O'hara Skrevet 19. april 2010 #11161 Skrevet 19. april 2010 Jeg tenker og på å kjøpe en del allerede, men det får da være grenser på hvor "mye" man skal ta av liksom.... Tøybleier leste jeg om for flere år siden, og tenkte allerede da at det skulle jeg også gjøre om det ble aktuelt. Og jeg har ikke blitt noe mindre interessert i det etter å ha hørt på snakket deres Regner med det er nok bleier å få kjøpt brukt, og jeg har ingen problemer med det. Kommer til å kjøpe mye brukt jeg. Men jeg har enda ikke satt meg inn i alt, men jeg regner med at mannen kommer til å gjøre det, så jeg er ikke så redd for at ting ikke blir riktig... Det er nemlig han som kan fortelle hva som skjer i uke ditt og datt, ikke jeg...
Honesty Skrevet 19. april 2010 #11162 Skrevet 19. april 2010 Bleier er ganske smart å kjøpe brukt, for oftest skal de vaskes inn X antall ganger først, og da får du allerede innvaskede bleier.
Saeria Skrevet 19. april 2010 Forfatter #11163 Skrevet 19. april 2010 Moro med engasjert mann. Det er sany det H sier. Innvaskede bleier er ok.
O'hara Skrevet 19. april 2010 #11164 Skrevet 19. april 2010 Mannen kan nesten fortelle meg daglig hva som skjer... Og jeg tror nok at det var en rørende mann som gikk ut av legekontoret etter å ha hørt hjertet dunke... Samtidig så får jeg ikke lov til å gjøre noe hjemme...? Tror han gleder seg til neste runde, altså om noen uker, for da har han lest at kvinnene får en energiboost.... Skal sjekke litt ut av brukte bleier, så får vi slå til om jeg finner noe som ser aktuelt ut, etter å ha rådført meg med en av dere eksperter
Nótt Skrevet 19. april 2010 #11165 Skrevet 19. april 2010 Mannen kan nesten fortelle meg daglig hva som skjer... Og jeg tror nok at det var en rørende mann som gikk ut av legekontoret etter å ha hørt hjertet dunke... Samtidig så får jeg ikke lov til å gjøre noe hjemme...? Tror han gleder seg til neste runde, altså om noen uker, for da har han lest at kvinnene får en energiboost.... Skal sjekke litt ut av brukte bleier, så får vi slå til om jeg finner noe som ser aktuelt ut, etter å ha rådført meg med en av dere eksperter Er du gravid??? Så moro. Gratulerer så mye!! Hvor langt på vei er du??? Beklager kuppingen Saeria.
O'hara Skrevet 19. april 2010 #11166 Skrevet 19. april 2010 Ikke langt altså, sånn ca 9 uker? Eller var det 8? :klø: Nei, tror det er ni... Termin er per dags dato 20.november. Så det er fortsatt så tidlig at vi ikke har gått ut til "gud og hvermann" enda
Nótt Skrevet 19. april 2010 #11167 Skrevet 19. april 2010 Ikke langt altså, sånn ca 9 uker? Eller var det 8? :klø: Nei, tror det er ni... Termin er per dags dato 20.november. Så det er fortsatt så tidlig at vi ikke har gått ut til "gud og hvermann" enda Så utrolig moro, dette er dere vel undt. Termindatoen er forresten bursdagen min.
O'hara Skrevet 19. april 2010 #11168 Skrevet 19. april 2010 Stemoren min har 4 dager etter... Så du kan jo gjette hva hun håper på... Ellers takker for det, og ja, vi var heldige denne runden. Det har jo vært en forholdsvis lang vei.
Saeria Skrevet 19. april 2010 Forfatter #11169 Skrevet 19. april 2010 Morsomt med termindatoen. Skulle akkurat til å nevne at kanskje Nótt har noen bleier hun vil selge når den lille melder sin ankomst. Da har vel vesla vokst ut av litt?
O'hara Skrevet 19. april 2010 #11170 Skrevet 19. april 2010 Jeg er i kjøpemodus så snart jeg har fått lønning Så om noen vil selge noen bleier, så kjøper jeg mer enn gjerne, ellers så er jo finn.no er fin greie også
Nótt Skrevet 19. april 2010 #11171 Skrevet 19. april 2010 (endret) Morsomt med termindatoen. Skulle akkurat til å nevne at kanskje Nótt har noen bleier hun vil selge når den lille melder sin ankomst. Da har vel vesla vokst ut av litt? Vesla har nok vokst ut av litt da ja, er ikke lenge før hun har vokst ut av de minste bleiene allerde. Hun begynner å bli stor. Endret 19. april 2010 av Nótt
O'hara Skrevet 19. april 2010 #11172 Skrevet 19. april 2010 Noen av dere som har vært borti spisestolen fra Bloom? Den er skrekkelig dyr, men jeg vurderer den....
Saeria Skrevet 19. april 2010 Forfatter #11174 Skrevet 19. april 2010 Bloom sin stol strøk på sikkerhetstest. så det kostet etter! Lekker, men ikke noe jeg ville kjøpt, altså. Jeg kan se litt på TI sitt bruktmarked også jeg. Om du ikke vil bli med der selv da, slik som oss andre tb-jenter.
Honesty Skrevet 19. april 2010 #11175 Skrevet 19. april 2010 Jeg holder en knapp på gode, gamle Tripp Trapp fra Stokke, jeg. Vi kjøpte i svart, og da passer den fint inn med møblene i stua ellers, også. Hvilken størrelse bruker G i Itti nå, Saeria? Har dere gått opp til L? Jeg blir ikke helt fortrolig med Ittiene; jeg skjevknepper, og da lekker de ikke, i det minste, men de lukter urin etter bruk til tross for at hele bleieparken er blitt strippet. Og det er kun disse som gjør det, så jeg lurer på om det har med stoffet å gjøre. Etter vask er selvsagt alt bra. Jeg lurer på hva jeg skal erstatte dem med når de blir for små? :klø: Apple Cheeks står høyt på lista, men er litt klumpete, og ellers liker jeg fortsatt Muksut med borrelås. Huff, noen ganger er det dumt å ha veldig god luktesans.
Saeria Skrevet 19. april 2010 Forfatter #11176 Skrevet 19. april 2010 Vi har gått opp til L i itti, og har lagt M på vent til han blir litt mer gaselle i fasongen. Lukt har vi ikke problemer med. Applecheeksene er ikke favoritt hos oss for tida. Han er så valkete på lårene, at det er nesten umulig å unngå strikkmerker. Men de er greie når de ikke skal være på så lenge. De er jo veldig fine da, så jeg tenker de blir greiere når han blir litt nettere i fasongen. Akkurat nå er han god og rund. Stemmer også for gode, gamle tripp trapp. Av vippstol er jo Baby bjørn sin ok. Nå ligger han nesten horisontalt i den, om jeg er så syndig og pjåter han i stolen. Han trives greit, men tripp trapp er kjekkere.
Honesty Skrevet 19. april 2010 #11177 Skrevet 19. april 2010 (endret) Før var det sånn at jeg bare "måtte" kjøpe den eller den bleien, men nå som jeg faktisk tror at vi kunne trengt noen flere, er jeg litt rådvill. Jeg tror nok det blir noen Muksuter, til tross for prisen. Evt. Blueberry, for de liker jeg plutselig bedre nå. Men I er ikke så veldig fleskete lenger; hun er blitt lang og slank selv om lårene fortsatt er gode og runde. Og det er nok litt årsaken til at vi har hatt noen smålekkasjer. AC er OK, men jeg synes det er nesten umulig at innlegget ikke klumper seg, så det kan neppe være særlig behagelig på. Jeg merker at jeg tyr oftere og oftere til BumGeniusene, selv om de er kjedelige og trauste. Nå skal jeg hente henne inn, for hun kan ikke sove lenger. Babysvømmedager er unntakstilstand, har jeg funnet ut, så da får det heller bli senere leggetid. Heller det enn overtrøtt baby. Endret 19. april 2010 av Honesty
O'hara Skrevet 19. april 2010 #11178 Skrevet 19. april 2010 Jeg er også glad i trip-trap'en, men hunden har en voldsom hale, og jeg kunne tenkt meg å få en stol som er litt høy.... Det er grunnen til at jeg har sett på den. Men mulig hundens hale ikke blir noe problem, og kanskje jeg ikke har bruk for noen stol før de sitter??
Honesty Skrevet 19. april 2010 #11179 Skrevet 19. april 2010 Ifølge fysioterapeutslektningen min skal man ikke la babyer sitte i stol før de setter seg opp selv. Og jeg skjønner ikke hvordan hundens hale skal være noe problem? Her er det også vill hund med hale, og det har aldri brydd henne. Vi har også Baby Björn-vippestolen, og den er fortsatt litt i bruk når hun er med på kjøkkenet.
Saeria Skrevet 19. april 2010 Forfatter #11180 Skrevet 19. april 2010 Her holder mannen på å legge G for kvelden. Blueberry minky er hans favoritt. Borrelåsbleie og med kombinasjonsinnlegg. Liker de godt jeg også. Hakket bedre enn blueberry bamboo, faktisk. Selv om det nok er som å banne i kirka. Jeg har solgt 3 stykker, og har to igjen. Tenker det blir et par bumgeniuser til barnehagen. Da må jeg jo selge ett eller annet. Får vente til BSRBene er kneppet, slik at jeg får prøvd de som dagbleie. Da må de til Haugesund en tur, for jeg har ikke evner, eller knappetang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå