Saeria Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #4663 Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Nå har jeg vært innom Proffice. Konsulenten min var ikke inne, men de mente det ikke burde være vanskelig å skaffe oppdrag til meg. :-D Endret 11. oktober 2006 av Saeria
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2006 #4664 Skrevet 11. oktober 2006 http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dll/a...9/1046/FORSIDE#
Dina Skrevet 11. oktober 2006 #4665 Skrevet 11. oktober 2006 Nå har jeg vært innom Proffice. Konsulenten min var ikke inne, men de mente det ikke burde være vanskelig å skaffe oppdrag til meg. :-D ← Så bra!!
Saeria Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #4668 Skrevet 11. oktober 2006 http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dll/a...9/1046/FORSIDE# ← Når mer info kommer, er det klart jeg skal donere litt. Det er veldig rørende at det opprettes et fond i hans minne. Så bra!! ← Jeg er ganske letta nå, ja. Litt synd at ting må på vent, men om ikke annet kan jeg tjene penger, spare litt, betale litt studielån og bidra mer i husøkonomien. Har litt lyst på tørketrommel. Klærne bruker så grådig lang tid på å tørke på loftet når det er vinter. og til deg! ← Næmmen! Tusen takk! :-D *oppretter nytt abbonement* ← :-D
Saeria Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #4669 Skrevet 11. oktober 2006 Status: Jeg må utsette studier til høsten, men hvis jeg har muligheten vil jeg ta opp et emne i kriminologi som privatist ved UiO. Det kan uansett komme godt til nytte, særlig hvis jeg begynner på sosionom. Kriminologi er nemlig et tema der. Jeg begynner forhåpentligvis å jobbe ganske snarlig. Litt ekstra med penger til jul hadde ikke vært dumt. Dessuten blir sambo 30 i januar og da må det en litt ekstra flott gave/feiring til. Han vil ikke ha noe fuzz, så det ønsket skal jeg respektere. Dessuten får jeg litt ekstra tid til å finne ut av ting, ta evnetest og da er jeg nok godt rustet til neste runde hos samordna opptak. Ellers er jeg glad for gode venner på KG, sambo og bestekompisen min. Dere har alle vært til god hjelp de siste ukene. SKÅL for gode venner! :-D
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2006 #4670 Skrevet 11. oktober 2006 *skåler og oppretter nytt abonnement*
Saeria Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #4673 Skrevet 11. oktober 2006 Natti, vennen. Ble litt senere enn jeg hadde trodd.
Saeria Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #4674 Skrevet 12. oktober 2006 I morgen bærer det avsted til gamle tomter. Jeg skal begynne å jobbe på Gilde igjen. Forhåpentligvis frem til jul. Det betyr penger i kassa og når jula er over har Proffice forhåpentligvis enda mer arbeid til meg et annet sted frem til høsten. :-D Litt hengebart å måtte stå opp klokka 05.00, men det skal en da klare. Må man, så må man. Det skal bli spennende å se hvor mange skritt jeg går på jobb i morra. En går jo stort sett hele dagen. Uansett starter dagen lett. Er bare 7 timers dag på fredagen, såfremt det ikke blir overtid. Så nå er jeg igjen arbeider.
Gjest Virvel Skrevet 12. oktober 2006 #4675 Skrevet 12. oktober 2006 Jeee for hardtarbeidende skattebetalere! Men opp fem? Aue. Jeg hadde to måneders praksis i fjor høst som innebar at jeg måtte stå opp omtrent på den tiden og deretter kjøre buss en time. Trodde at jeg kom til å bli vant til det etter hvert, men nei. Jeg er visst ikke laget for pendling. Skjønner ikke hvordan folk får det til, men pappa har gjort det i alle år.
Saeria Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #4676 Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Ja, det er grisetidlig. Desverre må jeg ta to busser for å komme meg på jobb. Da må en nødvendigvis opp ekstra tidlig. Men nå blir det muligens skiftjobbing på meg, så da er det en tidlig uke og en hvor jeg ikke begynner før klokken tre. Endret 12. oktober 2006 av Saeria
Dina Skrevet 12. oktober 2006 #4677 Skrevet 12. oktober 2006 Opp kl. 05:00? Det var tidlig ja... Men det meste går jo, bare man er innstilt på det!
Saeria Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #4679 Skrevet 13. oktober 2006 Opp kl. 05:00? Det var tidlig ja... Men det meste går jo, bare man er innstilt på det! ← Ja, det gjør det. Dessuten hjelper det med en kopp kaffe fra 7/11. Lykke til på Gilde i morgon då! ← Takk. Det går nok så fint atte. Er jo omtrent fast inventar om sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå