-Fisken- Skrevet 10. juni 2004 #761 Del Skrevet 10. juni 2004 Hørte jeg noen si alv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2004 #762 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei! Bare en liten hilsen i dagboka di fra en nyankommet alv Jippi! En alv til. Hvilken type alv er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. juni 2004 #763 Del Skrevet 10. juni 2004 Hørte jeg noen si alv? Du er jo nesten alv på avataren din du, da! En Aerie (alv med vinger) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. juni 2004 #764 Del Skrevet 10. juni 2004 Du er jo nesten alv på avataren din du, da! En Aerie (alv med vinger) :-) Me like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #765 Del Skrevet 10. juni 2004 Heisann! Velkommen Aniola, og Elbereth! Tusen takk for hilsener alle sammen. Joda, det ble litt shopping. Jeg får fortelle alt i morgen, for nå skal jeg steke kjøttdeig, før jeg hjelper naboen med hundene på omplasseringssentert. I morgen skal jeg møte på jobben klokken 07.00, og jeg må legge meg tidlig. Men i morgen er jeg tilbake. Lover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2004 #766 Del Skrevet 10. juni 2004 Har du lagt deg nå? God natt, sove godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 10. juni 2004 #767 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei! Bare en liten hilsen i dagboka di fra en nyankommet alv Ville bare si at det var gøy med en ny alv! Nydelig navn du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 10. juni 2004 #768 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg er trøtt og skal snart hive meg i senga, men må jo innom å si god natt til deg ! Sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #769 Del Skrevet 11. juni 2004 Heisann folkens. Takk for nattaklem, Naken. Før jeg tar meg en lur kan jeg fortelle litt om dagen i går... Prøveromshelvete: Ja det er det den dagen var. For det første var det stappfullt i det nye senteret, og køen til prøverommene på H&M gikk gjennom halve butikken. Og dere må for all del ikke tro at det bare var en sjel i hvert rom. Neida! Veninner gikk sammen, sånn at den ene kunne løpe ut og inn for å hente det den andre trengte, før de byttet på oppgavene! Bukser, er nesten umulig å få tak i. Hvertfall som passer. Det er dessuten mot mine prinsipper å kjøpe dyre bukser. Og hva er det det går i med størrelsene for tiden?!? Normalt er jeg ca. 28 tommer i livet. Skikkelige tommer på 2.52 cm. Jeg prøvde en som passet i en butikk, mens i en annen gav jeg opp når 31 "tommer" i livet var for lite! Snakker om forskjell. Da fikk jeg et nytt prinsipp innen buksekjøp. Jeg skal ikke kjøpe bukser hvor størrelsene er så bittesmå at folk føler seg tykke når de ENDELIG finner en som passer. Så det så. Jeg endte opp med 2 makne bukser fra Only, og en fra Vila. Jeg fikk meg en tynn velouraktig sort, tettsittende jakke og en gammelrosa singlet (jeg fant ut jeg kler den fargen)for 130 kroner for begge. Da var jeg stolt! Salg er gøy! :D Jeg kjøpte en Laura dusjgele, og tre Bh'er og 5 truser. Kjøpte også vippetang og pudderkost. Alt kom på ca. 1500 kroner. Det ene undertøyssettet var på spesialtilbud grunnet åpningen. ca. 80 kroner. Det var i syregrønn og knæsjrosa. :o Helt ulikt meg, men litt morsomt. Må prøve noe nytt. De andre bh'ene var henholdsvis sort og hvit. (Typisk meg.) Så alt i alt er jeg fornøyd. Fikk forresten C på Ark 104. Er helt greit for min del. Skal ikke fortsette alikevel. til alle som har vært innom. Dere er toppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 11. juni 2004 #770 Del Skrevet 11. juni 2004 Gratulerer med nye klær! Kjenner igjen det du skriver om prøverom, ja! Helddigvis handler jeg ikke klær så ofte, så jeg pleier å glemme ut fra gang til gang hvor ille det egentlig er. Og gratulerer med bestått eksamen! Venter spent på resultatet selv, som er like rundt hjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2004 #771 Del Skrevet 11. juni 2004 Så moro å høre om shoppingturen din Det hørtes lekkert ut det du kjøpte og sannelig fikk du mye for pengene. Gratulerer med eksamen. Du er flink Du sover vel ennå du? Syvsover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 11. juni 2004 #772 Del Skrevet 11. juni 2004 Grattis med en shoppingrunden. Det er gøy å shoppe :D Om man bare trekker fra disse prøverommene og for ikke å snakke om str på klær. Helt håpløst. I en butikk bruker man S og en annen butikk L. Ikke så lett å vite hva man er da. Er i grunn glad jeg ikke er 14-18 år lengre, det må være frustrende. Helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 11. juni 2004 #773 Del Skrevet 11. juni 2004 Er i grunn glad jeg ikke er 14-18 år lengre, det må være frustrende. Ja! Hvor for skal størrelsene være så små? Jeg er ikke tjukk, kanskje litt tynnere en gjennomsnittet, faktisk. (nåja, spørs hvor mye chips jeg har spist ) Men har