Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*klemmertilbake*

Nå har jeg snakket med søssen i over 1,5 timer på fonen. :rodme: Det blir dyrt. Vi prata om masse skoleting. Hun holder jo på å ta studiekompetansen sin. Er så stolt av henne atte. :)

Så ble jeg sulten...og nå er en Fjordlandsuppe ferdig...Spise...så er det seriøst natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å komme i mars/april en gang. Må se litt an når den nye semesterplanen kommer. Har bare fått for første semester, men gleder meg... :-D

Glossy: Søstre er verdens beste, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Hopper med dere, jeg! :ler:

Urk...prøve i morra. Finnes ikke forberedt. Masse annet arbeid som jeg har måttet bli ferdig med denne uka. Py, alstå!

Men jeg har fått klare signaler om at det gikk veldig bra på den prøven jeg hadde på fredag. :sjarmor:

Lurer på om det betyr 5 eller 6. Er det en femmer, blir jeg :sur: for det er i mitt hode langt i fra godt nok i det faget. Tror nesten jeg blir muggen om jeg får 5/6 eller 6- også. :forvirret:

Be instendig om 6eren...får vite det på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Saeriavennen, har ikke faatt oppdatert meg helt i dagboken din siden sist, men skjoenner du har det stort sett bra?

Lykke til med proeveresultatet.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*venter på fredag*

*venter på mars* :sjarmor:

:ler: Søt du er!

Hvordan gikk det, hvordan gikk det!!!??

:hoppe:

*trommer med figrene*

Jeg begynner ikke på skolen før klokka 11.30...skal snart stikke bort for å lese meg opp på dagens tema, som vi skal ha prøve i neste fredag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Søte Sniglå....

Ja nå har jeg hjulpet til med å ordne til bryllupet. er trøtt og sliten. Har også fått min mor hjem, varmet mat....hengt opp klær på loftet og satt på ny maskin....

Men over til det folket lurer på.....

Jeg fikk.....................

*trommevirvel*

6!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg fikk det som jeg ville!

Men vet dere hva det beste var?

Under 6eren som han hadde satt en fin ring rundt stod der.......

*mere trommevirvel*

Mønsterbesvarelse. :sjarmor:

Ikke så mye som en eneste liten rød strek i hele besvarelsen min! Alt var forblitt urørt!

Åhhhhh! Gjett om jeg er fornøyd nå!

Men....nå har jeg virkelig lagt press på meg selv...alt annet enn 6er på de neste prøvene, som kommer annenhver fredag, er nå i mitt hode for dårlig.

Men jeg jobber i grunnen best under press. ;)

Åhhh....nå skal jeg varme noen fløtegratinerte poteter, spise og så legge meg. Er trøtt selv om jeg sovna klokka 20.00 i går kveld og sov til 08.00 i dag. :rodme:

Men jeg må jo legge meg før mannen. Han snorker jo sånn. :forvirret:

Luske litt på KG...så er det natta!

:klem: *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...