Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!!

Lenge siden sist.. Sorry, men har hatt mye på tapetet!!

Håper alt er vel med deg.

Skal holde meg mer oppdatert fremover :ler:

:klem:

Skrevet

Trøtt!

;) Nettopp. Hengebart er det samme som å være trøtt (i barten).

Skrevet
Hei hei!!

Lenge siden sist.. Sorry, men har hatt mye på tapetet!!

Håper alt er vel med deg.

Skal holde meg mer oppdatert fremover :ler:

Jeg skjønner jo det da. ;) Her er alt i grunnen vel. Godt at alt er fantastisk hos dere. :klem:

Skrevet

Tidlig opp i morgen også, eller har du fri?

Skrevet

FRIIII! :sjarmor:

Jobbe på lørdan på Gilde, det skjer kun hvis det har skjedd noe som er HINSIDES krise! :ler:

Overtid på fræddan er også omtrent bannlyst. Jeg gjorde jo det da, men det var for å hjelpe. Dessuten har ikke jeg tråkka de samme sirklene i årevis. Da hjelper det ikke at "effektiviseringen" har gjort arbeidet enda mer ensformig enn hva det var. Det var rimelig ensformig før også.

Skal en jobbe der i flere år, så kan en ikke regne med mye faglig og utviklende input. Skal man ha det, må man studere på egenhånd via NKI eller noe.

Dessuten er det ikke lett å kombinere deltidsstudier med den typen jobb heller, da det jobbes i skift.

Men en ting skal de ha. Miljøet hos oss som er på gulvet er toppers! Det er utrolig mange flotte mennesker som jobber der. Koselige, morsomme, omtenksomme og greie. En og annen sitron er det jo der også, men de befinner seg stort sett andre steder enn på lageret. ;)

Skrevet

Takk.

Nå har vi endelig karret oss på butikken så jeg begynner nok å lage maten om ikke lenge. Det blir moussaka i dag. :sikle: Mannen ville ikke ha pasta, men moussaka var noe vi kunne enes om. Jeg skal servere den med salat og hvitløksbaguetter.

Kose dere alle sammen i helga!

Skrevet

Høres ut som en deilig middag. Vi gikk på lasange i dag. Veldig god!

Nå venter jeg på Deal or not Deal :)

Skrevet

Hei Saeria-snuppa!

Moussaka! :sikle: Lager du/dere den fra bunnen av? Jeg har mange ganger tenkt på å lage "skikkelig", jeg har nemlig bare kunnskap og erfaring fra Toro... :sjenert:

Ha en fin helg! :klem:

Skrevet

Toro sin moussaka er jo veldig god då. :)

Likar ikkje så godt aubergine i den eg..

Ha ein flott kveld med kjære Saeria! :kose:

Skrevet

Vi lager nok bare Toro sin vi også. Jeg er ikke glad i auberginer. Heller ikke lammekjøtt. Men i libanon fikk vi noen grillede skiver med aubergine som smakte nydelig. En dipsak lagd på aubergine var også nam!

Lurer på hva de gjorde med auberginen for å få den så god?

Skrevet

Me laga ein gresk moussaka då lærarskule-heimkunnskapen som smakte grufullt. Etter det er det berre Toro som gjeld.. ;)

Skrevet

ROSENBORG

:sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Du, hva er det med Bergenserne? De har jo begynt å gå hjem jo ;)

Skrevet

Den har jeg aldri prøvd.

Hva som skjer? De er vel litt lange i trynet da. ;)

Skrevet

Ja, de ble lange i maska gitt. Hva sier samboeren din nå da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...