Saeria Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #501 Del Skrevet 14. mai 2004 JIPPI! :hoppe: KJARTAN VANT IDOL!!!! :D :-D :D Det var alt jeg hadde å si akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2004 #502 Del Skrevet 14. mai 2004 Bare vent, nå skal jeg komme med noe. Din, din.... Må bare lage rapport i dagboken min først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. mai 2004 Forfatter #503 Del Skrevet 15. mai 2004 Bare en time til jeg skal til frisøren, og jeg har fremdeles ikke kommet til noen enighet med meg selv om hva jeg vil gjøre. Regner med, og håper hardt at frisøren er et oppkomme av ideer. Litt kunstneriske kvaliteter må vel en frisør ha, og bak kunstneriske kvaliteter finner en vel ofte en god fantasi. Hadde en merkelig drøm i dag morges. Jeg og Saeriamannen ble foreldre! :o Jeg drømte jeg var i Japan. Jeg fødte i en sykeseng på vei til sykebilen. Alle som var i nærheten kunne se, da det var helt ok for en fødende kvinne å gjøre det i full offentlighet. :o Ikke gjorde det vondt. (Som om det noen gang kommer til å bli en realitet), ungen bare skled ut. For det andre var det en lynende intelligent unge. Hun kunne kravle og kommunisere telepatisk allerede etter hun var født. For det tredje så hadde jeg ikke lagt merke til at jeg var gravid, siden jeg hadde vært flink med prevensjon, ikke gikk opp i vekt, og fikk mensblødninger når jeg skulle. (Ok. Det har faktisk forekommet gjennom historien.) I tillegg var både jeg og Saeriamannen kjempeglade for å bli foreldre. (Nei, nei, nei, nei...vi vil IKKE bli foreldre. Hvertfall IKKE nå!) Jenta kalte vi Nemi. Lurer på hvor det kommer fra. :oops: Plutselig var to uker gått, og vi kom på at de uvitende besteforeldrene kanskje burde få vite det. Så våknet jeg, mildt talt forvirret og ikke minst lettet over at det ikke var en unge i nærheten. Ja. Drømme rart kan jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 15. mai 2004 #504 Del Skrevet 15. mai 2004 *venter i spenning* Hvordan ble hårfargen din???? Jeg har selv akkurat kommet hjem fra frisøren, og det ble nesten svart under og mørke/burgunderrødt oppe, dvs at jeg har overhår i rødt og underhår nesten svart om du skjønner hva jeg mener. Ble veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. mai 2004 Forfatter #505 Del Skrevet 15. mai 2004 Nå har jeg vært der, og resultatet ble 10cm kortere hår, som ble stripet i en mørkere blond, og kobberrød farge. Helheten ble m.a.o. mørkere. Jeg er ganske fornøyd og 1100kr :o fattigere. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. mai 2004 #506 Del Skrevet 16. mai 2004 1100 kroner? :o Skjønner at jeg aldri går til frisør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2004 #507 Del Skrevet 16. mai 2004 Kikker innom og ser hva du driver med Fortsatt fornøyd med håret? Hva skjedde med drømmen du hadde om den virkelig blonde fargen du la ut link til? Kanskje litt vanskelig å gjennomføre. :klem2: til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. mai 2004 Forfatter #508 Del Skrevet 16. mai 2004 Takker for besøk. Jeg vurderer å finne en frisør som er litt billigere, ja. Håret mitt er jeg litt delt om. På den ene siden er jeg i grunnen ganske fornøyd, på den annen så savner jeg det lange. En fordel med å ha det litt kortere er at det ikke tar fullt så lang tid å føne det. Men, det tar ikke all verdens med tid å la det vokse ut igjen. Den lyseste fargen jeg hadde litt lyst på, hadde nok ikke håret mitt tålt. Da er det like greit at det ble som det ble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. mai 2004 Forfatter #509 Del Skrevet 16. mai 2004 I morgen er det 17. mai. Alt er klart for en fin dag inne. Jordbær er kjøpt, musserende hvitvin i skapet, pizzaingredienser i kjøleskap og skuff, toro rømmegrøt og fenalår. Håper jeg og mannen klarer å ordne det til, sånn at det blir en fin markering av 4 års forlovelse. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. mai 2004 Forfatter #510 Del Skrevet 16. mai 2004 Her skulle det stå noe fornuftig, men av bakgrunnsfargegrunner valgte jeg å flytte det ett innlegg ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. mai 2004 Forfatter #511 Del Skrevet 16. mai 2004 Til dere andre: Ha en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. mai 2004 #512 Del Skrevet 16. mai 2004 Håper jeg og mannen klarer å ordne det til, sånn at det blir en fin markering av 4 års forlovelse. :-D Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 16. mai 2004 #513 Del Skrevet 16. mai 2004 Håper du og Saeriamannen får en fin feiring Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 16. mai 2004 #514 Del Skrevet 16. mai 2004 Du og Saeriamannen får ha en riktig fin feiring og en god 17.mai. Selv har jeg og Berilac 5 år og 1 månedsdag imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. mai 2004 Forfatter #515 Del Skrevet 16. mai 2004 Tusen takk, alle tre!. :D (Idril var litt raskere enn meg, så her endres antall jeg vil takke. Håper dere også får en fin dag. Selv holder jeg på å lage en lettvint ostekake akkurat nå. (Lettvint = Møllerens kake. :oops: ) Etter fotballkampen skal jeg spørre om Saeriamannen og kompisen hans gidder å kjøpe en pose gele på bensinstasjonen som jeg kan pynte kaken med. Jeg skal også pynte med jordbær. Gratulerer til deg og Berilac også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. mai 2004 #516 Del Skrevet 16. mai 2004 Gratulerer til både Saeria og Idril med juileums-forlovelser. Koselig, det!! Håper dere får en fin dag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. mai 2004 Forfatter #517 Del Skrevet 17. mai 2004 Takk, Green. Nå er dagen her. Og til min store overraskelse og glede, så marsjerte ikke buekorpset forbi huset før klokken var ni. En time senere enn normalt. Sov videre jeg. Det er ikke lenge siden jeg stod opp. :oops: Jeg skulle lage gele i går/natt, men da gelantinenen ikke så ut til å virke, lot jeg greia bare stå i kjølen. I dag? Stiv og fin. For stiv. Så jeg måtte smelte den, og sette den i kjøl igjen. Den skal nemlig på en ostekake med jordbær i. Ha en fin dag, dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. mai 2004 #518 Del Skrevet 17. mai 2004 Hos oss marskjete korpset forbi kl 07.49... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. mai 2004 Forfatter #519 Del Skrevet 17. mai 2004 Hos oss marskjete korpset forbi kl 07.49... Kjipern. Men nå er det snart over. Buekorpset har marsjert forbi huset 2 ganger i uka i månedsvis nå. Gjett om vi er lei trommevirvler og hei rop! Da hjelper det ikke at Saeriamannen er bergenser. Han er like lei. :-x Kos deg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 17. mai 2004 #520 Del Skrevet 17. mai 2004 Grattis med jubileene, Saeria og Idril! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå