Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Jeg synes det varierer med utbetaling fra lånekassen hver gang det er utbetaling fra 12 til 15 i måneden. Vet liksom ikke når man kan forvente pengene - det er litt frustrende når man trenger pengene og har utgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke det' date= er det flere som ikke får inn lånekasse-pengene når dere skal? Det er for dårlig.

Dato for studielån er 15. hver måned... I følge Lånekassa. Derfor burde man strengt tatt ikke bente seg penger før dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dato for studielån er 15. hver måned... I følge Lånekassa. Derfor burde man strengt tatt ikke bente seg penger før dette...

Nei, men de har ALLTID kommet flere dager før. Da blir det liksom en vane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får pent smøre oss med tålmodighet Saeria.

*titte dypt inn i flammene i ildstedet på vertshuset ditt, mens jeg rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.

Men jeg ble så frustrert at jeg nesten begynte å gråte. :oops: Jeg HATER når ting ikke går som planlangt. Det er det VERSTE jeg vet. Som dere sikkert vet, så finnes jeg ikke spontan. :oops:

Men jeg fikk ut litt aggresjon ved å slå i bord og vegger, og ved å kaste et plastkrus i gulvet. :oops: Jeg trodde ikke det ville knuse, men der tok jeg jaggu feil. :wink:

Satser på at morgendagen blir bedre.

*titter inn i flammene med deg, og tar meg et krus med mjød*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skåler med Saeria og tar en STOR slurk med mjød, og fortsetter å stirre inn i flammene og drømme seg bort*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått penger, jeg har fått penger, jeg har fått penger.... *danse rundt og være gal* Endelig kom den store stygge lånekassemannen med min pose gull - da blir det eventyr da jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du faatt penger naa, da? Saa kjipt og gaa og vente paa penger...vet jeg selv fra mine studentdager. Naa faar jeg loenn hver uke, det er ganske greit for en som noen ganger er litt for spontan :oops:

Naa glemte jeg nesten aa si tusen takk for en jevn stroem av hilsener i dagboken min, som alltid muntrer meg opp! :P Ha en kjempegod helg, Saeria!

Klems from

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener, jenter!

Endelig har jeg fått penger! Nå kan jeg være med Idril å danse videre! :-D

Popelka: Ja, det er noklitt greit å få penger en gang i uka. Jeg husker når jeg fikk penger to ganger i måneden, da jeg jobbet på Gilde. Å så greit det var. Da visste jeg at jeg kunne ta meg råd til å være littegranne spontan, og kanskje spandere på meg en bukse, eller en fin topp.

Hilsener i dagboken din er det klart det blir. Det er jo tross alt ei kjempegrei jente her på KG som skal gifte seg med verdens beste engelske gentleman, og henne vil jeg følge med på. :wink: Gleder meg til kjolen din er ferdig, og jeg får se. :D

:klem:

Balenciaga: Må bare si det en gang til. Det er kjempestas å ha deg tilbake.

Idril: Skal vi danse sammen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at pengene endelig kom! Mine kom også i dag - har ventet noen dager, ja!

Takk for gratulasjon i dagboka mi! Nå skal jeg sveve videre gjennom helgen :D

Ha en riktig god helg! :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler:

Dere er jammen gode til å danse. Knis.

God helg, Saeria. :kysse:

Ja, ikke sant vi er. :ler:

Kose deg i helgen du også, hvis jeg ikke ser deg på KG da. selv blir det IDOL kveld i kveld. Både for meg og Saeriamannen. :wink:

:kysse: :klem:

:dagensrose: til alle mine faste gjester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Tar tak i Balenciaga og svinger henne med i dansen også*

Kos deg med Idol, selv blir det Poirot på meg og min kjære.

God helg (husk å fortelle hva det blir til hos frisøren i morgen) :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...