Sniglå Skrevet 27. januar 2006 #3541 Del Skrevet 27. januar 2006 Grattis!! Så gøøøøy!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. januar 2006 #3542 Del Skrevet 27. januar 2006 :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #3543 Del Skrevet 28. januar 2006 Jaaaa! Masse gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 28. januar 2006 #3544 Del Skrevet 28. januar 2006 Åååååå, så flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 28. januar 2006 #3545 Del Skrevet 28. januar 2006 Gratulerer så mye vennen, den 6'ern fortjener du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #3546 Del Skrevet 28. januar 2006 Takk jenter! Denne uka tror jeg at jeg har 3 prøver! Å gudienbusk! Har jeg rett, så er det prøve på onsdag, torsdag og fredag! Torsdagens prøve vil jeg ha 5 eller bedre på. Fredagens må jeg ha 6 på. Onsdagen...jaja..en firer får duge. Hadde vært kos med en femmer da. Fatter bare ikke hvordan jeg skal rekke over alt, men det ordner seg nok. Det var naturligvis en som bare MÅTTE krangle med læreren ang. karakteren sin. Han påstod nemlig at læreren AAAALDRIIII hadde sagt NOEN TING om at vi må vise at vi kan bruke fagutrykk. Det holdt bare med å vise eksempler. Sorry dude! Feil, feil, feil! Seffers må vi vise at vi skjønner fagutrykkene. Det som han krangla mest over var at han skrev i prøven at ris og ros var eksempler på uformelle sanksjoner. Forsåvidt rett, men....ris er eks. på en uformell negativ sanksjon og ros er et eks. på en uformell positiv sanksjon. Det var forskjellen på de ulike uformelle (og forsåvidt også formelle) sanksjonene læreren var ute etter. Så kom luringen med dette. Ja, men hvis jeg skal kunne fagutrykk da vil jeg aldri få en sekser, for du kan ikke forvente at jeg skal lære meg utrykkene. Neivel, tenkte jeg...Så hvis du en gang skal studere til å bli kirurg så er det ikke viktig å kunne fagutrykk. Du vil heller bare si at nå skal jeg skjære over magen og nappe ut den lange tingen inni der? Ja,ja...noen bare MÅ krangle, samma hva. Men...nå må gjøre seg i stand til bryllup... Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. januar 2006 #3547 Del Skrevet 28. januar 2006 Ha det kjekt i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #3548 Del Skrevet 29. januar 2006 Hadde det kos i bryllupet. Seremonien var veldig fin og passet til brudeparet. Jon Blund gjorde seg faktisk som inngangsmarsj. Den var litt skrevet om for å passe keyboard, men den var faktisk fin. Talen fra vigsleren ble en personlig tale til paret. Forloverne leste dikt. Brudens forlover leste "Hun og Han" av Andre Bjerke, hans forlover leste "Du var vinden" av olav H. Haugen. Veldig fine dikt som betyr noe for paret. Når papirene etter vielsen var signert sa vigsleren at nå kan bruden kysse sin mann. Under middagen holdt bruden tale til sin mann. Nydelig tale. Han holdt tale til henne og sang en utrolig fin sang til henne som han hadde skrevet og komponert musikk til selv. Søstera til brudgommen sang også en nydelig sang til bruden som hun hadde skrevet og komponert selv. I tillegg sang hun under vielsen. Det var mange fuktige øyne i går altså...De var så søte sammen. Om noen år er det min og mannens tur. Rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #3549 Del Skrevet 29. januar 2006 Åhh, jaaa! Må bare fortelle om den syke drømmen jeg hadde i natt. Det jeg husker av den hvertfall. Bruden i går var sykemeldt. Hun er det enda noen dager, grunnet at en P.U. (psyk. utviklingsh.)klarte å påføre henne brist to steder i armen. Jeg drømte at bruden døde to dager etter vielsen! (Okei..jeg vet at å drømme om døden, rett og slett kan være symbol på en ny begynnelse. Og brudeparet har jo nå startet ett nytt liv sammen, men sykt for det) Jeg var helt ute av meg. Savna henne så fælt. På skolen skulle vi ha masse prøver, så jeg skulle da snakke med en lærer for å høre om jeg kunne få fritak fra noen av disse, grunnet hennes bortgang. Skolen lå i 5 etasje på Bergen Storsenter. Jeg spurte om å få snakke med læreren på tomannshånd, men han sa at jeg burde heller snakke med en annen lærer (han som har vært fast innslag i mine drømmer det siste året). jeg så gjør. Hva tror dere skjer? Jeg og han ender opp med å rote med hverandre. Samboern min hadde vært fæl og utro og masse tull, så nå reiste vi hjem til meg sånn at jeg kunne pakke tingene mine. Jeg skulle nemlig flytte inn til han! Hallooooo! Vi hadde funnet ut at vi var som skapt for hverandre nemlig. Hmmm...tenke ut årsak til rare drømmen....mannen er mye på jobb, jeg på skole...seksuelt frustrert? Jeg? Det er bare alt for lenge siden sist, ja... Gjett hvem som ikke kommer til å klare å se denne læreren i øynene i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 29. januar 2006 #3550 Del Skrevet 29. januar 2006 Bra det bare var en drøm vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2006 #3551 Del Skrevet 29. januar 2006 hi hi morsom drøm ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #3552 Del Skrevet 29. januar 2006 Blir helt