Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Anbefalte innlegg

Skrevet

:hoppe:

Knut Braa fikk erstatning fra staten! Nå er det satt presedens!

Skrevet

Knut Braa fikk erstatning fra staten! Nå er det satt presedens!

Vell fortjent.

Skrevet

Ja. :)

Nå er det bare å vente å se om staten anker.

Skrevet
*klemmerlittpå*

:klem:

Nå er jeg hjemme etter flere timer på cafe med store politiske diskusjoner. Vi ble etterhvert en ganske ok gjeng med mange rare meninger. :ler:

I morgen er det opp grytidlig for å gå på jobb. Er i grunnen trøtt alt, selv om jeg ikke bør sove. :forvirret:

Skrevet
Nå er jeg hjemme etter flere timer på cafe med store politiske diskusjoner. Vi ble etterhvert en ganske ok gjeng med mange rare meninger. :ler:

Fyren hadde vært et gullfunn for alle andre en KrF

Skrevet

:ler:

Karisma har han hvertfall. Han skyr ikke det å skille seg ut både i meninger og desibel. ;)

Er han et fint dytte foran seg emne synes du?

Skrevet

Takk!

Det var hyggeleg sagt. :sjenert:

Kjekt å følgja med på livet ditt.

Ha ein fin dag på jobb i morgon! :)

Skrevet

:)

Takk. jeg skal nok klare å ha det ok. Det blir hvertfall egg og bacon til frokost. Det er det alltid om fredagen på Gilde. ;)

Nei...nå MÅ jeg legge meg. Skal jo opp 05.10. :Gjesp:

Skrevet

Good morgen vennen! :klem: Selv om jeg vet at du har vært oppe lenge allerede... Håper du har en fin fredag!

Skrevet
Good morgen vennen!  :klem: Selv om jeg vet at du har vært oppe lenge allerede... Håper du har en fin fredag!

Lang fredag, men fin. :)

Egg og bacon, du.....

*spiser knekkebrød igjen* :forvirret:

Jepp. Standard Gilde frædda'!

Kort oppsummert:

3 timers søvn i natt, fordi naboene er syke og hostet noe så inn i hampen at jeg ikke sovna før klokka to. :forvirret:

Stod overtid i dag, helt frivillig, for jeg hjalp ei med å sortere alt bosset og registrere avvik, samt selge inn og ut av diverse lagre. Jeg har aldri i mitt liv sett så mye boss til sortering på en dag. Hadde ikke jeg hjulpet henne, jeg er den eneste som kan systemet, så hadde hun måttet jobbet enda en time eller to. Så da fant jeg ut at det var like greit at vi tok alt sammen, for jeg kunne latt henne i stikken klokken to. Det hadde ikke vært særlig snilt.

Så litt god samaritan har jeg vært. ;)

Nå har jeg hengebart av en annen verden og har lyst å kræsje på soffan.

:Gjesp:

Skrevet

Innom med ønsker om en fin helg! :klem: Måtte den bli god!! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...