Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker også Muksut-bleiene. De er fine, myke, og gode i størrelsen, og kan stappes med flere typer innlegg. Jeg har akkurat oppdaget at P'tit blåkant er mye mer egnet enn Muksuts egne innlegg, som har en tendens til å vri seg i vask og bli umulige å brette. :bond: Jeg tror jeg skal kjøpe noen flere, for Ittiene svikter meg for tida.

Skrevet

Her funker ittiene som en drøm. Dog de i large. Medium tar vi frem igjen til høsten. Jeg vil anbefale deg muksut, Nótt, og om dere vil ha one size, så er det nok sikkert ok å starte med om en måned og to. Thirsties var ikke helt den rette for oss. han har for valkete lår til lekkasjesperren. Ellers er jo AC i størrelse 2 grei. Nå er eucalyptus og sailors blue på tilbud. Begge fine farger. Synd ikke de heller er godvenner med G for tida, men vi bruker de litt da. Nå har han på seg en.

P'tit blå kan funker forresten knall i de. ;) Jeg synes at AC sine innlegg også vrir seg litt, men jeg klarer stort sett å få innlegget greit på plass for det.

Skrevet

Det ene AC innlegget vi har vrir seg i vask ja, så det må strekkes i rett fasong før jeg henger det til tørk. Liker AC veldig godt, så blir vel til at jeg kjøper noen i str 2 etterhvert. Må bare få inn litt penger før jeg kjøper så altfor mye. Har forresten funnet en bleie jeg har superlyst på.

Skrevet

Jeg har lånt en bleie med slikt uglestoff, og den var veldig fin. Det var ikke celebrians (du fant henne via annonsørene på forumet?), men Laget av Frida. Jeg likte passformen, men ikke slik hun hadde laget knappeløsningen. Der så Lillegull/celebrians bedre ut.

Skrevet (endret)

Jeg har lånt en bleie med slikt uglestoff, og den var veldig fin. Det var ikke celebrians (du fant henne via annonsørene på forumet?), men Laget av Frida. Jeg likte passformen, men ikke slik hun hadde laget knappeløsningen. Der så Lillegull/celebrians bedre ut.

Fant den via forumet ja. Lurer litt på å bestille den.

Endret av Nótt
Skrevet

Jeg vet veldig mange liker de bleiene, så hvorfor ikke? :)

Skrevet

*swoosj inn*

Bleier opp og i mente. ;)

Tror jeg tusler meg ut igjen. ;)

:klem:

*swoosj ut*

Skrevet

Var forresten hos hudlegen (han som fulgte meg opp på roaccutanen)i dag, og konklusjonen er at etter sommeren, skal jeg på en ny runde med høyere dose roaccutan.

Svangerskapet har fart hardt med meg og huden nemlig, og i tiden etter har det bare vært en gradvis forverring. Frem til høsten blir det kombinasjonsbruk av tetracykliner og krem. Eller som han sa. Vi utsetter problemene til vi kan gi roaccutan og følge deg opp forsvarlig. De skulle ha stengt i juli, og da ville ikke oppfølgingen bli god nok, og roaccutan og sommer er en dårlig miks.

Så da blir det 150mg/kg i stedet for 120.

Det er befriende å ha en hudlege som kjenner en, som en liker og som ikke bare tar en titt i fem sekunder før de skriver ut en salve, uten tanke for at den ikke er bra sammen med eksem, og uten tanke for historikken bak. Jeg har jo gått på ALT uten resultater.

Skrevet

Så godt at du får god hjelp vennen.

Jeg har forresten kjøpt meg tre "nye" bleier via forumet. :lol:

Skrevet

Ja, jeg er veldig glad i hudlegen "min". ;)

Grattis med nye bleier. Her kommer det nok ikke noe nytt på en stund. :sjenert: Wonder why? :skratte:

Skrevet

Har ikke så mye penger for tiden, men nye bleier må til. Tror jeg skal sette til side litt penger til bleier når jeg får igjen på skatten. :lur:

Skrevet

Det hørtes lurt ut. I mellomtiden kan du jo få låne noen ittier i medium om du trenger?

Skrevet

Det hørtes lurt ut. I mellomtiden kan du jo få låne noen ittier i medium om du trenger?

Gjerne det vennen. :jepp:

Skrevet

Skal jeg slenge på et par ac?

Du er en engel om du gjør det også. :klemmer:

Skrevet

Så godt at du får god hjelp med huden. Må jo være utrolig ubehagelig å være så plaget.

:kose:

Skrevet

Da plukker jeg frem et par. Tenker jeg får sendt i dag. :)

O'Hara: Ja, det er kjipt. Nå har ikke jeg mange og store byller, det er mest hudormer og små infiserte pustler, men også sånne blodfylte og noen dypere kuler(nodulocyster). Men når man ser hvor man er på vei, nå har jeg ange tette porer på kinnene (noe jeg ikke hadde før), så gidder jeg ikke vente til det blir verre. Så da blir jeg å handle litt på spoteket i dag. ;)

Skrevet

Veldig snilt vennen.

Håper virkelig at du slipper for store hudproblemer nå i sommer da. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...