jeg, for han dukker opp i drømmene mine til stadighet! Greit at han er attrraktiv på en intellektuell og autoritær måte, men SÅÅÅÅÅ snasen er han da virkelig ikke. Rare lille hodet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 29. januar 2006 #3553 Del Skrevet 29. januar 2006 Saa flott med 6!! Du kan vaere stolt av deg selv! Tipper samboer er veldig kry ogsaa! Saa fint at bryllupet var vellykket. De satte sikkert kjempepris paa god hjelp fra deg. Du rekker jamen over mye! Saeria the Busy Bee...! Ha en fin soendagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #3554 Del Skrevet 29. januar 2006 Takk, Popelka. Samboer er fornøyd med innsatsen min. Jeg er forsåvidt også det da. Bryllupet ble kjempefint, og human-etisk vielse kan anbefales. Det var veldig personlig og nært for brudeparet. Uff...jeg har faktisk rukket over en del. Neste uke blir nok litt mer hektisk enn hva ønskelig er. Hvis det er sånn at jeg skal ha 3 prøver, så får jeg høre med den vel omtalte læreren om det er mulig å utsette den ene til tirsdag i neste uke eller noe. Med tre prøver er det veldig vanskelig å lese seg til gode resultater på de alle. Men, men... Skal lage en cd med bilder på i dag, som skal til fremkalling i morgen. Skal nemlig ha med meg de til religionsundervisningen sammen med et fat og et bønnesmykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. januar 2006 #3555 Del Skrevet 31. januar 2006 Mister helt pusten av tempoet ditt jeg! Du fortjener kjempebra resultater denne uken, saa mye som du har jobbet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #3556 Del Skrevet 31. januar 2006 Takk. Jeg er nå i grunnen imponert over alt det du rekker over! Du jobber og styrer, ordner hjemme, reiser hit og dit, finner tid til å være med mannen og løper til leger og diverse terapeuter som skal ordne bort vondtene dine. Heldigvis har vi bare to prøver denne uken. Har sittet på skolen og forberedt meg til fredagens prøve i dag. I morgen skal jeg hente bildene og lese til torsdagens prøve. Satt ikke så lenge på skolen i dag da. Bare 5 timer. Hadde ikke noen undervisning, men jeg klarer ikke å konsentrere meg hjemme. Så når jeg kom hjem, både jeg og mannen var tidlige til en forandring, så støvsugde jeg gulv og sofa, ryddet litt og fjerne kattepels fra sofaputene. Mannen kom hjem med gode slakterpølser og jeg lagde middag. Vi så Cannonball, en 70-talls film som var bra helt til en overdrevet slutt med masse eksplosjoner og sånn..Biler som eksploderte slik bare amerikanske biler på film klarer. Ble litt vel overdrevet og latterlig. Skal antagelig på yogatime i morgen klokka 20.40 til 21.40. Tror det kan bli fint å koble av med yoga etter en lang skoledag. Kommer da ikke hjem før i 22 tiden, og da er det rett i bysselallten. Skal nemlig opp klokka 07.00 på torsdag. Har heldigvis litt tid til prøvelesing på torsdag også. Torsdag klokka 17.00 skal jeg på veiledning på treningssenteret. Da får jeg satt opp et program også, sånn at jeg har noe fast å forholde meg til de dagene jeg ikke kan ta timer. Men nå er det nok avgårde i senga med meg. Skal ikke opp før i ti tiden i morgen. Regner med å være på skolen til klokka 12, sånn at jeg kan lese til prøve og til undervisningen som begynner klokka 15.45. Natta! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. februar 2006 #3557 Del Skrevet 1. februar 2006 Er det liv i alvene, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 1. februar 2006 #3558 Del Skrevet 1. februar 2006 Er det liv i alvene, da? ← Det er liv i denne alven, uansett hvor sliten den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #3559 Del Skrevet 1. februar 2006 *ringer politiet* Omsider har jeg funnet ut hvem som har stjålet energien min....... *grrrr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #3560 Del Skrevet 1. februar 2006 Heisann.....! Har trent yoga i dag. Anbefales! Man kjenner det tar på musklene. Det er ikke noe kosemosetrening selv om det kan se slik ut, men det var en fin avslutning på dagen. Så film på skolen også. Das Experiment. En film basert på en sann historie om hva som skjer med mennesker som blir kastet inn i et eksperiment som går ut på å være fanger og fangevoktere i et fengsel. Klarte ikke å ta øynene fra lerretet. Dessuten er det en tankevekker hva som faktisk kan skje når enkelte mennesker får makt, og når de verste sidene ved menneskets natur viser seg. Vi fikk beskjed om at vi bare kunne gå om vi ikke klarte å se den. Forrige gang han hadde vist den, fikk visst mange mareritt i etterkant. Egentlig så hadde læreren forbant seg over at han ALDRI skulle vise den i en klasse igjen, men så kom han frem til at den var veldig relevant i forhold til pensum. Jeg syntes ikke det var en film jeg vil få mareritt av, men hvordan andre reagerer vet jo ikke jeg. I morgen er det biologiprøve..skal ha religionsundervisning og en lengre pause først da. Så da får jeg lest litt ekstra. Nei... er veeeldig så jeg får køye... Natta! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå