Saeria Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #441 Del Skrevet 11. mai 2004 Det skulle da bare mangle! :D Hvordan går det ellers da, Naken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 11. mai 2004 #442 Del Skrevet 11. mai 2004 Joooda,... det rusler og går.. Har vært i dyreparken med dagmammabarna mine og ei venninne, luket en søppelsekk med løvetann i hagen , sett min bror, som ble 15 i dag, prøvekjøre en Hummer. ( VIL HA en sånn!! Når jeg blir stor, kanskje? ) Mannen min lånte den av en kamerat, og hentet broren min på skolen med den, (stort oppstyr og misunnelige blikk ) ,- han var dødsfornøyd! (Fikk prøve den på en øde industriplass, altså ) I morgen skal jeg kjøpe hagemøbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. mai 2004 #443 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei lunacia! Hei hei! Åh, avataren din! Lilla drage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. mai 2004 #444 Del Skrevet 12. mai 2004 *setter seg inn i vertshuset og forsyner seg med litt brus* Hm, en blir jammen sliten av å dra ut på heltmodige eventyr. Lurer på når de andre kommer? Deilig å slappe litt av mellom all slossingen. *løsner litt på rustningen og slenger beina på bordet* Hm, er det noen kjekke alve-gutter her tro? Eller menn? Menn kan til nøds duge de også, jeg er jo tross alt halv-alv. Der borte, ved bordet til venstre sitter en stor ork. Stor og med grønn hud. Nope, tror ikke det. Ikke min stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. mai 2004 #445 Del Skrevet 12. mai 2004 Orker er dumme. Åh, jeg må bare fortelle en morsom historie fra en gang jeg var på samme vertshus som en ork et annet sted. Jeg satt som vanlig sånn litt for meg selv (det var ingen andre alver der), og de eneste andre i vertshuset akkurat da var en ork og en mann, som snakket sammen. Jeg vet ikke helt hva de snakket om, men mannen sa til orken at han syntes orken hadde så fin morgenstjerne. Orken nikket og veivet med morgenstjernen, og tror dere ikke han klarte å slå seg selv i hodet med den! Endte med at han slo seg selv i svime! Dere kan tro jeg lo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #446 Del Skrevet 12. mai 2004 Så hyggelig at historier fortelles. *Lytter ivrig* Selv er det en stund siden jeg var ute på eventyr. En ekte drow blir ikke alltid så veldig godt motatt av mennesker. Men jeg husker en gang for leenge siden, før jeg åpnet mitt eget lille Inn, og fikk litt respekt blant menneskene også, at jeg ble jaget av en Harpy. Inn i skogen løpte jeg, med Harpyen over tretoppene etter meg. Harpyen må nok ha vært veldig oppsatt på å ta meg, siden hun ikke så skogens største, eldstre og klokeste tre før hun fløy inn i det, og landet på bakken med et brak! I Saeria's IRL verden har treningen begynt å gi litt resultater. Jeg har ikke gått ned så mye i vekt (1 kg. på ca. 2 uker), men det er som Popelka i sin dagbok så fint sa: Mere muskel, mindre "flab". For de som ikke kjenner henne, så skal hun, etter eget utsagn, gifte seg med verdens mest sjarmerende engelske gentleman. Hun bor nå i Skottland. Tøff dame, som tør sånt. Ellers vil jeg bare få si at det er utrolig gøy at vi er blitt en sånn fin liten gjeng! Dere er supre alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. mai 2004 #447 Del Skrevet 12. mai 2004 Så morsomt. Selv drar jeg til Skottland på tirsdag og være der i fem uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #448 Del Skrevet 12. mai 2004 Så morsomt. Selv drar jeg til Skottland på tirsdag og være der i fem uker. Heldiggris! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #449 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei, jenter! Jeg trenger deres råd/tips/ideer! *smiske* Jeg skal nemlig til frisøren på lørdag, men vet ikke hvilken farge jeg vil ha! Skal jeg velge lysere hår, mørkere, lysere med noen morsomme striper, eller mørkere med det samme? Skal jeg ha rødt, brunt, ultrablondt? :klø: Jeg har begynt å få en fin farge på kroppen nå, så jeg er ikke bleikfis! Øyenfargen min er grønn/brun. Hva sier dere? Selve frisyren skal det ikke gjøres noe med. Bare stusse. Så da vil jeg fremdeles ha langt hår med midtskill. Kom med tips, og gode ideer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 12. mai 2004 #450 Del Skrevet 12. mai 2004 *kommer slentrende inn døra og setter meg ved siden av GreenSky* Saeria jeg trenger en mjød . Har vært en tøff tur over fjellet. Alltid koselig med historier, dette lover til å bli en fin kveld. Vet ikke hvilken farge du har på håret nå, men utifra øyenfargen din vil jeg vel si at noe med rødskjær i kan passe. Det behøver ikke nødvendigvis være veldig mørkt, men kan ta noen striper f.eks. Har selv blå/grå/grønne øyne og de kommer faktisk bedre frem når jeg har hårfarge med noe rødskjær i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #451 Del Skrevet 12. mai 2004 Velkommen, velkommen! til deg! Her skal du få slappe av, og nøkkelen til rommet ditt ligger her hos meg. Alle alver har jo et eget rom, hos meg. Nei, det med hårfarge er ikke enkelt. Leste på en eller annen side, at jeg burde velge en natural eller ash farge siden jeg ikke har så mye farge i huden fra naturens side, mens de som har det burde gå for golden fargene. De som var hverken eller kunne visst begge typer bruke. Men jeg ble vel ikke klokere. Får håper frisøren min, og flere av alvene også har forslag. Jeg har hatt rødskjær i håret før, men det setter seg så utrolig fort i håret mitt. Husker en gang jeg skulle farge det lysbrunt med rødskjær. Det så ut som om jeg var i lys lue når jeg gikk ut i solen. :oops: Kos deg med mjøden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 12. mai 2004 #452 Del Skrevet 12. mai 2004 *tar en stor slurk* Buuuuurp!!!!!!!!!! Ops, beklager.... Har selv lite farge i huden fra naturens side - er relativt blek kan du si, blek men fattet. (som en ekte drow). Farger faktisk håret veldig mørkt, nesten burgunder rødt. Hvilken farge du vil ha er jo opp til deg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. mai 2004 #453 Del Skrevet 12. mai 2004 Kom med tips' date=' og gode ideer![/quote'] Lilla! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #454 Del Skrevet 12. mai 2004 Hadde brunt hår med masse lillaskjær i da jeg var blåruss i 1999! Det var desverre ikke så fryktelig pent på meg. :oops: Men russetida var gøy. En annen ting er at selv om skolen vår hadde både økonomisk og allmennlinje var alle blåruss, mens "naboskolen" som hadde allmenn og musikk, dans, drama var røde. Tror ikke skoleledelsen orket tanken på internkrig i russetida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #455 Del Skrevet 12. mai 2004 Her er det lov å rape, Idril! Selv om jeg er drow (eller dark elf om du vil) så har jeg mørk hud. Se avatar. IRL er jeg til vanlig ganske bleik. :oops: Burgunder hørtes litt gøyalt ut. Håper frisøren har masse farger! Jeg vil ha en forandring som kan få min kjære til å virkelig SE at jeg har vært hos frisøren. Jeg vil slippe å si det selv. Den eneste fargen jeg ikke kan komme hjem med er rosa. Da blir mannen min garantert muggen. Han synes ikke noe om rosa. Takker for tips, jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 12. mai 2004 #456 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har en farge som min kjære elsker, han er nemlig svak for rødhårete jenter. Mamma derimot klager hele tiden over at jeg farger håret, for fargen jeg opprinnelig har er så fiiiiin. Veldig fin kommunegrå. Du må fortelle hva du kommer frem til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. mai 2004 #457 Del Skrevet 12. mai 2004 Rosa holder jeg med Saeriamannen i... Men, knall lilla er ikke det samme som brunt med masse lillaskjær. Knall lilla er dødstøft. Knall rødt er også fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #458 Del Skrevet 12. mai 2004 Kjenner meg veldig igjen i kommunegrå! Den fineste fargen i verden! NOT! :evil: Knall lilla har jeg aldri hatt, nei. Det er sikkert stilig. Uansett så kommer det referat etter jeg har vært hos frisøren på lørdag. Vanskelig å velge, kommer det nok til å bli. Klarer aldri å bestemme meg jeg. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 12. mai 2004 #459 Del Skrevet 12. mai 2004 Så du tar turen på lørdag du også - når da? Jeg sitter i stolen fra kl 1100, skal bli deilig å bli kvitt etterveksten nå. Sist jeg gjorde noe med fargen var før jul, så det er på tide igjen (egentlig burde jeg gjort noe for lenge siden, men økonomien har litt å si når man er fattig student), Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #460 Del Skrevet 12. mai 2004 Jupp! Jeg skal i stolen klokken 13.00. Gleder meg fælt. Sitter og lurer på om jeg skal be Jessica, som er min faste frisør, om å lysne håret mitt litt til og slenge i noen røde striper foran. Eller skal jeg farge det kastanjebrunt, eller burgunderaktig...vanskelig dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå