Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Anbefalte innlegg

Skrevet
:ler: Han har hold avstanden i dag. Klok av skade.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig pysekatt som stikker når G er 30 cm unna? I fikk tak i en hale i dag, og da ble det fart, ja. :ler: Hun forsøker også å reise seg opp når han ligger på fristedet sitt i sofaen (ikke spør... :eeeh:), så han motiverer henne hele tiden.

Skrevet

Jepp. Han tilbragte sine første spede uker i en barnefamilie, og ungene var nok litt voldsomme, for han er egentlig livredd unger, stakkars. G har han lært seg å leve med.

Skrevet

Nei, det er jo ikke så mye pusen kan gjøre med G. Bare "have his back covered" ;)

Skrevet

Det håper jeg da virkelig at han er. :regler:

:lol:

Skrevet (endret)

Bilde borte...

post-4591-1273352930,6318_thumb.jpg

Endret av Saeria
Skrevet

Så nydelig han er, Saeria! Og så fin "pusebleie" :lur:

Skrevet

G er så fin, Saeria, og du vet vel at det bildet, da jeg så det i den konkurransen, fikk meg til å bruke ganske lang tid for å finne den bleien. Før du selv hjalp meg ut av knipen. :ler: Men nå er det full innkjøpsstopp her, for det er ferie på gang, bilsete som må kjøpes, bil på service osvosv. :sprettoy:

Skrevet

Takk, Harlekin. :) Nå ligger samme engelen og sover i senga si, etter å ha vært litt knurrepotte med faren. :ler:

H: Ja, det var det bildet som utløste letelysten, altså. Godt jeg kunne bistå med letehjelp da. Og hvilken bleie å få før kjøpestoppen da! :smilbla:

Skrevet

Han er bare helt utrolig herlig. :hjerte:

Skrevet

Takk. :)

Nå har vi vært på lang tur i skogen. Han har sittet (og sovet) i Kleinsmekkeren vår (meitai), og om ikke så lenge, skal alle sammen ned til svigers for å spise laksegryte og dessert. :)

Skrevet

Aaaaaw sånn en skjønn lille G! :hjerte:

Skrevet

Så skjønn liten engel du har, Saeria :)

Skrevet

Nyydelig gutt Saeria! Oppvåkte, store øyne! :)

Og lilla plysjbleie :ler: Jeg synes jeg ser for meg mannen min putte noe sånt på guttungen ;)

Skrevet

Takk. Vi synes såklart han er den søteste gutten vi har sett.

Aricept: Mannen humrer for seg selv når han tar på den bleia, men vi har jo bleier med kumønster, apekatter, elefanter, såvel som ensfargede. :nigo:

Me :hjerte: bleiene!

Skrevet (endret)

Fine prints var delvis årsaken til at vi gikk over til tøybleier da snuppa var fire måneder gammel. :sjenert: Jeg liker veldig godt de med fine print; kumønstret, elefanter, epler, haner, og jeg er lei meg for at jeg ikke har fått tak i den fine apebleien fra Muksut. Barnslig? Ja, sikkert. :ler:

De trauste, sikre bleiene framkaller ikke den samme entusiasmen, nei.

Endret av Honesty
Skrevet

Vil du ha muksut ape med borrelås?

Gjett hvem som har grafset til seg to i str L/XL... :rosaengel: Litt unødvendig med to, ja. :sjenert:

Skrevet

Litt misunnelig på alle de fine bleiene dine kjenner jeg. Synd at jeg har så dårlig råd egentlig. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...