problemer med å finne bukser som passer. Enten fordi de er super-trange, eller fordi bukselivet er så lavt. Det er ikke noe kult med bukseliv som er så lavt at en kan se rørleggersprekken når en sitter, vel? :klø: :o Defor har jeg en god del truser i samme farge som buksa, så drar jeg opp trusa når jeg sitter for å unngå "sjarmerende" rørleggerlook. Det er stress! Men poenget mitt er at jeg er også glad for at jeg ikke er 14 - 18 lenger. Da hadde det gått utover selvtilliten tror jeg, at det er så vanskelig å finne bukser som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #774 Del Skrevet 11. juni 2004 Først og fremst, tusen takk for alle besøkene. Jeg fatter heller ikke hvorfor de skal være så små. Derfor det nye prinsippet. Jeg er som deg Green, tynnere enn gjennomsnittet, noe jeg får høre titt og ofte. (Til tross for at jeg har lagt på meg.)Jeg syntes ikke det var noe gøy å dra frem den n'te buksa for å merke at, nei du denne er er for liten. En annen ting med andre bukser, er at en ikke får plass til lårene. *klør seg i hodet i forundring* Jeg har da vitterlig ikke store lår som er uproposjonerte i forhold til resten av kroppen. Men det er vel det at jeg ikke har den Pre-teeen kroppen som er tynn og hengslete, som en strek. Jeg blir forundret over å finne sånne klær i en butikk for ungdom/unge kvinner. Eller kanskje min forundring sier noe om hvor lenge siden sist jeg var å handla. Det var faktisk vanskelig å finne bukser med fin bootcut, som ikke var svinedyre. Jeg er tilhenger av bootcut. Kjempesleng, får meg bare til åse lavere ut enn hva jeg er. Er bare 1,60. Rørleggerstump er ikke gøy, nei. Kjøpte meg faktisk et par fine, helt enkle low-cut strings i går. Kan ikke leve uten g-string og string. Selv om jeg syter og klager over butikkenes skammelige utvalg i bukser, så er jeg glad for det jeg fikk. Det er ikke dårlige klær heller. Jeg var bare i rute når det gjalt sommersalget her. Siden jeg ikke har så mye til overs for mye av det som er in nå, så var det like greit å kjøpe det som var kult for en stund siden. Det er bare de mest motegale som legger merke til at buksene ikke er sånn "de skal være." De bryr jeg meg ikke om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 11. juni 2004 #775 Del Skrevet 11. juni 2004 Så mye du fikk for pengene!!!! Deilig med salg, er nesten farlig å gå inn i en butikk når det er salg og man finner noe man liker - da ender det som regel opp med at jeg kjøper noe. Jeg sliter også med å finne bukser, men har det omvendt av dere. Jeg har lagt på meg endel de siste årene pga operesjoner og samboer som gjør at livet har blitt mere stillesittende. Jeg er allikevel ikke stor - men gir opp når bukser og skjorter i str 44 IKKE passer. SÅ stor er jeg da virkelig ikke, da snur jeg og går. Ellers vil jeg gratulere med bestått på eksamen, er selv kjempefornøyd med musikkeksamenskarakteren min. Du får lese om hva jeg fikk hos meg. Vil ellers ønske deg en god helg - blir eksamenslesing på meg og pleing av forlovede med hjernerystelse. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 11. juni 2004 #776 Del Skrevet 11. juni 2004 Huff da, får håpe det går bra med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 11. juni 2004 #777 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg vet virkelig ikke hvordan det går med ham. Han har hatt vondt i hodet siden mandag (da han fikk en boks med 500 C5 konvolutter i hodet), og skal tilbake til legen på mandag. Håper han blir bra, men det er jo ikke bra at han ikke har blitt bedre til nå for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 11. juni 2004 #778 Del Skrevet 11. juni 2004 Få han til å sitte på gulvet med knærne opp. Hvis han ikke klarer å bøye nakken mot kneet og legge hodet oppå knærne er det et tegn sikkert på hjernerystelse. Men jo lenger framover han klarer å bøye hodet (selv om han ev. ikke får det helt til) jo bedre er det. Hvis han får til å legge hodet på knærne, kan dere slappe av. Det høres sikkert rart ut, men det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #779 Del Skrevet 12. juni 2004 Ja, nå er snart EM i gang dere. Her i huset kan jeg belage meg på masse fotball og lite kos. Etter opplæringen på jobben i dag, gikk jeg over gata og innom et kjøpesenter. Der kjøpte jeg dameblader for nesten 300 kroner. Må jo finne på noe, når det er minst 4,5-5 timer fotball og fotballpreik hver dag i minst en uke. Etter de innledende rundene roer det seg litt, men forbruket av blader øker uansett. God helg til alle mine besøkende, og god bedring ønskes til Idrils kjære som har hjernerystelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2004 #780 Del Skrevet 12. juni 2004 Du får det sagt. Visste knapt at det er EM i fotball. Skjønner at du må aktivisere deg selv i den verste perioden. Du får bruke KG mye da God helg lille vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå