Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Drister meg til å legge igjen en hilsen selv om jeg ikke er alv ....får jeg lov ? Smiler

Synes dagboka di er flott og takk for hilsen i min.

Av en eller annen grunn klarer jeg ALLTID å havne i toget når jeg skal ut og kjøre på 17 mai. Var en tur på Aker Brygge i går og tenkte jeg skulle dra tidlig hjemmenfra slik at jeg unngikk toget ( toget går midt i veien hos oss ). Som vanlig havnet jeg i toget, har kjørt alle småveier jeg kunne, men klarte ikke å komme meg foran/forbi toget. Brukte nesten 40min på veien som normalt tar 5 min. Men jeg fikk da sett barnetoget, korpset, russen og masse folk.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, LaToya. :D

Selvfølgelig kan du få komme på besøk. En trenger ikke være alv, selv om det kan virke som om alle her er det. :ler:

Ja, det er det festlige toget, ja. :roll: Dete r på sånne dager jeg er glad jeg ikke har hverken bil eller lappen. :ler: Det holder at buekorpset kommer trommende forbi huset hvor jeg og Saeriamannen bor om morgenen den 17. + all øvingen i forkant. Da er det ikke fred å få! :-x

I går tilbrakte jeg derfor hele dagen hjemme, og på kvelden delte min kjære og jeg en flaske musserende hvitvin til resten av ostekaken jeg hadde laget. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Måtte innom på besøk en tur jeg óg. Fin dagbok :)

Et spørsmål til dere høyvelbårne - Er dere født som alv, eller er dette noe man kan bli? Høres litt spennende ut. Hvordan vet jeg om jeg er en alv?

:wink:

Og - svar på ditt spørsmål i dagboka til LaToya - Jeg "jobbet" på Vital under diplomprosjektet vårt. Vi ble kjempegodt mottatt, og en av programmererne på gruppen jobber der fortsatt :) Kantina var bare toppers :sjarmor: Har du kjentfolk på Vital? Det beste med hele diplomprosjektet var når IT-sjefen der tok oss med ut på middag etter fullført prosjekt. Representasjonskortet ble tappet for noen kroner da :sjarmor:

17. mai i Bergen er nok et lite helvete om man ikke utstår buekorps. Selv bodde jeg i Lien de to første årene. Det er vel ikke så langt fra der du bor? Kirkeklokker og buekorps samtidig er vel noe av det værste man kan oppleve på en fyllesyk 17. mai... Brudd på Geneve-konvensjonen med tanke på tortur vil jeg påstå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Svez!

Koselig med besøk.

:o

Nå begynte dette å bli skummelt, Svez!

Ja, jeg kjenner en som jobber på Vital. Han jobbet der under diplomprosjektet, og han jobber der fremdeles. Han ble tilbudt jobb i fjor høst. Var det prosjekt KALV?!? Og gikk dere på restaurant og spiste mat med kalv etterpå?!?

Jeg bor ikke i Lien, men på Løvstakken. Ergo er det det gutte og jentekorpset Løvstakkens som trommer utenfor hos oss. Kirkeklokkene slår klokken 19.00 hver kveld. (Og om morgenen på søndagen, men det sier seg selv.)

Å være alv er noe en vet eller kjenner inni seg. Sånn er det for meg hvertfall. (IRL er jeg bare en snill(?) jente, men jeg liker min todelte verden hvor jeg kan være så schizofren som jeg bare vil uten at mannen i hvite frakken kommer og henter meg. :ler: )

Koselig at du stakk innom.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var KALV gjengen ja :-) Da har vi en felles bekjent, kult :kul:

Hvordan kjenner du han, om jeg kan spørre? Synes ikke sånne tilfeller er skumle jeg, bare artig. Viser vel bare hvor liten verden er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var KALV gjengen ja :-) Da har vi en felles bekjent, kult :kul:

Hvordan kjenner du han, om jeg kan spørre? Synes ikke sånne tilfeller er skumle jeg, bare artig. Viser vel bare hvor liten verden er :)

Ja, jammen er verden liten. :ler::kul:

Hvordan jeg kjenner han. Vel...Jeg er forlovet med han, og har bodd med han i over 4 år. Så en kan trygt si jeg kjenner Saeriamannen min. :ler: Ble bare litt paff i sted. Hva er sannsynligheten for at en som har jobbet med den eneste diplomoppgaven på Vital, (sammen med min samboer) også er KGmedlem? Så vidt jeg vet var dere ikke mange på gruppa, og Bergen er etter norsk målestokk en stor by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi hilst på hverandre :) Jeg var av og til på besøk for å se fotball sammen med Saeriamannen :-) Sitter å chatter med han nå faktisk, er fotball det går i :wink: Vet han om ditt liv her på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Saeria bukker, og sier takk for sist*

Han kjenner til mitt liv på KG, ja. Han hefter seg ikke så mye med hva jeg skriver og sånn, men han er klar over at jeg har dagbok her m.m.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Saeriavennen.

Har du det bra? Har du blitt avslørt på KG? Skal du gå under jorden?

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Balenciagavennen! :D

Nei, jeg har ikke blitt avslørt, og kommer ikke til å gå under jorden. :ler:

Hadde heller ikke regnet med at jeg kom til å treffe en jeg hadde møtt før på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Kult at dere kjenner hverandre. Saeria, er Svez kjekk? Og Svez, åssen ser Saeria ut, da? :sjarmor: Kult å være flue på veggen! :wink: Neida, jeg bare erter, dere trenger ikke skrive.

Å være alv er noe en bare er, som Saeria skriver, en kjenner i hjertet at en er det. (ooookay, psykiatrisk neste stopp? :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria' date= er Svez kjekk? Og Svez, åssen ser Saeria ut, da? :sjarmor: Kult å være flue på veggen! :wink: Neida, jeg bare erter, dere trenger ikke skrive.

Saeria er uten tvil en ekte alv. En høyvelbåren sådan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med oppgaveskrivingen du også Saeria, jeg sitter nå her med en aldri så liten skrivesperre :o Håper at den snart løsner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann.

Jeg kom nettopp hjem fra en liten pubtur, og har fått meg en deilig dusj. Ikke det at den innebarka røyklukta forsvinner helt av den grunn :-x , men det hjelper i alle fall en del... :)

Så nå bærer det i køya for meg.

God natt da, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kommer slentrende inn mens jeg plystrer en melodi*

:plystre:

*setter meg ned og ber om en mjød, her skal det feires*

:perebrus:

Jeg er ferdig med eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk ofr hilsener folkens. Snille dere er. :D

Gratulerer med vel overstått eksamen, Idril. :hoppe: Nå kan du drikke så mye mjød du vil. Bryggeristreiken rammer ikke mitt lille vertshus vet du. :wink:

Selv burde jeg har begynt å skrive på en oppgave, men jeg eier ikke tiltakslyst. Oppgaven skal leveres på Onsdag, og jeg har ikke skrevet et ord. Eksamen er på fredag, men før jeg får kjøpt et hefte med gamle eksamener vet jeg ikke helt hvordan jeg skal lese til den eksamenen. Jeg vet jo ikke helt hvordan ordlyden i oppgaven vi får er. Føler meg daff, slapp, godtesyk og uten ork. :( Jeg har forberedt meg litt til eksamen, ved å gå gjennom 3 materialkurs, men jeg føler ikke noe vil feste seg i hodet mit.. :sur: :cry:

Gleder meg til jeg blir ferdig med styret. Uff..bare syt i dag. Håper dagen i morgen blir bedre. Da får jeg kjøpt det heftet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...