Gjest Virvel Skrevet 30. oktober 2006 #4801 Skrevet 30. oktober 2006 Stå på! Alt ordner seg for snille jenter - jeg prøver i hvert fall stadig å overbevise meg selv om det.
Saeria Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #4802 Skrevet 30. oktober 2006 Det tar på å ompakke flere paller med svineribbe. I morgen har jeg 7 timer med samme arbeidet. Sprette, sprette, bøye, tøye.....repeat a million times... Men det går nok greit. Er bare knust i ryggen etter 4 timer med denne type arbeid.
talin Skrevet 30. oktober 2006 #4803 Skrevet 30. oktober 2006 Men det går nok greit. Er bare knust i ryggen etter 4 timer med denne type arbeid. Dakkars,
Saeria Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #4805 Skrevet 31. oktober 2006 Dakkars, ← Takk. I dag ble det 8 timer i turbotempo. Merkelig nok er jeg ikke så vond nå. ← Takk.
talin Skrevet 1. november 2006 #4807 Skrevet 1. november 2006 *leter etter en inn for wizards, druids and other good folks* *finner en inn* *går inn og setter seg ved bardisken* Innkeeper I would like beer! *lyden av gull som treffer bardisken*
Jaheira Skrevet 1. november 2006 #4809 Skrevet 1. november 2006 Bare en snartur innom for å legge igjen en liten hilsen til søss. Håper du har det bra, og at du ikke sliter deg helt ut på jobb.. Klem..
Saeria Skrevet 2. november 2006 Forfatter #4810 Skrevet 2. november 2006 ← *leter etter en inn for wizards, druids and other good folks* *finner en inn* *går inn og setter seg ved bardisken* Innkeeper I would like beer! *lyden av gull som treffer bardisken* ← *Øl og annet snaskens coming right up* ← Bare en snartur innom for å legge igjen en liten hilsen til søss. Håper du har det bra, og at du ikke sliter deg helt ut på jobb.. Klem.. ← Har det bra i grunnen. Skal ikke slite meg helt ut.
Linn3c Skrevet 2. november 2006 #4811 Skrevet 2. november 2006 Heihei! Tenker på deg kvar gong eg kjører gjennom Eidsvåg...
Dina Skrevet 2. november 2006 #4813 Skrevet 2. november 2006 Jeg føler på meg at det er fredag i dag, selv om at jeg vet det er feil. Men jeg velger å si god helg likevel, for å forsterke den gode følelsen!
Saeria Skrevet 2. november 2006 Forfatter #4816 Skrevet 2. november 2006 Heihei! Tenker på deg kvar gong eg kjører gjennom Eidsvåg... ← Ja, jeg er jo der en del for tiden. *innom med koseklem* ← Jeg føler på meg at det er fredag i dag, selv om at jeg vet det er feil. Men jeg velger å si god helg likevel, for å forsterke den gode følelsen! ← Takk...I morgen klokken to er det virkelig helg! til snille Saeria! ← Står til? ← Takk. Ikke så ille etter omstendighetene. Mamma har fått blodpropp i lysken og må opereres.
Holly Hobbie Skrevet 3. november 2006 #4817 Skrevet 3. november 2006 Haaper operasjonen gaar greit! Og at du faar en fin helg likevel.
talin Skrevet 3. november 2006 #4818 Skrevet 3. november 2006 *Øl og annet snaskens coming right up* Thanks, innkeeeper. Love what you have done with the place!
Saeria Skrevet 4. november 2006 Forfatter #4820 Skrevet 4. november 2006 Haaper operasjonen gaar greit! Og at du faar en fin helg likevel. ← Det gjør det nok. Thanks, innkeeeper. Love what you have done with the place! ← :bukke: Hei Saeria. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå