Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skikkelig pysekatt som stikker når G er 30 cm unna? I fikk tak i en hale i dag, og da ble det fart, ja. :ler: Hun forsøker også å reise seg opp når han ligger på fristedet sitt i sofaen (ikke spør... :eeeh:), så han motiverer henne hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Han tilbragte sine første spede uker i en barnefamilie, og ungene var nok litt voldsomme, for han er egentlig livredd unger, stakkars. G har han lært seg å leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

G er så fin, Saeria, og du vet vel at det bildet, da jeg så det i den konkurransen, fikk meg til å bruke ganske lang tid for å finne den bleien. Før du selv hjalp meg ut av knipen. :ler: Men nå er det full innkjøpsstopp her, for det er ferie på gang, bilsete som må kjøpes, bil på service osvosv. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Harlekin. :) Nå ligger samme engelen og sover i senga si, etter å ha vært litt knurrepotte med faren. :ler:

H: Ja, det var det bildet som utløste letelysten, altså. Godt jeg kunne bistå med letehjelp da. Og hvilken bleie å få før kjøpestoppen da! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :)

Nå har vi vært på lang tur i skogen. Han har sittet (og sovet) i Kleinsmekkeren vår (meitai), og om ikke så lenge, skal alle sammen ned til svigers for å spise laksegryte og dessert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyydelig gutt Saeria! Oppvåkte, store øyne! :)

Og lilla plysjbleie :ler: Jeg synes jeg ser for meg mannen min putte noe sånt på guttungen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Vi synes såklart han er den søteste gutten vi har sett.

Aricept: Mannen humrer for seg selv når han tar på den bleia, men vi har jo bleier med kumønster, apekatter, elefanter, såvel som ensfargede. :nigo:

Me :hjerte: bleiene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine prints var delvis årsaken til at vi gikk over til tøybleier da snuppa var fire måneder gammel. :sjenert: Jeg liker veldig godt de med fine print; kumønstret, elefanter, epler, haner, og jeg er lei meg for at jeg ikke har fått tak i den fine apebleien fra Muksut. Barnslig? Ja, sikkert. :ler:

De trauste, sikre bleiene framkaller ikke den samme entusiasmen, nei.

Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha muksut ape med borrelås?

Gjett hvem som har grafset til seg to i str L/XL... :rosaengel: Litt unødvendig med to, ja. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt misunnelig på alle de fine bleiene dine kjenner jeg. Synd at jeg har så dårlig råd egentlig. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...