Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saeria kjøpte bryllupsdopapir til henne, og leverte det på avtalt tid og sted i dag. Bare en tjeneste til en vordende KG brud. :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Saeria kjøpte bryllupsdopapir til henne' date=' og leverte det på avtalt tid og sted i dag. Bare en tjeneste til en vordende KG brud. :wink:[/quote']

SOM BLE KJEMPE GLAD !!!!

Skrevet

SOM BLE KJEMPE GLAD !!!!

Og det var jo bra. :D

Skrevet
Var ikke dette? korsettet ganske fint' date= da?

Jo.

Fikk desverre en lunken reaksjon fra mannen. Han syntes det så ut som et torturredskap fra middelalderen. :roll:

Skrevet

Fikk lusket ut av han at det kanskje hadde vært sexy alikvel, så da er det håp for en stakkar som vil gjøre seg lekker for mannen. :wink::ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Det kan jo være at han svarte det han trodde at han ble forventa å svare. De ser jo litt skumle ut også. Det jeg kjøpte, var jo "nybegynner", som sagt, men jeg prøvde et vanlig også. Og det var helt greit å ha på det også, og ikke ubehagelig. Men jeg stramma ikke hardt til, altså!

Skrevet
Saeria kjøpte bryllupsdopapir til henne' date=' og leverte det på avtalt tid og sted i dag. Bare en tjeneste til en vordende KG brud. :wink:[/quote']

Ah! Så var den saken løst. :ler: Og endelig sovna nyskjerrigdyret mitt igjen.

(Visste ikke at det var noe som het bryllupsdopapir, engang jeg..)

Skrevet

Det var det jeg også prøvde å forklare men han fant noen han likte, som så litt snillere ut. Eller var det damene på bildene som var fine? :ler: De følger uansett her og her og her og her og sist men ikke minst her. :ler:

Likte de du viste meg da, men han er ikke så sikker på om han tenner på goth stilen. :( *snufs* Jeg synes det er kjempesexy, jeg.

Naken: Godt du fikk stilt nyskjerrigheten din. Her er det lov til å være det. :wink:

Skrevet

Fant en fin side, jenter. Her! Der fikk jeg lyst på flere! *Sikle*

Gjest GreenSky
Skrevet

Den siste siden var jo grei. De andre ble litt for undertøy-aktige, synes jeg. Men for all del, hvis Saeria-mannen liker det, så er jo saken klar. :wink:

Skrevet
Den siste siden var jo grei. De andre ble litt for undertøy-aktige' date= synes jeg. Men for all del, hvis Saeria-mannen liker det, så er jo saken klar. :wink:

Da er vi enige hvertfall.

En del på den andre siden var også undertøy'ish, men jeg fant to korseter/topper som jeg gjerne kunne tekt meg til dagligbruk.

Her er et og her er det andre

:D

Gjest GreenSky
Skrevet

Det røde ligner litt på det jeg kjøpte. :-)

Skrevet
Det røde ligner litt på det jeg kjøpte. :-)

Så god smak du har! :kul::ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

God smak, ja! :wink:

Ville bare gi deg en natta :klem:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg hadde en merkelig drøm i natt. Jeg drømte bl.a at jeg traff deg. Og at jeg selv var en hest. :o

Skrevet
Jeg hadde en merkelig drøm i natt. Jeg drømte bl.a at jeg traff deg. Og at jeg selv var en hest. :o

:ler: Hvis jeg hadde møtt deg, og du var en snill hest, så hadde det blitt masse kos på deg. :ler:

Jeg drømte om tornadoer, jeg. At jeg og noen andre måtte finne shelter for en F5 var på vei. Så drømte jeg at jeg var å handla, og at potetene var blitt så dyre. Samfunnet måtte overbevise utlendingene som gjorde at prisen var så kunstig høy, om å sette den ned. I butikken gikk jeg og sang murder on the dancefloor. :o

Skrevet

Tornadodrømmene komme med jevne mellomrom. Er litt for fascinert av de, og da blir den mange drømmer hvor tornadoene er etter meg. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...