi begge godt, for det var så lett å bare sette C oppi i sofaen og slenge henne på ryggen. Klarte det alene på første forsøk hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet her var jo også at han ikke likte å sitte så tett som i Manducaen. Er Becoen annerledes oppbygd? Jeg tror jeg kan lettere overtale mannen til en Beco enn meitai eller sjal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et lag med tynn canvas mellom deg og barnet, så du kan regulere om du vil ha han veldig tett, eller litt løsere. Jeg syntes at G satt litt løsere i becoen, og det blir litt friere når de er på rygg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har overført til deg. :) Snickelfritz fikk vi ikke prøvd, for jeg fikk ikke lukket den, og etter hundre forsøk hvor hun bare vred seg unna og ble sintere og sintere, gav jeg opp. Trykknapper, it must be. :ler:

Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj. Jeg må ut å finne noe jeg kan ha til dressbuksa på 17. mai. Kan ikke si jeg gleder meg. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha trangt knelangt skjørt med sort ammetopp og knehøye støvletter til tenker jeg. :fnise: Er veldig greit å ha ammemuligheter for det om vi ikke fullammer. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inge, og da mener jeg INGEN, pene overdeler som passer til den buksa, så da må jeg bare til pers. Det ser ut til at vi skal reise på landet også, og der er det av og til litt forblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke en skit i byn, så da tyr vi til nødløsningen. Tjukkaskjolen fra Oasis i sort med hvitt bånd. Jeg har en grå ullstrømpebukse jeg kan ha under. Vi skal bare være på hytta viser det seg, så da får det stå til.

Men å se seg selv i de mindre flatterende prøverommene, full i strekkmerker, miniforklemage (jeg ble jo temmelig diger under graviditeten og har litt ekstra hud nå), med en solid porsjon flesk oppå det hele, var rett og slett deprimerende. Snakk om å føle seg stygg og ekkel! Så jeg var temmelig på gråten når jeg kom hjem. :(

Fikk pratet med mannen, så nå skal vi ta litt tak og komme oss i litt bedre form. Det er da noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøverom er ekle. :kjefte: Jeg deponerer stort sett på klær så jeg får prøve hjemme, men stort sett har jeg en anelse om hva jeg er ute etter. I dag ble det enkle singletter (to med blonde) fra Cubus, samt truser og strømpebukser fra Lindex. Vi reiser jo på tirsdag, og må ha ting ganske klart før det.

Jeg har tenkt å få mannen til å klargjøre sykkelen min (vaske, smøre, stramme, luft i dekkene...), så jeg får ta meg en tur på egenhånd uten hund og barn. Jeg må innrømme at jeg gleder meg, men det blir nok noe helt annet enn å buksere vogn og hund i de bratte bakkene her. Selv om jeg ikke har hatt overskudd til egentlig trening pga. søvnmangel og sånt, har de minimum tre trilleturene pr. dag holdt meg i god form. Nå må jeg bare slutte med smør i store mengder, sjokolade og kjeks før jeg slutter å amme så mye som jeg har gjort. :sjenert:

Vi har testet apebleien, og den var temmelig stor, ja. Jeg fikk overlappet maksimalt framme, men den kunne vært strammet enda mer, så den må nok vente til hun vokser inn i den. Men den er fin! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at apebleia falt i smak. Den er nok god å ha fremover. :)

Jeg har en sykkel jeg også, som mannen sa han kunne klargjøre. er evigheter siden jeg satt på den sist. Ikke har det vært behov for tre trilleturer om dagen, og amming har det jo blitt dårlig med.

Det høres lurt ut å kutte ned på overflødig smørspising før ammingen er nede i et minimum, ja. Ellers ender du opp som meg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen da. Prøverom er ikke snille uansett. Orker ikke å se i speilene nesten når jeg prøver klær - ikke annet enn for å se hvordan klærne sitter. Men blir som regel ganske demotivert av å se i speilene da. :sukk: Jeg synes du er nydelig uansett, men det er sikkert lurt å ha med mannen på laget når det gjelder å komme i form. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var ikke noe særlig, men det går bedre nå. Var kjipern å prøve klær da, for jeg er jo ikke fornøyd med fasongen min akkurat, så da blir det mindre gøy å kjøpe noe til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt vennen. Har det litt på samme måte, men ikke helt. Jeg er heldigvis ganske fornøyd med kroppen min bortsett fra at den godt kunne vært litt smalere og litt strammere, men sånn er det for alle tror jeg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smalere og strammere, ja. Strekkmerkene vet jeg blekner med tiden, men det var bare så sykt hvor fremtredende de ble i butikkene! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser:

Butikklys og prøverom er skapt for å få oss til å føle oss miserable!

Noe jeg ikke skjønner, de burde egentlig legge all sin energi i å få disse områdene flotte slik at man føler seg som en dronning!

:klemmer:

Og jeg kjenner igjen følelsen av å være misfornøyd med fasong...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...